Belevágott az EA és igyekszik fejleszteni az online játékmenet

Belevágott az EA és igyekszik fejleszteni az online játékmenet "érzékenységét"!

Ha a játékmenet nem olyan, mint amilyennek lennie kéne, akkor nem nálad van a hiba, de ezt az EA is tudja és most betekintést engedett

Az EA a kártyák és az új promók mellett egy témában különösen mélyre ásta magát az elmúlt időszakban. Az úgy nevezett Gameplay Responsiveness-t javítgatják, mely tulajdonképpen a játékmenet érzékenységét vagy "válaszát" jelenti online körülmények között, valamint azt vizsgálják mennyire következetes a rendszer szerver oldalon. Szeretnék fejleszteni, ezért most adtak egy átfogóbb képet arról hol is tart a folyamat.

3 kulcs topikot említettek meg:

  • Egy fejlett telemetria eszköz áttekintése, amelyet a potenciális játékérzékelési problémák azonosításához használtak
  • Milyen változtatásokon dolgoztak az utolsó patch, vagyis a Pitch Notes 6 óta
  • Hogyan terveznek a jövőben a FIFA19-el

A fejlett telemetria használata

Még mielőtt belementek volna, hogy mivel foglalatoskodnak pontosan, megemlítették azt is, hogy egy speciális programmal mérik azt miként reagál a játékmenet az online térben. Ez egyben a közösségi visszajelzések alapján is gyűjti az információkat. Az ilyen típusú problémák kivizsgálásában az egyik kihívás az, hogy minden személynek egyedi hálózati konfigurációja van az olyan tényezők miatt, mint a földrajzi helyzet, a kapcsolat típusa és az internetszolgáltató (Internet Service Provider). Annak érdekében, hogy azonosítsák és megoldják a problémákat, ki kellett tudniuk olvasni a játékosok jelentéseiből a szükséges adatokat. Az ilyen vizsgálatok elvégzéséhez szükséges adatok mélysége révén egy speciális telemetriai eszköz kifejlesztésére volt szükség.

A hatékony használatához a világ minden tájáról játékosokat választottak ki, akikkel aztán együtt dolgoztak és mélyebb vizsgálatokat végeztek.

01

Változások

A vizsgálatokból összegyűjtött információk felhasználásával az EA számos változtatást tudott már végrehajtani a PlayStation 4, Xbox One és PC-n használt hálózati infrastruktúrákban, így javult a játékmenet interneten keresztül az alábbi módokban:

  • FUT Champions
  • FUT Division Rivals
  • FUT Online Draft
  • FIFA Pro Clubs
  • FIFA Co-Op Seasons

Az európai szerverek esetében a hálózati és adat konfigurációs központokat módosították, ezáltal javult a hatékonyságuk és nagyobb kapacitással rendelkeznek. Ezek kívül megváltoztatták az egyik ilyen szerver adatközpont-szolgáltatóját, és persze hardveres erőforrás frissítés is történt. Részletesebb és effektívebb működést tudnak elérni és így a játékmenet vizsgálata alapján sokkal könnyebb számukra a problémák azonosítása és a szerverek ellenőrzése.

Mit hoz a jövő?

Az eddig elvégzett átalakítások és a visszajelzések alapján, úgy vélik, hogy sok játékos számára sokkal jobb élményt jelent már az online játék. Nem állnak le továbbra sem a fejlesztéssel, mert tudják, hogy nem kevés tennivalójuk van még ezen a téren. A jövőben még tovább akarják javítani a játékmenet érzékenységét és minél jobb játékélményt szeretnének adni a játékosoknak. Ezek után továbbra is különösen nagy figyelmet fordítanak majd az alábbi területekre:

  • A hálózati és adatközpont-konfiguráció a hatékonyság és a kapacitás javítása érdekében továbbra is bővül és változik az év folyamán (a fentebb leírtak alapján már belekezdtek a bővítésbe, de a fennmaradó szerverek még váratnak magukra)
  • A világ többi pontján azonosított hardverprobléma megoldása

Érdemes még hozzátenni, hogy az egyes játékosok internetkapcsolata és rengeteg változó miatt nem mindenki számára lesz ugyanolyan élmény. Minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy amennyire csak lehet javuljon a helyzet.

Borítókép: drpoplove youtube csatorna

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!