Yuumi végre megérkezik az éles szerverekre, de néhány buffot és nerfet is kapunk a mágikus cica mellé!
Hivatalosan is megérkeztek a 9.10-es frissítés részletei, amik hamarosan a kliensen belül is élesednek majd. A 9.10 fő attrakciója természetesen Yuumi, a varázsmacska, de számos hőshöz és tárgyhoz is hozzányúltak a fejlesztők. Mutatjuk a legfontosabb infókat!
Hősváltoztatások
Miaú és nyaú! Érkezik Yuumi a 9.10-ben, vagyis számítani kell arra, hogy minden casual meccsen hirtelen elszaporodnak majd az első napos Yuumi mainek. Új töltőképernyő és zene is társul majd a varázsmacskához, készüljetek a cukiság-cunamira!
Kisebb erősítést kap a Tűzvész (E) képesség. Az eddigi 70/90/110/130/150 (+ 0,35 AP) helyett, 70/95/120/145/170 (+ 0,45 AP)
Hasznosabbak lesznek a Yordlecsapdák (W), mivel a fejlövés bónusz sebzése 40/90/140/190/240-ről 60/105/150/195/240-re növekszik. Korai szakaszban garantáltan érezni fogjuk a hatását a módosításnak.
A párbajhős Visszavágása (W) működése módosul. Braum és Kennen jelzőit eddig megakadályozta Fiora W képessége, a 9.10-től már alkalmazni fogja a két hős a passzív utolsó jelzőjét, azonban a kábítás nem hat Fiorára és a sebzést sem szenvedi el.
Egy kis plusz sebzés nem árthat Graves-nek sem. Az Itt a vége (Q) az eddigi 85/115/145/175/205 helyett, 85/120/155/190/225-t sebez majd.
A totális dominanciát szeretné a Riot elvenni az alacsonyabb szintek egyik legdurvább snowball karakterétől. Az Alfa csapás (Q) elsütési idejét kiveszik, helyére érkezik a Bétacsapás, ami segít abban, ha az Alfa csapás célpontjai elfogynak. Ha nincs elég célpont, akkor Yi az Alpha strike 25 százalékával megsebzi még egyszer a korábban megütött célpontok közül az egyiket. A Meditáció (W) azonnal elsüthető lesz, a Wuju stílus (E) töltési idő alatt nem ad már + 10 % sebzést. A Hegylakó (R) is megkapta a nerfet, ugyanis az eddigi teljes mozgási sebességből számolt 25/35/45 %-os gyorsítás eltűnik, helyette a bónusz mozgási sebesség 35/45/55 %-ával szaladgálhat majd Yi.
Törékenyebb lesz Riven, aki kap egy kis erősítést a Törött szárnyakra (Q), mivel az eddigi 13 másodperces töltési idő helyett, 12/11,5/11/10,5/10 másodperc után használhatjuk a képességet, azonban a Hősiesség (E) komoly gyengítést kap. Jelenleg 10/9/8/7/6 másodpercenként pajzsolhattuk magunkat, ez jelentősen megnő a jövőben, pontosan 14/13/12/11/10 másodpercre.
Végre Shaco is kap egy kis változtatást, ami megfelel a XXI. század követelményeinek. A Hallucináció (R) elsütésekor a kurzor irányában, 200 egységnyiire az elsütés helyétől bukkan fel az eredeti Shaco, az eredetivel ellentétes irányban 200 egységnyire a klón-Shaco.
A 9.9-ben már hozzányúltak Sorakához, azonban elégedetlenek voltak a kapott eredménnyel. Ezért jön egy kis átalakítás a Csillaghívásra (Q), ami több bónusz mozgási sebességet ad, mivel 14/18/22/26/30 %-ról változik 15/20/25/30/35 %-ra, sőt még a mozgási sebesség csökkenése is lassabb lesz. Egy mobilis Soraka könnyedén visszatérhet a metába.
Mozgékonyabb lesz Trynda. A Pörgő csapás (E) töltési idejét csökkentették 13/12/11/10/9 másodpercről 12/11/10/9/8 másodpercre, párhuzamosan az AP arányt is levitték 1,0-ről 0,8-re.
Vayne népszerűsége és teljesítménye is szárnyal, ezért kisebb gyengítést kapott a lövész. A Végső óra (R) alatt a Bukfenc (Q) töltési ideje az eddigi 50 % helyett, 30/40/50 %-ban csökken majd. Late game-ben semmi sem változik, de a korai szakaszban óvatosabban kell majd vele harcolni.
Később éled a Folyami rák, ezért Xin sokkal lassabban halad a játék elején a dzsungelben. Kapott is egy kis buffot a hős, mivel a Hármas támadás (Q) töltési idejét 9/8/7/6/5 másodpercről 7/6,5/6/5,5/5 másodpercre csökkentették.
Szívósabbak lesznek a megidézett növények. A Töviskert (passzív) módosult kis mértékben, aminek következtében a növények nem szenvednek el sebzést olyan alaptámadásoktól, amik nem aktiválnak további hatásokat. Erre példa Corki Hextech lőszere, vagy Miss Fortune jut mindenkinek támadása.
A tárgy- és rúnaváltozásokat a következő oldalon találjátok!
Tárgyváltoztatások
Esszenciamartalóc (Essence Reaver)
Még mindig nem elég népszerű a tárgy, ezért a sebzését 65-ről 70-re növelték.
Guinsoo dühpengéje (Guinsoo's Rageblade)
Jelentős átalakítást kap a Guinsoo, mivel a Fantomcsapás gyakoriságát csökkentették, cserében a páncél- és varázstörés változott pozitív irányban. Így minden harmadik támadáskor aktiválódik majd a Fantomcsapás, az eddigi minden második helyett, cserében a páncél- és varázstörés az eddigi 6 % (plusz szintenként 0,5 %, maximum 15 %-ról) megnövekszik fixen 15 %-ra.
A vadász talizmánja (Hunter's Talisman)
Passzív képességet kap a dzsungeles tárgy. Ha a kísérők (Elise pókjai, Heimer turretjei stb.) támadnak, akkor is aktiválódik a passzív égetés. Ez a változtatás a talizmánból fejlesztett tárgyakon is megjelenik majd.
Rúnavisszhang (Runic Echoes)
AP dzsungelesek kezeket fel! Olcsóbb lesz a kedvenc tárgyatok. Jelenleg 375 aranyba kerül összerakni és a teljes költség 2625 aranyra rúg. Ez megváltozik majd és 250 aranyba kerül csak az összerakás, a teljes költség 2500 aranyra változik.
Rúnaváltoztatás
Hódító
Jelentősen gyengítik az egyik legnépszerűbb rúnát. A maximális jelző elérésekor a hősök elleni sebzésnek már csak 8 %-a alakul át tényleges sebzéssé és gyógyítássá, eddig ez 10 % volt.
A Csata Akadémia kinézetek is megérkeztek, amiket nagy felbontásban végigpörgethettek, ha a Tekintély kiadás Luxra kattintotok. Nektek melyik a kedvencetek?