Újabb PBE frissítések érkeztek, fókuszban ezúttal is Aatrox és Rakan!
Legutóbb beszámoltunk róla, hogy milyen változtatásokat terveznek többek között Aatroxszal és Rakannal, amiket egyelőre még csak a PBE-n tesztelnek a játékosok.
Tulajdonképpen ezeket az egyensúly megteremtésének érdekében tett lépéseket el is felejthetitek, mivel újabb módosításokat eszközöltek a két kritikus hőssel kapcsolatban. Nézzük meg mi várhat az egyik legizgalmasabb flex választásra, Aatroxra és az egyik legjobb kezdeményező supportra Rakanra, egyelőre még csak a tesztszerveren.
Kezdjük Aatroxszal, akinek az alap mozgási sebessége 345-ről 335-re csökkent és gyakorlatilag a Q-n kívül minden képességén módosítottak.
Deathbringer Stance (passzív képesség)
- Gyógyítja Aatroxot az okozott bónusz sebzéssel arányosan
- Cooldown csökkent 25 másodpercről15 másodpercre
- Cooldown csökkentés változott. Eddig minden spellcastért és a Darkin Blade (Q) szélével eltalált hős után két másodperccel csökkent a passzív töltési ideje, ezt változtatták arra, hogy minden ellenséges hősre mért támadás, vagy sebző varázslat és a Darkin Blade (Q) szélével eltalált hősök után is két másodperccel csökken a cooldown
Infernal Chains (W)
- A képesség lassítását egységesen 25 %-ra módosították, az eddigi 15/20/25/30/35 %-ról (1-18. szint)
- A W cooldownját megnövelték 18/17/16/15/14 másodpercről 22/20/18/16/14 másodpercre (1-18. szint)
Umbral Dash (E)
- Gyógyítás mértékét megnövelték 20/22,5/25/27,5/30 %-ról 20/25/30/35/40 %-ra (1-18. szint)
- Töltési időt módosították 9/8/7/6/5 másodpercről 10/8,5/7/5,5/4 másodpercre (1-18. szint)
- A gyógyítás már nem csak a fizikai sebzés után aktiválódik passzívból, hanem bármilyen, nem periodikus (dot) ellnséges hősnek okozott sebzés után
World Ender (R - Ultimate)
- Új - Aatrox csak akkor éled újra, ha sikerül takedown-t (gyilkosság / támogatást) szereznie miközben aktív az ultija
- Új - A takedownok után újra tíz másodpercig tart az ulti és nullázódik a Darkin Blade (Q) töltési ideje
- Töltési idő csökkent 160/140/120 másodpercről 140/120/100 másodpercre (6-11-18. szint)
- Bónusz mozgási sebesség (ulti elsütésekor és harcon kívül) növekedett 120/180/240-ről 150/200/250-re (6-11-18. szint)
- Az összesített sebzés mértéke megnőtt 20/25/30 %-ról 25/27,5/30 %-ra (6-11-18. szint)
- Az ulti elsütési ideje csökkent 0,5 másodpercről 0,25 másodpercre
- Az újjáéledés közbeni lassulás drasztikusan nőtt 25%-ról 99%-ra
- Az újjáéledés utáni életerő módosult 10-50 %-ról egységesen 30 %-ra
- Eltörölték azt a képességét az ultinak, hogy feareli a szövetséges minionokat
- Eltörölték a Blood Wellt
- Alap életerőt növelték 480-ról 540-re
- Alap armort növelték 29-ről 32-re
- Alap AD-t csökkentették 70-től 58-ra
- Alap magic resistet növelték 30-ról 32-re
- A szintenkénti magic resistet növelték +0,5-ről +1,25-re
The Quickness (R - Ultimate)
- Visszaállították a csábítás időtartamát 1,5/1,75/2 másodpercről 1/1,25/1,5 másodpercre
- Visszaállították a plusz mozgási sebességet az ulti alatt 100 %-ról 50 %-ra
- Visszaállították a plusz mozgási sebességet miután egy ellenséges hőst elért ultival Rakan 200 %-ról 150 %-ra
- Visszaállították a plusz mozgási sebesség tartamát három 3 másodpercről 4 másodpercre
- Visszaállították, hogy a plusz folyamatosan csökkenő mozgási sebesség csak az első champion eltalálásakor aktiválódik
Aftershock (Utórengés)
- Változott a sebzése a rúnának [10-120 (+3 % max életerő)(+15 % alap AD)(+10% AP)]-ról [10-120(+4 max életerő)]-re
- A plusz armor és magic resist is változott (+70-120)-ról (+70+ 50 % bónusz ellenállásra)
Az Aftershock sebzésének átalakítása rosszul érintheti az offtank bruisereket. Aatrox és Rakan valószínű további módosításokra számíthat még, mert nagyon úgy tűnik, hogy a Riot maga sem tudja, hogyan kéne változtatni úgy ezeket a karaktereket, hogy mindenki elégedett lehessen az alacsonyabb divíziókban vitézkedőktől kezdve, a profi közösségig.
Nektek hogy tetszenek a módosítások?