A jövőhéten kezdődő negyedik Frontline epizódban nagyobb eséllyel indulunk majd védő oldalról.
A Frontline csatákkal rengeteg probléma van, de az egyik legjelentősebb, hogy védő oldalról csak a legritkább esetekben lehet nyerni. A Wargaming elhatározta, hogy orvosolja ezt a problémát, és megkönnyíti a védők dolgát.
A légicsapást erősebbé teszik
Ez a legritkábban használt harci utasítás, ezért növelik a sebzését és a területre ható sebzését, de az egyensúly fenntartása érdekében az átütési értékét visszább veszik. Pontos adatok ugyan nem ismertek, de a jövőhéten kezdődő negyedik epizódban mindenképp próbáljátok ki, hogy milyen lett!
Az ütegek oldalán növelik a páncélzatot
Két dolgot vett észre a Wargaming. Az egyik, hogy a könnyű tankok rendszerint berohannak az ellenséges vonalak mögé, a másik, hogy a tankvadászok és a magasabb átütéssel rendelkező egységek biztonságos pozíciókból sebzik az ütegeket, ami ellen a védők mit sem tehetnek. Eldöntötték, hogy az ütegeknek 165 milliméterről 180 milliméterre növelik az oldal páncélzatukat, ezáltal az említett két probléma remélhetőleg megszűnik.
Az Engineering és a Respawn pontok módosulnak
A Wargaming továbbá azt is észrevette, hogy a támadók rendszerint túl gyorsan elfoglalják az első bázisokat, ugyanis a védők még úton vannak, amikor a kimaxolt Engineeringgel rendelkező támadók már rég foglalják a bázist. Így aztán a támadóknál az Engineering hatását csökkentik.
- 1. szintnél - 1,6 helyett 1,5
- 2. szintnél - 1,6 helyett 1,5
- 3. szintnél - 1,8 helyett 1,7
- 4. szintnél - 1,8 helyett 1,7
- 5. szintnél - 2,0 helyett 1,8
Néhány respawn pont helyzetét is megváltoztatják. Általánosságban távolabb lesznek a csaták középpontjától. Erre azért van szükség, mert bizonyos esetekben a respawnolt támadó egységeket azonnal megsemmisítik a közelben tartózkodó ellenséges védő tankok.
Szerinted az eszközölt változtatások javítanak majd a Frontline csaták egyensúlyán?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!