VIDEÓ: Ezért nem találnak a skillshotjaid League of Legends-ben

A kódolásban keresendő a magyarázat, és nem egy hibáról van szó.

Biztos te is meglepődtél már, amikor mondjuk Nidaleeval játszottál, eldobtad a tökéletesnek hitt lándzsát és már érezted, hogy ez a kill bizony megvan, majd jött a meglepetés, és olyan volt, mintha átment volna rajta? Vagy amikor Jhin W-jével próbáltál snare-elni, és az indikátor azt mutatta, hogy meglesz, de egyszerűen semmi nem történt? Nos, nem benned van a hiba, hanem így van megírva a játék, az indok pedig:

3D-ben tervezték a pályát.

Arról van szó, hogy a Riot fejlesztői nem síkban építették fel az Idézők Szurdokát, mi viszont egyetlen szemszögből nézzük, emiatt pedig torzul az a kép, amit mi látunk ahhoz képest, amire valójában "képes a játék". Ez nem új keletű dolog, már másfél éve is írtunk arról, hogy egyes képességek hatótávja torzulhat a mi szemszögünkből, így távolabb is elérnek, ha a pálya egy alacsonyabb pontján állunk.

Emiatt van például az, hogy mondjuk annak ellenére, hogy a képesség indikátora azt mutatja, hogy nem tudod teljesen megtenni, a folyóból valamiért mégis sikerül átugrani a falat, illetve egy olyan LeBlanc lánc, aminek szintén nem kéne a mi szemünk szerint találnia, valahogy mégis eléri a célpontját. 

Átvernek a skillshot indikátorok is

Nem mindegy az sem, hogy célzott lövéseknél mi alapján célzol. Az alábbi videóban Jhin és Nidalee példáján keresztül szemlélteti a korábbi Fnatic elemző Wolle, hogy a 3. dimenzió hogyan befolyásolja a célzási képességünket. Ha végignézitek a videót, látni fogjátok, hogy Nidalee hiába tűnik úgy, hogy találja telibe többször is a célzás indikátor szerint a dummyt, mégis minden dárda elmegy mellette.

Mivel egy szemszögből nézed a játékot, nem látod be pontosan a teret, ezért lehet az, hogy valójában el se kell találnod a bábut ahhoz, hogy egyébként tényleg eltaláld. A kulcs az, hogy az egeret húzd rá az ellenfélre és amikor körvonal van körülötte, akkor fogod tutira eltalálni, ahogy az alábbi képen is látszik. Bizony, ez a skillshot telibelövi a Dummyt, pedig jól látszik, hogy mennyivel megy el mellette az indikátor.Esetleg megoldás lehetne, ha az indikátor, ami lényegében átver téged, követni a pálya 3D természetét, csak úgy, ahogy például Dota2-bende tekintve, hogy a Riot másfél éve nem kezdett semmit ezzel az üggyel, valószínűleg mélyebben fekvő problémáról van szó, mintsem egy egyszeri patches frissítésről. 

Ha még nem ismertétek a játék ezen "képességét", akkor reméljük, hogy hasznosnak találtad a cikket és ezentúl megpróbálsz odafigyelni arra, hogy skillshotnál a kurzorod pozícióját figyeld és ne az indikátort. Így nagyobb eséllyel érnek majd célba a skillshotjaid.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!