FIFA20: Három területen alaposan megváltozik a gameplay az ígéret szerint

FIFA20: Három területen alaposan megváltozik a gameplay az ígéret szerint

A szeptember 27-én érkező FIFA20-ról lerántották a leplet és Sam Rivera mesélt a játékmenetet érintő főbb módosításokról és újításokról is.

Az első kedvcsináló trailer után, melyből kiderült, hogy az utcai futball újra visszaköszön a játékban, most egy kicsit mélyebb vizekre eveztek az EA-nél, Sam Rivera vezető gameplay producer a játékmenetet érintő változásokról beszélt. Elmondása szerint három fő területen módosul a FIFA20 gameplay: a virtuális gyepen szaladgáló futballista labdával, labda nélkül és maga a labdának a viselkedése. Éppen ezért több, mint 3000 játékossal beszéltek, akik között volt profi, kezdő, casual valamint hardcore is, és a véleményük alapján igyekeztek alakítani a játékmenetet, hogy még realisztikusabbá tegyék a FIFA20-at.

Authentic Game Flow (hamisítatlan játékélmény)

Az AGF az AI által irányított játékosokat befolyásolja, hogy jobban megértsék a teret, időt és a pályán elfoglalt helyüket. Ezáltal a user nagyobb lehetőséget kap a mérkőzés befolyására.

  • Dynamic One-on-Ones: A legerősebb ligák szolgáltak mintául, ezért sokkal élethűbb lesz egy-egy mérkőzésnek a lefolyása, szóval több 1 on 1 szituáció lesz látható és a játékosoknak - a Decisive Moments révén - több lehetőségük lesz ezeket befolyásolni.
  • AI Defending: átdolgozták az AI pozícionálását és szerelését. Ezek után remek támogatást nyújt a játékosoknak a mesterséges intelligencia, amivel kiegészítik a user döntéseit, így sokkal jobban lehet majd manuálisan védekezni.
  • Natural Player Motion: természetesebb mozgása lesz a pályán lévő futballistáknak, és maga az AI is élethűbben viselkedik majd.

Decisive Moments (döntő pillanatok)

Nagyobb kontrollunk lesz a mérkőzéseket eldöntő momentumok felett. Négy területet jelöltek meg, melyek változnak az új játékkal:

  • Strafe Dribbling: Ezzel a mechanikával több opciónk lesz a támadások alatt, és a játékosaink agilitására támaszkodva becsaphatjuk az ellenfelet, legyen szó sebességről vagy skillről.
  • Controlled Tackling: Az Active Touch System részeként új szerelési animációkat pakoltak a játékba, amely jobban jutalmazza a védekező felet. Minél tisztább egy belépő, annál nagyobb az esély, hogy elhozzuk a labdát - mármint nálunk marad.
  • Set Piece Refresh: Frissítették a pontrúgásokat is. Sokkal precízebben lehet beadni vagy kapura lőni a labdát ezek után, és minél skillesebb valaki, annál hamarabb szerez belőle gólt.
  • Composed Finishing: Felülvizsgálták a lövéseket is, és mostantól kezdve következetesebb lesz a játék e téren is. Sokkal élethűbb élményben lesz részünk, amely az egyszerűbb helyzeteknél könnyebb jutalmat ígér, azonban a bonyolultabb befejezések, mint az ollózás amolyan high risk high reward szituációkat teremt - nagy a rizikó, de ha minden klappol fantaszikus találatok születhetnek.

Ball Physics (labda fizika)

Az új labda Physics System (átdolgozott fizika) még realisztikusabbá varázsolja a röppályákat és a játékszer mozgását.

  • Football Informed Motion: Egy továbbfejlesztett motion system a labda csavarodását, pattanását, útját és mozgását hivatott valósághűbbé tenni, hogy még életszerűbb futball élményben legyen részünk.
  • New Shot Trajectories: Minden lövéstípusnál igyekeztek megvizsgálni majd alakítani a röppályákat, így nem lesz könnyű előre kiszámítani a labda ívét és még változatosabb kapura lövéseket lehet majd látni.

Ezen kívül Sam elárulta azt is, hogy az információ csepegtetéssel kapcsolatban mire számíthatunk a következő hónapokban, íme a tervezet:

  • Július közepén gameplay videót kapunk
  • Július végén a karrier módba pillanthatunk bele valamint a megújult Pro Clubs lesz terítéken
  • Augusztus elején a várva várt Ultimate Teamre szegeződik a figyelem és kicsit jobban megismerhetjük a VOLTA világát

Nektek hogy tetszik a játék?

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!