Nincs elég tartalom a Google Stadiaban az Xbox marketingigazgatója szerint

Nincs elég tartalom a Google Stadiaban az Xbox marketingigazgatója szerint

Finoman odaszólt a Microsoft a Google Stadianak.

A Google felhőalapú szolgáltatásának bejelentése rendesen felkavarta a konzolpiac állóvizét. A Stadia teljesen megreformálná a videojátékokról alkotott eddigi trendeket és egyértelműen az a célja, hogy kiszorítsa a konzolokat. A Microsoft azonban úgy tűnik, hogy nem ijedt meg a vetélytárs felbukkanásától.

Mike Nichols, az Xbox marketingigazgatója erős véleményt fogalmazott meg a Google új termékével kapcsolatban. Állítása szerint hiába tudja összehangolni a Stadiat és a Youtube-ot a Google, egyszerűen hiányzik a tartalom az egész koncepcióból. Egyelőre a Stadiahoz bejelentettek néhány nagyobb nevet, mint az új Doomot, de továbbra is az egyik kritikus pont, hogy mennyire lesz megbízható az internetalapú játék hosszútávon, mivel a Stadia óránként 20 GB adatot használ és semmi sem garantálja, hogy nem lesznek kisebb bemeneti laggok. 

A megbízható játékélményhez eddig is elég volt egy konzolt vásárolni, legyen az PlayStation, Nintendo, vagy Xbox. Tény, hogy drágák az új játékok ezekre az eszközökre, de az előfizetések segítségével jelentős összegeket lehet spórolni. Továbbra is szükség van egy nagy dobásra a Google-től, mert nem győzték meg a játékosokat arról, hogy miért éri meg az ő streaming szolgáltatásukat választani a konzolokkal szemben.

Nektek mi a véleményetek a Stadia vs. konzolok harcáról? Osszátok meg véleményetek kommentben!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

  

Kövess Minket!



Üzlet - Már a sztárok is hódolnak a szülő-gyermek szettek trendjének

Az anya-lánya és apa-fia szettek sosem látott népszerűségnek örvendenek. Ez a trend már a sztárvilágba is begyűrűzött: Beyoncé is jelent már meg kislányával közös összeállításban, de Vilmos herceg is szívesen húz a kis Györggyel összeillő ruhákat.

Üzlet - Sportszállodák állásajánlatai

Manapság egyre több sport szálloda létesül, amelyek kiváló helyszínei egy edzőtábornak, versenyre való felkészítő edzéseknek, miközben maximális pihenést is nyújtanak a wellnesslehetőségeikkel. A vendéglátóiparban sokan keresnek állást ilyen hotelekben, mert a bérezés jellemzően egész magas az iparágban megszokott bérekhez képest, és viszonylag nyugodt, csendes légkör jellemzi a hoteleket – például egy nagyüzemi konyhához képest.

Közvetítések