Ezért búcsúzott a hősök kitiltása az ARAM módból

League of Legends - Nem volt egyszerű meghozni a döntést, de muszáj volt tenni valamit az ügy érdekében.

Köszönhetően a kitiltásoknak a játékosok többsége hálásan és sokkal örömtelibb módon ült le játszani az ARAM játékmóddal, hiszen biztosíthatta magát arról, hogy legalább egy, általa nem kedvelt hőssel kevesebb lesz a pályán. Ez az opció főképp akkor volt jó, mielőtt a fejlesztők behozták volna a játékegyensúlyt érintő változásokat.
Azonban nincsen rózsa tövis nélkül, ahogy tartja a mondás, mint minden gyógyszernek, ennek is volt mellékhatása. A kitiltások ugyanis egy kifejezett hőscsoportot találtak be, ez pedig a játék sokszínűségét erősen csökkentette. Mint amikor régen a sima U.R.F. játékmódban csak 20 hőssel játszottunk, na itt pont 20 hőssel nem akartunk. Sokan elestek így a lehetőségtől, hogy megszerezzenek mondjuk egy Brandet, mert olyan volt, mint egy Yasuo Draft módban, tízből nyolcszor ki volt tiltva. Az pedig csak hab volt a tortán, hogy a játékba belépés ideje ezáltal 30 másodperccel meghosszabbodott, ez a játékmód pedig pont, hogy minél rövidebb kell legyen, legalábbis minél gyorsabban játékba kellene jutnia az embernek.

Az ARAM nem a versengésről szól. Ezt a játékmódot arra tervezték, hogy kikapcsolódjunk, ahol nyugodt körülmények között, mindennemű kompetitív méregetés nélkül kipróbálhassuk a játék hőseit.

Összegezve: egyelőre kikerült a kitiltás lehetősége. A leggyakrabban kitiltott hősök kaptak egy kis egyensúlyt, így már nincs akkora erejük, mint a korábbiakban. A következő időszak a kitiltások nélkül fog futni, de a hősök folyamatos egyensúlyozásával. Így a játékosok eldönthetik, hogy valóban szükségük van-e arra, hogy kitilthassanak hősöket itt is.

SZERINTED KELLENEK A KITILTÁSOK? ÍRD MEG HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!