Clash fejlesztői napló: változik a versenynapok lebonyolítása

Clash fejlesztői napló: változik a versenynapok lebonyolítása

A Riot Games most egy időre jegeli a Clash teszteket, hogy átdolgozhassák a rendszert, ám 2019 során újra visszatérnek a regionális tesztek.

A Clash játékmód egy zseniális elképzelés volt a Riottól, ám a végestelen mennyiségű sikertelen teszt után már a Teemos és Yasuos mémek népszerűségével vetekszik a Crash elnevezés is. A fejlesztők azonban nem adják fel, töretlenül hisznek a Clash sikerében, és bármit megtesznek ahhoz, hogy a víziójuk beteljesüljön.

2017 végén volt egy sikeres tesztje a játékmódnak, 2018-ban azonban csak nagyon kevés felvonásról lehetett ezt elmondani. A befuccsolt próbálkozások során minden út ugyanoda vezetett, a játékmód alapvető hibája az, hogy a rendszer nem bírja el a terhelést, túl sok mérkőzés indul el egyidejűleg. Annak érdekében, hogy hatékonyabban oldják meg ezt a problémát, visszatették a játékmódot a tervező asztalra, hogy az alábbi újdonságokat beépítsék:

  • A versenytáblák mostantól nem egy időpontban kezdődnek el még az azonos rangú csapatoknak sem, a véglegesítés mostantól elnyújtottabb időszakban zajlik, ha pedig mindenki készen áll, akkor felkerül a csapat az aktuális versenytáblára.
  • Egy darab háromnapos sorozat helyett két darab egynapos verseny lesz, emiatt kevésbé lesz összetett a versenyhétvége. Mindkét napon 8 csapatos versenytáblák lesznek.
  • Bevezetnek egy új eszközt is, amely a versenytáblák visszaállítására szolgál. Ha az egyik csapattal például megszakad a kapcsolat, a rendszer keres helyette egy másik ötöst.

A Clash fejlesztési menetrendje

  1. Jelenleg zajlik a rendszer átdolgozása
  2. Hamarosan elindulnak a belső tesztek
  3. 2019 nyarán újabb regionális teszttel próbálkoznak majd meg, ekkor már a fent leírt módosításokat beépítve
  4. A sikeres regionális tesztek után jön majd egy globális teszt, ennek értelemszerűen még nincs időpontja
  5. A sikeres globális teszt után pedig a megjelenés (ennek sincs még időpontja természetesen)

A Riot tehát nagyon bizakodó, és köszönik a közösség végtelen türelmét. Mi egyébként kifejezetten örülünk neki, hogy ennyi energiát fektetnek a projektbe, ugyanis a 2017-es teszt során fergeteges élményt nyújtott a Clash. Az alábbi cikkben megtekinthetitek az akkori beszámolónkat.

Ti hisztek még a Clash lehetséges sikerében?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések