A gyógyítással kapcsolatos dolgok kezdenek kicsúszni a fejlesztők kezei közül.
Mióta Morello nincs a Riotnál, sajnos a gyógyítások és minden ezzel kapcsolatos tevékenység kezd kicsúszni a fejlesztők kezei közül.
Azt tudni kell, hogy a Morellonomicon Morello után kapta a nevét, nem hiába ez a tárgy felezi például varázssebzés után a gyógyító hatásokat. A játékban egyre több olyan hős van, akik saját magukat is tudják gyógyítani valamilyen formában, valamit a bájitalok is roppant erősek tudnak lenni a játék korai szakaszában.
Mivel a Riot egyre több ilyen hőst csinál, vagy akár alakít át és úgy válnak ilyenné, ezért valamilyen változtatásra szükség lenne. A játék jelenleg teljesen arról szól, hogy megpróbálod az ellenfeled eltüntetni a pályáról fél másodperc alatt, és ez vagy sikerül vagy nem.
Arányaiban nézve sokkal több hős és tárgy van együttesen, ami életerőt gyógyít, vagy ad vissza, vagy ennek folyamatát segíti elő, esetleg értékét növeli meg. Míg a mérleg nem igazán van egyensúlyban, hisz tárgyakból nincs ekkora választék, sőt hősképesség sincs igazán, mely redukálná a gyógyítások lehetőségét.
Mindenesetre, jó lenne valamiféle változást látni ez irányba, mert se az átlagos játéknak, se a profi szférának nem tesz jót a jelenlegi állapot ilyen téren. Szerencsére a Riot mostanában nagyon, nagyon, de nagyon sok mindent elárul a következő frissítésekkel kapcsolatban, így Riot Repertoir ezúttal is elárulta az ő álláspontját a gyógyításokkal kapcsolatban.
Since we're doing this #lifeofapatch thing, I wanted to comment on the healing conversation that rose on reddit today now that I'm done for the day and have a couple moments. Main thoughts:
— David Capurro (@RiotRepertoir) 2019. június 6.
Healing is generally out of whack, yes. It's too prevalent in the game in some cases.
"A gyógyítás nagy vonalakban tényleg elég kaotikusan működik. Egyszerűen túlságosan domináns néhány esetben. Úgy gondolom, hogy a korai játékrész erőforrásai, mint például a rúnák és a tárgyak okozzák a legnagyobb galibát. Méghozzá azért, mert annyira beleszámítanak egy hős korai erejébe, hogy szinte mindenkiből egy mindent túlélő szörnyeteg lehet. Jó pár hősnek nem lenne szabad használnia pár rúnát, hogy fair legyen a helyzet. A másik nagy probléma, hogy a Grievous nem csinálja jól a dolgát, ha pedig mégis jól csinálná, akkor nem lenne olyan szórakoztató a játék. Szerintem teljesen ki kéne venni a tárgyakból vagy újragondolni az egészet. Emellett a mid és late game gyógyítást is közel nullára kéne csökkenteni. A gyógyítás nem mindig rossz. Egy igazán izgalmas játékstílust hozhat magával, ha csak egy-egy hőst nézünk. A sustain pedig akkor működik jól, ha segít a játékosoknak kint maradni az ösvényen, aminek segítségével előnyt építhet ki, akkor viszont nagy baj van, ha ez túl korán kezd el működni. Az életlopás pedig szükséges ahhoz, hogy akár egyedül is görgethessük azt a bizonyos hógolyót.
TL:DR: A játék korai szakaszában muszáj átalakítanunk a gyógyítás, míg a Grevous Wounds-ot át kell alakítanunk. Minden más könnyedén kiegyensúlyozható jelenleg."
Ti mit gondoltok erről? Nekünk hiányzik azért Morello a cégtől.