Búcsúzunk a vadász italától, üdvözöljük a kései Suhanó Sutyerákot - íme a 9.9 egyéb változtatásai

Búcsúzunk a vadász italától, üdvözöljük a kései Suhanó Sutyerákot - íme a 9.9 egyéb változtatásai

League of Legends - Újabb tárgy távozik, rúnák módosulnak, később jön a Suhanó Sutyerák. Üdv köztünk, 9.9-es frissítés!

A 9.9-es frissítés az idei év eddigi leghosszabb frissítése, így mi is két külön témában taglaljuk azt. Korábban már olvashattatok a hősöket érintő változtatásokról, ha esetleg lemaradtatok róla, akkor alább pótolhatjátok azt, most pedig jöjjenek az egyéb változtatások, tehát a tárgyak, a rúnák és a dzsungelt főképp érintő Sutyerák változás!

Tárgyak

Nos, mint ahogy korábban beszámoltunk erről egy tárgyat eltávolítottak a mai frissítéssel a játékból, ez pedig nem más, mint dzsungelben alig használt A vadász itala. Gyenge volt, alig használták a játékosok, így a fejlesztők úgy érezték, hogy jelenleg nincs rá szükség a dzsungelben.

Végre eljött a pillanat amire oly rég vártunk, még a Riot Games dolgozói is az alábbi szöveggel vezették fel: "Térdre, Ezreal-rajongók". Így van, a Manamún sebzését 25-ről 35-re növelték. A megnövelt érték a Muramanára is vonatkozik.

RÚNÁK

Az Utórengés az első amin változtattak, illetve ezen változtattak a legtöbbet is. Nagyon sokféle hős használja, különösen azok, akik nagyon erős tömegirányító hatásokkal rendelkeznek és emiatt ideiglenes szívósságra vágynak. Nézzük, miben változott a rúna.
A bónusz páncél a korábbi 70-120 értékről, mely szinttől is függöt minden alkalommal, mikor mozgásképtelennéé tett egy hőst, 70 (+0,5 bónusz páncél, legfeljebb 80–150, szinttől függően) minden alkalommal, amikor mozgásképtelenné tesz egy ellenséges hőst, értékre változott. Ugyan ez igaz a bónusz varázsellenállásra is, ugyan ezekkel az értékekkel.
A sebzés pedig a korábbi 10-120, szinttől függően (+0,03 maximális életerő)(+0,15 bónusz sebzés)(+0,1 varázserő) érték helyett 10–120, szinttől függően (+0,04 maximális életerő) értékre változott.

További, kisebb rúna változtatások:

  • A Csontpáncél esetében a kivédett sebzés 25-50-ről 30-60-ra változott, szinttől függően.
  • A Fürgeség a korábbi, minden mozgási sebességet növelő hatás 10%-kal hatékonyabb effekt helyett immár az alábbiakkal rendelkezik: 1% mozgási sebesség + minden mozgási sebességet növelő hatás 7%-kal hatékonyabb.
  • Az Alattomos támadás sebzése 8-40 helyett 10-45-re nőtt, továbbra is szinttől függően.
  • A Kondicionálás a 10. percben immár nem 8, hanem 9 bónusz páncélt és bónusz varázsellenállást ad.
  • A Rombolás eszköztippje mostantól jelzi, hogy a következő, Rombolással felerősített alaptámadás mekkora sebzést fog okozni.
  • A Szellemporo további 2 adaptív erőt biztosít, amikor a Szellemporo észrevesz egy ellenfelet. A maximális értékek nem változnak.
  • A Mágikus lábbeli megjelenési ideje a 10. perc helyett immár a 12. perc, mely 30 másodperc helyett 45 másodperccel csökken kiiktatásonként.
  • A Könyörtelen vadász harcon kívül 8 (+8 jelzőnként) helyett immár 10 (+9 jelzőnként) mozgási sebességet biztosít.
  • A Perzselő tűz sebzése 10-30-ról 15-35-re nőtt, szintén szinttől függően.
  • A legnagyobb vadász korábbi, 5% (+3% jelzőnként), legfeljebb 20% maximális számú jelző helyett 5% (+4% jelzőnként), legfeljebb 25% maximális számú jelző esetén értékekre nőtt.

SUHANÓ SUTYERÁK

Az első Sutyerák később jelenik meg a játékban, 2 perc helyett 3 perc 15 másodpercnél. Ezzel is csökkentve a feszültséget a csapaton belül, hogy az ösvényesek és a dzsungeles között. Így a játékosok is kevésbé vannak arra kényszerítve, hogy aszerint válasszanak hőst, melyikkel lehet megszerezni a korai Sutyerákot.

Ti mit szóltok a változtatásokhoz?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések