League of Legends - Nagyon durván átalakíthatja a játék menetét a 9.8, több mint a hősök fele változhat!
Úgy látszik a Riot Games végre rátapintott a lényegre, ami az egyensúlyt illeti. A következő igencsak hosszú, ám de annál jobb listával szeretnének végre véget vetni az állandó frissítéseknek és egyszer s mindenkorra megalapozni az egyensúlyt a játékban. Mivel a különálló belenyúlások hatalmas és osztatlan sikert értek el az ARURF és Nexus Blitz játékmódokban, igazából ezek csak tesztek voltak, úgy gondolták itt az ideje végre gatyába rázni az Idézők szurdokát is. Hasonló átalakítások érkeztek az ARAM pályára is, ahol egy sor újdonságot vezetnek be a 9.7-tel együtt, úgy mint a Mészárhíd, vagyis a fagyos pályától elköszönünk egy időre, bannolási lehetőség az ARAM-on, illetve rövidebb meccsek. Utóbbiak sok játékost ijesztettek el korábban az ARAM pályától, mert lehet 15 perc egy meccs, de akár 35-40 is. Ezekről bővebben az alábbi cikkünkben olvashattok.
De ahogy írtuk, az Idézők szurdoka is számíthat valami hasonlóra és pont itt volt az ideje. Mivel ez a legjátszottabb pálya és évek óta leginkább csak panaszkodni szoktunk rá, a Riot megelégelte és rendet tesz. A hivatalos fórumon tették közzé az alábbi listát.
Aatrox : +5% okozott sebzés
Ahri : -7% okozott sebzés és +7% elszenvedett sebzés
Akali: +30% okozott sebzés és +30% elszenvedett sebzés
Amumu: +1% okozott sebzés és -1% elszenvedett sebzés
Anivia: +100% okozott sebzés tojásformában
Annie: +10% okozott sebzés minden skin után
Azir: -3% okozott sebzés minden profi Azir meccs után
Bard: +5% okozott sebzés minden begyűjtött csengettyűért
Brand: +50% CDR és -50% manaköltség, amíg a középső ösvényen tartózkodik
Braum: -33% elszenvedett sebzés minden megetetett poroért
Camille: -50% elszenvedett sebzés amíg az Adaptive Defense aktív
Cassiopeia: +750% okozott sebzés amíg van cipőnk
Darius: +15% elszenvedett sebzés és -15% elszenvedett sebzés
Dr. Mundo: -100% gyógyítás/gyógyulás és +100% elszenvedett sebzés
Draven: +1% okozott sebzés minden passzív stackért
Evelynn: +120% elszenvedett sebzés amíg látható
Ezreal: +25% okozott sebzés minden megvásárolt Tear of the Goddessért
Fiora: +20% okozott sebzés és -20% elszenvedett sebzés az alsó ösvényen
Garen: +80% CDR az ultira
Gnar: -50% okozott sebzés Mini Gnar formában. +50% okozott sebzés Mega Gnar formában
Graves: +3% AD
Heimerdinger: +3.14159265358979323846% okozott sebzés
Illaoi: +50% megjelenő csáp a pályán
Irelia: -50% táncra kész penge
Ivern: -100% elszenvedett sebzés amíg a Dunkmaster skint használjuk
Jarvan II: -50% a családi hagyatékból
Jax: -100% okozott sebzés ha aktív streamerként játsszunk vele
Jhin: +4% okozott sebzés és -4% elszenvedett sebzés és +4% krit sebzés és -4% bónusz AD
Kai’sa: +333% hatótáv a Void Seekerre (W)
Karthus: +100% CDR és -100% okozott sebzés
Kayle: a végső formájában kezdi a játékot
Kindred: +222% okozott sebzés minden sikeres vadászat után
Kled: +33% okozott sebzés amíg Skaarlon ül
Kog’maw: +4,219% okozott sebzés és tovább futhat passzív formában
Lee Sin: +40% elszenvedett sebzés olyan célpontoktól, akik nem látnak
Lissandra: +100% elszenvedett sebzés Annie-től és Brandtől
Lux: +50%-kal lesz szélesebb az ulti hitboxa
Malphite: +25% bónusz páncél és +50% bónusz páncél és +200% bónusz páncél
Malzahar: +33% esély arra, hogy a Voidlingek helyett egy-egy Cho'Gath jelenjen meg
Master Yi: -75% mozgási sebesség
Mordekaiser: +42% okozott sebzés minden egyes bug után, ami az adott játékban történt
Morgana: +100%-kal szélesebb a lekötés hitboxa
Nasus: ha a Q nem öli meg azonnal a célpontot, Nasus 18 stack-et kap
Neeko: +40% okozott sebzés minden női karakter után a pályán
Nunu és Willump: +20% mozgási sebesség és +200%-kal megnövelt hógolyó méret
Ornn: -80%-kal olcsóbb minden tárgy a boltban
Poppy: +1000%-kal tovább dobja ellenfeleit az ultival a másik irányba
Pyke: +50% bónusz HP tárgyakból és +10% elszenvedett sebzés
Rakan: +400%-kal tovább tart az elcsábítás, ha Xayah is a pályán van
Rammus: +25% OK és -15% OK
Rek’Sai: a Tremor sense (mozgásérzékelő) mostantól állandó jelleggel érvényben van
Rengar: +200% ugrási távolság az Unseen Predator passzívval és egyik bokorból a másikba tud ugrani, ha akar
Riven: nincs változás
Ryze: +5% egy újabb reworkre minden profi mérkőzés után
Shaco: +85% hogy meghaljon 8-szor, amíg a te csapatodban van
Sion: +75% fordulási sugár ulti közben
Sivir: +50% esély az elcsábításra Q közben, ha a Pizza Delivery Sivir skinnel játszunk
Skarner: +45% Skar skar skarner skarrr és -30% Skarner skar skarrrr.
Sona: +50% okozott sebzés és +250% hogy megjelenjen az ARAM pályán
Soraka: +75% gyógyítás/gyógyulás az ellenfeleken és +50% okozott sebzés szövetségeseknek
Tahm Kench: a W-t eltávolították
Teemo: -83% esély a létezésre
Thresh: +5% hogy az ellenfél lelkét a lámpásba zárja, ha eltalálja őket a Q-val
Tryndamere: +300%-kal tovább tart az ulti, viszont -80% támadási sebességet kap
Urgot: +10% elszenvedett sebzés és szövetségeseket is eltalálhat az ultijával
Vayne:+100% Cooldown Reduction for Tumble during Final Hour
Veigar: +133.7 stackkel kezdik meg a játékot
Viktor: +5% okozott sebzés minden képességen, minden egyes páncél pont után
Vladamir: +20% esély, hogy üdítőre cserélje a véredet
Xayah: +40% esély, hogy nerfet kap Rakan miatt
Yasuo: -10% okozott sebzés minden halál után és +10% okozott sebzés minden gyilkosságért
Zac: -80% sebzés, +5% CC időtartam
Zed: +200% Death Mark sebzés, ha közben nevet is
Zilean: +80% CDR a W-n és -100% manaköltség
Zoe: +200% időtartam az E altatáson
Zyra: -5% okozott sebzés és +5% elszenvedett sebzés
Úgy érezzük mi is, hogy ezekkel az újításokkal végre új szintre emelkedhet a LoL és felnőhet ahhoz a hype-hoz, ami már lassan 10 éve övezi.
A fenti lista egyébként valóban a hivatalos Riot fórumról származik egy Riot kollégától, de természetesen csak április elsejei tréfa, ne vegyétek komolyan. Azért azt meg kell hagyni, hogy van köztük pár igen kreatív és a meme-ekhez nagyon is találó buff, vagy éppen nerf.