Több mint egy hónapig hibásan működött a Yasuo ulti

Több mint egy hónapig hibásan működött a Yasuo ulti

League of Legends - Néhány "apróbb" hiba, amik egységesen a globális ultikhoz és Yasuohoz köthetőek, azonban mégis több héten át észlelhető volt a probléma.

A hibát a nagyobb közösség elé Vandiril hozta el, de már az ő videója előtt is találhattunk elvétve az interneten erről néhány videót, persze a játékosok többsége el sem akarta hinni, hogy ez valóban létező probléma.
Globális ulti alatt azokra a képességekre gondolunk, amiket globálisan, a pálya nagyobb vagy épp egész területén tudunk kasztolni, mint például a Tahm Kench és a Twisted Fate, vagy akár a Pantheon ulti.

A probléma pedig az volt, hogy ezekre a képességekre nagyon könnyen rá lehetett "csatlakozni" valamiért, ennek pedig értelemszerűen nem így kellene történnie. Gondolunk itt arra például, hogy Yasuo rá tud akaszkodni bármelyik olyan hősre, akinek végső képessége globális. Így ha Twitsted Fate épp leultizott az alsó ösvényre, Yasuo szimplán mehetett vele, ha jól időzített.

Persze láttunk már ilyen és ehhez hasonló hibákat korábban is, de akkor maguk a fejlesztők sem hagyták azt, hogy 4 héten keresztül ez bent legyen. Az utóbbi időben azonban megszaporodtak a hibák és már nagyon régen láttunk olyat, hogy egy hőst kivettek volna azért, hogy azonnal orvosoljanak egy problémát. Lehet jobbnak találták bent hagyni és megpróbálni csendben, fű alatt orvosolni? Nem tudjuk.

Az emberi erőforrások természetesen a Riot Games háza táján sem végtelenek, azonban valahogy a 4-5 hetet, míg ez elérhető volt, még így is sokallom.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések