Öt rajongóknak tett ígéret, amit a Riot fejlesztői gondolkodás nélkül megszegtek!

Öt rajongóknak tett ígéret, amit a Riot fejlesztői gondolkodás nélkül megszegtek!

League of Legends - A Riot Games gyakran szegi meg rajongóknak tett ígéreteit, mi pedig elhoztuk nektek az öt legérdekesebbet!

Egy folyamatosan fejlődő játékban gyakran mindennapivá válnak a készítők által tett ígéretek megszegései. Ez nincsen másként a League of Legends esetében sem, ahol a 2009-es megjelenést követően rengeteg különleges, néhol vad ötlet bevezetését hallgattuk már végig. Az már teljesen más tészta, hogy ebből nem mindegyik elképzelés szokott megvalósulni. Ma pedig mi ezekre szeretnénk koncentrálni: összeállítottunk hát nektek egy ötös toplistát, amelyben olyan terveket hoztunk el nektek, amikre sajnos a bejelentés óta várnunk kell!

1. Magma Chamber

A Magama Chamber kálváriájáról már egyszer írtunk nektek (itt olvashatjátok el a cikket), azonban fontosnak tartottuk újfent megemlíteni. A Tüzes map egészen sokáig eljutott tervezési fázisában: a 2013-as Shanghai All-Stars-on például élesben is láthattuk a pályát, de végül mégsem próbálhattuk ki. Az újdonságot először 5v5-re majd 2v2-re végül csupán 1v1-re tervezték a fejlesztők, ahol különböző kihívások segítségével lehetett volna kihirdetni a nyertest (First Blood megszerzése, 100 farm megszerzése, első torony bedöntése). Azóta ugyan már a feledés homályába merült a terv, de mi őszintén örülnénk neki, ha a fejlesztők újra foglalkoznának vele egy kicsit!

2. A League Judgments bevezetése minden karakterre

Mégis mi az a League Judgments? Ne aggódj, ha nem hallottad még a kifejezést, mi magunk sem tudtuk először hova tenni ezt a fogalmat. Azonban kutatásaink közben kiderült, hogy ez egy Riot-os kezdeményezés volt, amellyel ki szerették volna picit bővíteni a játék mögött meghúzódó lore-ot. A karakterekért felelős fejlesztők elkezdtek minden egyes hősről gyártani egy afféle pszichológia jelentést, amit a történet szerint akkor készítenek, hogy ha valaki csatlakozni kíván a ligájukhoz. A sokszor szomorú és borzasztó olvasmányos írások azonban nem érték el valószínűleg a kívánt érdeklődést, ezért szépen lassan abbahagyták őket, így csak az alap hősök egy részéről találhatóak ilyen elemzések az internet sötét bugyraiban.

3. A The Tribunal rendszer ideiglenes kivonása

A Tribunal rendszert 2011-ben vezették be a Riot Games fejlesztői és egészen a 2014-es év elejéig működött. A rendszer lényege az volt, hogy a jelentkezők más játékosok jelentett ügyeiben segíthették döntést. Ehhez természetesen megkapták a megfelelő bizonyítékokat (chat logok, játék statisztikák és a feljelentéshez megjegyzésként fűzött szövegek) ezek után eldönthették, hogy járjon-e büntetés az elkövetett dologért avagy nem. A végső döntés továbbra is a Riot kezében volt, de sokat segítettek a játékosok és ha jól végezték dolgukat, jutalmat is kaptak. Azonban akár azt is mondhatták, hogy valamilyen ok miatt nem szeretnének belefolyni az ügybe, ekkor egy újabbat kaptak. Valószínűleg mondanom sem kell, hogy nagyon sokan szerették ezt a szisztémát, mert úgy érezték, hogy aktívan részt vesznek például a toxikus emberek kiszűrésében, éppen ezért hatott sokként, amikor 2014-ben a fejlesztők bejelentették, hogy a rendszert ideiglenesen kivonják a játékból. Azonban sajnos azóta sem tért vissza és helyét egy teljesen új szerkezetű büntetési rendszer vette át. 

4. Kayn ikonjának kijavítása (egyéni kinézet használatakor)

Pontosan 606 nap telt el azóta, hogy a fejlesztők bejelentették, hogy kijavítják Kayn játékbeli ikonját legalábbis azok számára, akik egyéni, HUD kinézeteket használni. A játékosok sorra keresték fel a Riot munkatársait a jelenséggel, hogy a karakter kinézete ugyan megváltozik, de az ikonja ugyan az marad, mint előtte. Ez akkor érvényes, ha Kayn az alap forma után valamelyiket felölti magára, viszont a HUD-on ez nem látszik Eléggé élmény romboló. Az ügyben azonban sajnos azóta sem történ előrelépés.

5. Kihívói hazateleportálás bevezetése

Végül az utolsó pontunkhoz is elérkeztünk, amiről valószínűleg már nem egyszer hallottatok. A fejlesztők szeretik megjutalmazni a kihívó szinten lévő játékosokat, általában különleges tárgyi ajándékokkal, azonban volt már példa arra is, hogy megpróbáltak játékbeli pluszokat is adni nekik. Az egyik ilyen a kihívói hazateleportálás lenne, ami megkülönböztetné az átlagos illetve a magasabb szinteken lévő játékosokat és egy jó ötletnek is tűnik, azonban megvalósítására sajnos a bejelentés óta várunk!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések