Ryze évek óta nem egy egyszerű falat a fejlesztők számára, most azonban újra megpróbálnak megbirkózni vele.
Pár nappal ezelőtt beszámoltunk az elsődlegesen tervezett Ryze módosításokról, most ezek nagy részét elhozták a PBE szerverre is, illetve idő közben azért bele is nyúltak egy picit, csak hogy ne legyen olyan egyszerű a képlet. Nézzük, hogyan is áll jelenleg hősünk.
Overload - Q
- 6 helyett újra csak 5 pontot lehet osztani a képességre
- A továbbiakban nem ad pajzsot
- A flux sebzés bónusz értéke 40/50/60/70/80% (Spell Flux Rank) értékről 25/50/75/100% (Realm Warp Rank) értékre változott
- A kapott sebesség pedig 25/28/31/34/37/40%-ról 20/25/30/35/40%-ra módosult
Rune Prison - W
- Maga az effekt a lekötés helyett immár csak 35% lassítást ad, tehát nincs több bebörtönzés.
- A hatás időtartama 0,75-ről 1,5 másodpercre nőtt.
- A Spell Flux bónusza a hatás időtartama helyett a lassítás mértékéből konvertálódik.
Spell Flux - E
- Új hatásként érkezett, hogy mindig leugrik az elsődleges célpontról
- Eltávolították a lepattanás során okozott sebzést
- Eltávolították a tovább ugrást a képességgel való ölés esetén
Realm Warp - R
- Kettő helyett három pontot rakhatunk a képességre.
- Az Overload bónusz sebzése a Flux által megjelölt ellenfeleken 50/75/100%-kal nőtt
- Új effektként érkezett, hogy azonnal a maximális távolságot dobja be, ha megpróbálunk azon túl kattintani
- A minimum hatótávolság 730-ról 1000-re nőtt
- A maximum hatótávolság 1750/3000-ről 3000-re módosult
- A töltési idő 180 másodpercről 210/180/150 másodpercre változott
Ti hogyan változtatnátok meg a karaktert?