Olyan felvetéseket tárnánk elétek, amik a Frontline monotonításának megtörésével megunhatatlan élményt nyújtana ebben a játékmódban.
A Frontline játékmódot remekül kitalálta a Wargaming, és eleinte mindenki odáig volt érte. A kezdeti varázs azonban a múlté. Néhány hónappal ezelőtt visszahozták ugyan, de a kezdeti lelkesedés helyét monoton grindolás vette át. Cikkünkben olyan felvetésekkel foglalkozunk, amik jobbá tehetnék ezt a módot.
Legyen saját története a Frontline módnak
Meglátásunk szerint egy saját, egyedi történet jót tenne a Frontline módnak. Lehet ez olyan, ami független a játékosoktól, de akár olyan is, amit kifejezetten a játékosok cselekedetei alakítanak. A több hetes szüneteket a Wargaming felhasználhatná arra, hogy kitalálják, merre viszik el a cselekményszálat.
A játéktér változatossága
Több mindent is el lehet itt képzelni. Egyrészről a történetmesélés szintjén változhatna a pálya domborzata, másrészről elkalandozhatnánk több frontra is, ahol a játéktér havas vagy épp sivatagi. Az első példához olyat lehet elképzelni, hogy a támadók nagy arányban támadták a B pontot, ezért a védők megerősített állásokat hoztak létre, így epizódról epizódra változhatna a csatákban alkalmazott taktika.
A harci utasítások változatossága
Szintén két módon változtathatnának. Egyrészről a jól ismert módon bevezethetnének új harci utasításokat -mint például a mobil javítóállomást, amivel felcser szerepet tölthetnének be a játékosok-, másrészről ismételten csak történetmesélés szintjén változtathatnának. Például a kialakult időjárási körülmények miatt a repülők nem szállhatnának fel, ezért a felderítést gép által vezérelt felderítő járművek végeznék, -amiket akár ki is lehetne lőni.
Mellékküldetések megjelenése
Itt is arra kell gondolni, hogy epizódról epizódra valamilyen különleges feladatot lehetne végrehajtani, aminek sikeres teljesítése után jutalom érné a játékosokat. Például ellátmányokat dobálnának a repülőgépből, amiket meg kell szerezni, vagy épp az ellenséges csapat utánpótlás vonalát kellene elvágni.
A monotonítást meg kell törni
Amilyen izgalmas és innovatív játékmódnak bizonyult a Frontline az első hetekben, annyira vált unalmassá és vontatottá mostanra. A játékosok nagy része csak a kreditért és a jutalmakért játssza, és a játékélmény eltűnt a süllyesztőben. Ötleteinkkel arra szeretnénk rávilágítani, hogy még rengeteg kiaknázatlan lehetőség húzódik meg a háttérben, amik csak arra várnak, hogy a fejlesztők ráeszméljenek, hogy igenis fel lehet dobni ezt a módot.