Rohamtempóban javítja a Valve a hibákat.
A Danger Zone újdonságait és az új pályát nem mindenki fogadta kitörő örömmel, különösen úgy, hogy számos új bug is bejött a frissítéssel. Ezek többsége ugyan "csak" grafikai hibák voltak, de sok játékosnál a lobby sem működött megfelelően. Szerencsére a Valve figyelt a hibákra és az elmúlt két napban két frissítést is kaptunk, ami a legtöbb hibát kijavította és az új pálya hiányosságiból is befoldozott párat.
Általános javítások
- kijavították a hibát, ami azt okozta, hogy gyengébb fényviszonyoknál a C4 átlátszódott bizonyos falakon keresztül is
- kijavították a hibát, ami miatt nem robbant fel időben a molotov
- javítottak a célzáson miközben guggolva mozgunk
- változatattak a mozgáson olyan helyeken, ahová csak guggolva lehet bemenni, tehát például Mirage moziba már nem lehet gyorsan bejutni ugrás+guggolás kombóval
- kijavították a "CUtlLinkedList overflow" hibaüzenetet okozó összeomlást
- nincs több lebegő fehér doboz, ami jelentkezett néhány játékosnál és a meccs közben kilépet játékosokat is látjuk már a Danger Zone pontlistáján
- kijavították azt a ritka hibát, ami miatt néhány játékosnak egyszerűen láthatatlan volt a bomba az élesítés után
Mirage
- kijavították az A lerakón jelentkező árnyék hibákat
Vertigo
- az egész pályán javították a huzalos kerítések ütközésmodelljén
- kijavítottak T kezdő közelében egy helyet, ahol beragadhatott a C4-es
Sirocco
- kijavították a bokrok ütközésmodelljét, mivel sokan elakadtak bennük
- számos helyet kijavítottak a pályán, ahol eldobva eltűnhettek a felszerelések
- a világítótoronynál lévő híd másik oldalára kaptunk egy második létrát is
- kijavították a hibát, ami miatt nem tudtunk gránátokat átdobni a Kasbah kapunál
- javítottak a lépcsők ütközésmodelljén
- Medinat átnevezték Town-ra és kijavították a lebegő hal bugot is