Újabb változtatások érkeztek Ryze számára - PBE

Újabb változtatások érkeztek Ryze számára - PBE

Ryze évek óta nem egy egyszerű falat a fejlesztők számára, most azonban újra megpróbálnak megbirkózni vele.

Pár nappal ezelőtt beszámoltunk az elsődlegesen tervezett Ryze módosításokról, most ezek nagy részét elhozták a PBE szerverre is, illetve idő közben azért bele is nyúltak egy picit, csak hogy ne legyen olyan egyszerű a képlet. Nézzük, hogyan is áll jelenleg hősünk.

Overload - Q

  • 6 helyett újra csak 5 pontot lehet osztani a képességre
  • A továbbiakban nem ad pajzsot
  • A flux sebzés bónusz értéke 40/50/60/70/80% (Spell Flux Rank) értékről 25/50/75/100% (Realm Warp Rank) értékre változott
  • A kapott sebesség pedig 25/28/31/34/37/40%-ról 20/25/30/35/40%-ra módosult

Rune Prison - W

  • Maga az effekt a lekötés helyett immár csak 35% lassítást ad, tehát nincs több bebörtönzés.
  • A hatás időtartama 0,75-ről 1,5 másodpercre nőtt.
  • A Spell Flux bónusza a hatás időtartama helyett a lassítás mértékéből konvertálódik.

Spell Flux - E

  • Új hatásként érkezett, hogy mindig leugrik az elsődleges célpontról
  • Eltávolították a lepattanás során okozott sebzést
  • Eltávolították a tovább ugrást a képességgel való ölés esetén

Realm Warp - R

  • Kettő helyett három pontot rakhatunk a képességre.
  • Az Overload bónusz sebzése a Flux által megjelölt ellenfeleken 50/75/100%-kal nőtt
  • Új effektként érkezett, hogy azonnal a maximális távolságot dobja be, ha megpróbálunk azon túl kattintani
  • A minimum hatótávolság 730-ról 1000-re nőtt
  • A maximum hatótávolság 1750/3000-ről 3000-re módosult
  • A töltési idő 180 másodpercről 210/180/150 másodpercre változott

Ti hogyan változtatnátok meg a karaktert?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések