Nincs elég tartalom a Google Stadiaban az Xbox marketingigazgatója szerint

Nincs elég tartalom a Google Stadiaban az Xbox marketingigazgatója szerint

Finoman odaszólt a Microsoft a Google Stadianak.

A Google felhőalapú szolgáltatásának bejelentése rendesen felkavarta a konzolpiac állóvizét. A Stadia teljesen megreformálná a videojátékokról alkotott eddigi trendeket és egyértelműen az a célja, hogy kiszorítsa a konzolokat. A Microsoft azonban úgy tűnik, hogy nem ijedt meg a vetélytárs felbukkanásától.

Mike Nichols, az Xbox marketingigazgatója erős véleményt fogalmazott meg a Google új termékével kapcsolatban. Állítása szerint hiába tudja összehangolni a Stadiat és a Youtube-ot a Google, egyszerűen hiányzik a tartalom az egész koncepcióból. Egyelőre a Stadiahoz bejelentettek néhány nagyobb nevet, mint az új Doomot, de továbbra is az egyik kritikus pont, hogy mennyire lesz megbízható az internetalapú játék hosszútávon, mivel a Stadia óránként 20 GB adatot használ és semmi sem garantálja, hogy nem lesznek kisebb bemeneti laggok. 

A megbízható játékélményhez eddig is elég volt egy konzolt vásárolni, legyen az PlayStation, Nintendo, vagy Xbox. Tény, hogy drágák az új játékok ezekre az eszközökre, de az előfizetések segítségével jelentős összegeket lehet spórolni. Továbbra is szükség van egy nagy dobásra a Google-től, mert nem győzték meg a játékosokat arról, hogy miért éri meg az ő streaming szolgáltatásukat választani a konzolokkal szemben.

Nektek mi a véleményetek a Stadia vs. konzolok harcáról? Osszátok meg véleményetek kommentben!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

  

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések