9.11-es frissítés: komoly nerfet kap Yi és Akali, Jannát és Zac-et módosítják!

9.11-es frissítés: komoly nerfet kap Yi és Akali, Jannát és Zac-et módosítják!

Megérkezett a 9.11-es frissítés, mutatjuk a részleteket!

Megérkeztek a 9.11-es patch részletei, amiben 13 (!) hős kap kisebb-nagyobb módosítást. Többeket nerfelnek, másokat átalakítanak, de még néhány buff is helyet kapott a listán. A VFX frissítések mellett gőzerővel dolgozik a Riot a nyári szezon rajtja előtt, hogy a kezdőktől a profikig mindenki elégedett lehessen kedvenc játékával. Nézzük is hősönként a változtatásokat!

Tovább nerfelik Akalit, ezúttal a passzívját. Az orgyilkos jele energia-visszanyerése 10/20/30-ról lecsökken 10/15/20-ra és a sebzés arányát is redukálják 0,9 bónusz AD és 0,7 AP-ról, 0,6 bónusz AD-ra és 0,5 AP-ra. 

A múmiánál is a passzívhoz nyúltak. Az Elátkozott érintés megátkozott célpontok ellen az eddigi 13 % helyett, csak 10 % bónusz tényleges sebzést biztosít.

A Fázisugrás (E) utáni támadást nem késlelteti az animáció, ezzel folyamatosabbnak tűnik Ekko mozgása.

Durand pajzsának (W) alapsebzése kicsit csökkent, az eddigi 20/30/40/50/60 (+0,2 AP-ról) 10/20/30/40/50 (+0,3 AP-ra) minimálisan, maximálisan 60/90/120/150/180 (+0,6 AP-ról) 30/60/90/120/150 (+0,9 AP-ra). Gyengítették az Igazság öklét (E), igaz csak a korai szinteken. 100/135/170/205/240 helyett immár 80/120/160/200/240-et sebez majd. 

A hordógurigató dzsungeles alapértékeit növelték. Az életerőt 583,5-ről 600-ra növelik, ami szintenként 89 helyett 95-tel nő, a sebzését 61,4-ről 64-re változik.

Átalakítják a Szellőt (W) és a Vihar szemét (E) is. Előbbi töltési ideje 8 másodpercről 8/7,5/7/6,5/6 másodpercre csökken, cserében a sebzését 55/100/145/190/235-ről 55/90/125/160/195-re redukálják. A pajzs kap egy új passzívot, ami 20 %-kal csökkenti az E töltési idejét, ha Janna képessége hátralöki, fellöki, vagy lelassít egy ellenfelet. Emellett a töltési idő 18/16/14/12/10 másodpercről változik 16/15/14/13/12 másodpercre, a pajzs azonban több sebzést nyel el. 70/105/140/175/210 helyett 80/115/150/185/220 damage-t védhetünk majd le a társunkról, magunkról, vagy a tornyokról.

A fő sebzésforrás gyengült, ugyanis a Sokkolóbomba (Q) alapsebzése 70/120/170/220/270/320-ról csökkent 70/115/160/205/250/295-re, emellett a sebzési arányt is redukálták 1,2 bónusz AD-ról 1,0 bónusz AD-re.

Kevésbé lesz hatékony az ulti nyomogatása, mivel a Gyászcsapás (R) sebzése 250/400/550 (+0,75 AP-ról) 200/350/500 (+0,65 AP-ra) csökken. 

Túl jól sikerültek az előző frissítésben eszközölt Yi változtatások, ezért azonnal jön is az egyik legnépszerűbb dzsungelesre a nerf. Alapból nincs bónusz támadási sebesség immár az első szinten, eddig ez 8 % volt, sőt az Alfa-csapás (Q) is gyengült. Az izolált célpontok már nem 25 % sebzést kapnak, hanem csak 15 %-ot.

Elég egyszerű mechanikával rendelkezik Rammus, ezért sokak kedvence a tüskés övesállat. A Tüskés páncél (passzív) alaptámadásonkénti sebzése 8-20-ról (szintenként nő) egységesen 10-re módosult. Az ulti is kapott egy kisebb gyengítést, így a Földrengés (R) 40/80/120 helyett csak 30/60/90-et sebez majd másodpercenként.

A fenevad harapása (Q) gyógyításának mértékét növelték. Eddig a kiosztott sebzés 30/40/50/60/70 %-ával gyógyította magát a farkas, a jövőben az okozott sebzés 30/45/60/75/90 %-át visszakapja életerőként.

Kisebb hibajavítások és kényelmi módosítások érkeztek a varázsmacskára. A Kóborló lövedék (Q) hatótáv-jelzője tisztábban kivehető lesz Yuumi és a hozzákötött hős számára is, az Örök barátok! (W) támogatással jutalmazza Yuumit, ha először csatlakozik egy kiiktatásban részt vevő társhoz. A Huss (E) bónusz mozgási sebességét azonos tempóban veszíti el a cica és a társa, Yuumi AP-jának függvényében.

Ami korábban Aatrox volt, az most Zac. Folyamatosan érkeznek a módosítások a hatalmas zselés dzsungelesre. Ezúttal a Nyúlós csapások (Q) lassítása csökkent 60 %-ról 40 %-ra, sőt a töltési idejét is megnövelték 11/10/9/8/7 másodpercről 13/11,5/10/8,5/7 másodpercre. Az Instabil anyag (W) sebzését megújították, a jövőben minden 100 AP után a célpont max életerejének 2 %-át okozza majd sebzésként. 100 AP -> 2 %, 200 AP -> 4 % stb. Visszaállítják az ultit a rework előtti állapotba, így a veterán Zac játékosok örülhetnek, mivel ismét lehet pattogni! A Nem lapos (R) helyett jön a Pattanjunk! (R), amivel Zac 4-szer tud pattanni, azonban minden pattanás között 1 másodpercnek kell eltelnie. Minden pattanás 140/210/280 (+0,4 AP) varázssebzést okoz és 1 másodpercre fellöki az ellenséget. Ha egy célponton ugrál Zac, akkor az első pattanással fellöki és maximális sebzést okoz neki, a maradék pattanásokkal azonban nem lökdösi már az ellenfelet és csak 50 % magic damage-et oszt ki. A pattogás közben Zac folyamatosan gyorsul, maximálisan 50 %-kal.

A 9.11-es frissítésben végre a challenger játékosok megkapják a jól megérdemelt Kihívói hazateleportálást, emellett a Szivárványboholy ikon elérhetőségét is meghosszabbítják a Riotosok. Egészen július 1. 8:59-ig lehet majd megvásárolni a boltban, a különleges profilhátteret a 9.14-es patchben veszik majd ki a játékból, ezzel az egész Pride hónapot lefedik majd.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések