Tippek a The Dalaran Heist kaland ötödik szárnyának, a Kirin Tor Citadel Heroic módban történő végigjátszásához.
Elérkeztünk a The Dalaran Heist kaland utolsó szárnyához, a Kirin Tor Citadelhez, ami még normál módban is komoly kihívásokat okozhat, de heroicban abszolút igényli majd, hogy a legjobb tudásod szerint játssz és építsd fel a paklidat. A fejezet csavarja a "Four Additional Encounters", ami értelemszerűen tizenkettőre növeli az összecsapások számát.
Az utolsó szárnynál a Warlock és a Paladin is csatlakoznak a játszmához, így mielőtt rátérnénk a Kirin Tor Citadel végigjátszásának trükkjeire, tekintsük át a két új hős képességeit, és a bennük rejlő lehetőségeket.
Warlock - Tekahn
A Warlock kezdő paklijai a Sacrificial, a Seeker és az Imp-ressive. Az első a Deathrattle effektekre épít, a második a lapgenerálásra, a harmadik pedig az Imp és Demon szinergiákra. Mindhárom hősképesség 2 manába kerül.
Life Tap | Két sebzésért laphúzás |
Pain Split | Két sebzésért két sebzés |
The Pact | Két sebzésért egy 2/2-es Imp megidézése |
Paladin - Karl
A három kezdő paklija az Old Hero, az Adventure és a Holy Flames. Az Old Hero Divine Shield lényekből, az Adventure buffokból, a Holy Flames pedig sárkányokból áll. Mindhárom hősképesség 2 manába kerül.
Reinforce | Megidéz egy 1/1-es Silver Hand Recruitot |
Backup | Három 1/1-es Silver Hand Recruitot ad kézbe |
Boon of Light | Egy szövetséges lénynek Divine Shieldet ad |
Általános stratégiák
A hosszúra nyúló kaland során érdemes végig a főbossok ellen készülni, amik rendszerint Magistrix Norroa, Archmage Vargoth, Archmage Kalec és Archmage Khadgar ellen zajlanak, -mindig ebben a sorrendben.
Az előző szárnyban jól működő aggro taktikák itt nem fognak működni, ezért körültekintően érdemes beválogatni a lapokat, és kiválasztani a megfelelő kincseket. A Potion of Vitality és az EVIL Propaganda szerepe ebben a fejezetben felértékelődik, ahogy sok más olyan kincsé is, amiket a lassúságuk miatt korábban nem ajánlottunk.
Archmages of Kirin Tor
Ahogy már korábban is felhívtuk rá a figyelmeteket, a végső bossok ellen egyáltalán nem lesz egyszerű fellépni. Archmage Vargoth képessége, hogy körönként egyszer szert tehet egy Arcane spellre, ami gyakorlatilag végtelen erőforrást biztosít a számára, és ha a páston hagyjuk a Spell Damage lényeit, akkor garantáltan elvérzünk ellene.
Archmage Kalec esetében a folyamatosan növekvő Spell Damage komoly fenyegetéssé válhat egy ponton túl, ugyanis a legegyszerűbb spellekkel is könnyedén letakaríthatja a pástunkat, tehát ez esetben egy vehemensebb játékstílus ajánlott.
Végül, de nem utolsó sorban Archmage Khadgar a jól ismert Conjurer's Mage, csak éppen jóval hatékonyabb annál. A már korábban említett EVIL Propaganda kiválasztása vele szemben hatványozottan jól jön, de ha nem sikerült kiválasztani -vagy fel sem dobta a játék-, akkor érdemes a pást feletti kontrollt megtartani, hiszen ebben ellenfelünk nem jeleskedik.
Vagy egyszerűen csak...
A fenti kombó akár a Sound of the Bells! Paladin spellel is működik, ugyanis a végtelen köridő miatt csak idő kérdése, hogy eléggé felerősítsd ahhoz valamelyik lényedet, hogy bevidd a végső csapást. Ha mégis a fenti trükköt próbálgatnád, akkor imádkozz, nehogy véletlenül a Darkness jöjjön elő, -hiszen amíg Dormant állapotban van, addig nem minősül minionnak, tehát át sem alakul.