Partnerséget kötött a Sony és a Microsoft: fókuszban a játék streaming

Partnerséget kötött a Sony és a Microsoft: fókuszban a játék streaming

Különös megállapodást kötött egymással a két konzolgyártó óriás!

2001 óta dúl a harc a konzolpiacon, amikor piacra dobta a Microsoft az első Xboxot. Ezúttal azonban két mamutvállalat nem azzal került a hírekbe, hogy milyen területen próbálnak jobbat alkotni a másiknál, hanem azzal, hogy összefogtak a közös ellenségeik ellen. A játékok streamelése tulajdonképpen iparággá nőtte ki magát, amiből minden nagyobb technológiai cég szeretne egy szeletet. A Google Stadia bejelentése óta izzik a levegő, mivel kifejezetten a konzolok ellen küldené harcba a Google legújabb szolgáltatását. Másik oldalról ott van még az Amazon, aki szintén a felhőalapú streamingben látja a jövőt, de szót kell még ejteni a GeForce Now-ról és az Apple Arcade-ról is, amik szintén megreformálnák a klasszikus videojátékok piacát.

A Sony és a Microsoft megegyezett abban, hogy a jövőben közösen használják majd az Azure-t, a Microsoft saját felhőalapú technológiáját, sőt más területeken is együtt fejlesztik majd a jövőt, mint a még modernebb mesterséges intelligencia, vagy a jövő képérzékelő szenzorai. Pontos részleteket még nem árultak el a szerződésről, de mindenképp fontos figyelni, hogy a konzolgyártók óriásai milyen lépéseket tesznek a konkurenciával szemben.

Az biztos, hogy a jövőt látja az Azure-ban a Microsoft, erről beszélt legutóbb a vállalat vezérigazgatója, Satya Nadella. A kérdés, hogy van-e ennyi felhasználó a piacon, mint amennyi kell ahhoz, hogy az összes felhőalapú játékstreaming szolgáltatás megéljen. Nem kell sokat várnunk, hogy a jövő eldöntse ki marad, és ki távozik a színpadról.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny? (X)

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - A lábtörlő jelentősége otthonodban

Gondoltál már arra, hogy a lábtörlő milyen fontos szerepet játszhat a mindennapjaid során? Minden egyes belépésnél találkozunk vele. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb darabot, és milyen szempontokat tartsunk szem előtt?

Közvetítések