Hirdetés

Fajok, kasztok és költségek - Kiszivárogtak a Team Fight Tactics részletei

Ben | 19/06/17 13:20
Cikk mentése

Most már a részletekre is fény derült.

Hirdetés

Az utóbbi pár hétben kicsit felbolydult a League of Legends világa. Gyors egymásutánban két új karaktert is felfedtek, elég erős változások érkeztek a játékba és egy új játékmódot is bejelentettek. Ezen újdonságról már írtunk nektek, ha lemaradtatok volna, akkor a főbb infókat alább olvashatjátok.

Most viszont úgy néz ki, hogy még több infó látott napvilágot, hiszen egy pár ember benézett a kódsorok mögé és ott már előkészített dolgokat talált. Ebből kiderül, hogy a figurák mennyibe kerülnek majd, milyen fajok és kasztok lesznek, illetve az ebből fakadó szinergiák milyen bónusz dolgokat jelentenek majd. Ebben a cikkben ezeket vesszük sorra.

Figura Költségek

Azt eddig is tudtuk, hogy nagyjából 50 figura lesz a játékban, amiből összeállíthatjuk majd a saját csapatunkat. Viszont ezen egységek ereje nem egyenlő, van ami jobb és van, ami rosszabb. Pont emiatt ki kell egyensúlyozni a dolgokat, ezért a figurák költsége változni fog 1 és 5 arany között. No, de lássuk, melyik karaktereket kapjuk meg először, illetve mennyit kóstálnak majd.

1 arany

2 arany

3 arany

4 arany

5 arany

Fajok

Az egységek, azon kívül, hogy egyedi képességekkel rendelkeznek majd, szinergiákat is hordoznak majd magukban. Ha egy faj képviselői elérnek egy bizonyos létszámot, akkor bónusz dolgokat kaphat a csapat vagy csak bizonyos egységek. Nézzük milyen szinergiákat látunk itt.

Demon

  • Ez a képesség akkor érvényesül, ha csak 1 Demon van a csapatunkban, ekkor ezen egység támadásának van egy bizonyos százalékos esélye, hogy elégesse az ellenfele manáját és azt sebzésként még ki is ossza

Dragon

  • Ha minimum 2 Dragon van a csapatunkban, akkor ők immunisak a mágikus sebzésre

Exile

  • Amennyiben az Exile egység mellett nincs szövetséges egység, akkor az életerejének egy bizonyos százalékával egyenlő pajzsot kap a kör elején

Glacial

  • Ha minimum 3 Glacial van a csapatunkban, akkor az őket támadó egységeknek bizonyos százaléknyi esélye van, hogy megfagynak bizonyos ideig

Imperial

  • Ha minimum 2 Imperial van a csapatunkban, akkor az egyik random Imperial egység duplán sebez a körben
  • Ha minimum 4 Imperial van a csapatunkban, akkor minden Imperial egység duplán sebez a körben

Noble

  • Ha minimum 3 Noble van a csapatunkban, akkor az egyik random szövetséges egység armort kap és minden támadása után gyógyul
  • Ha minimum 6 Noble van a csapatunkban, akkor minden szövetséges egység armort kap és minden támadása után gyógyul

Ninja

  • Ha pontosan 1 Ninja van a csapatunkban, akkor ő bizonyos százaléknyi bónusz sebzést kap
  • Ha pontosan 4 Ninja van a csapatunkban, akkor ők bizonyos százaléknyi bónusz sebzést kapnak

Pirate

  • Ha minimum 3 Pirate van a csapatunkban, akkor akár 4 plusz aranyat is behúzhatunk a körök végén

Phantom

  • Ha minimum 2 Phantom van a csapatunkban, akkor egy random ellenfélre a kör elején átkot szórnak, ami 100-ra állítja azon egység életerejét

Robot

  • A Robot egységek maximum manával kezdik a kört

Void

  • Ha minimum 3 Void van a csapatunkban, akkor az ellenfél armorja bizonyos százalékkal csökken

Wild

  • Ha minimum 3 Wild van a csapatunkban, akkor ők minden alaptámadással generálnak egy Fury jelzőt (Max 5), ők minden jelző után támadási sebességet kapnak
  • Ha minimum 6 Wild van a csapatunkban, akkor minden szövetséges egység az alaptámadással Fury jelzőt generálnak (Max 5), minden jelző után támadási sebességet kapnak

Yordle

  • Ha minimum 3 Yordle van a csapatunkban, akkor nekik bizonyos százalék esélyük van, hogy elkerüljék a rájuk küldött támadásokat

Kasztok

A másik szinergia forrás a kasztokból ered majd. A mechanika ugyanaz, mint előbb, itt is el kell érni egy bizonyos létszámot, hogy a bónuszok elérhetőek legyenek

Assasin

  • Ha minimum 3 Assasin van a csapatunkban, akkor ők bónusz kritikus sebzést kapnak

Blademaster

  • Ha minimum 2 Blademaster van a csapatunkban, akkor nekik bizonyos százalék esélyük van, hogy az alaptámadás után még egy támadást bevigyenek
  • Ha minimum 4 Blademaster van a csapatunkban, akkor nekik bizonyos százalék esélyük van, hogy az alaptámadás után még két támadást bevigyenek

Brawler

  • Ha minimum 3 Brawler van a csapatunkban, akkor ők a kör elején bónusz maximum életerőt kapnak

Elemetalist

  • Ha minimum 1 Elementalist van a csapatunkban, akkor a kör elején kapunk egy elementált
  • Ha minimum 2 Elementalist van a csapatunkban, akkor a kör elején kapunk egy erősebb elementált

Guardian

  • Ha minimum 2 Guardian van a csapatunkban, akkor ők és a velük szomszédos saját egységek bónusz armort kapnak

Gunslinger

  • Ha minimum 2 Gunslinger van a csapatunkban, akkor nekik bizonyos százalék esélyük van, hogy az alaptámadás után még 1 lövést elengedjenek egy random ellenfélre
  • Ha minimum 4 Gunslinger van a csapatunkban, akkor nekik bizonyos százalék esélyük van, hogy az alaptámadás után még 1 lövést elengedjenek minden ellenfélre

Knight

  • Ha minimum 3 Knight van a csapatunkban, akkor ők az alaptámadások sebzésének egy részét levédik

Ranger

  • Ha minimum 3 Ranger van a csapatunkban, akkor nekik bizonyos százalék esélyük van, hogy megduplázzák a támadási sebességüket, miközben automatikusan támadnak

Shapeshifter

  • Ha minimum 3 Shapeshifter van a csapatunkban, akkor ők bónusz maximum életerőt kapnak, mikor átalakulnak

Sorcerer

  • Ha minimum 3 Sorcerer van a csapatunkban, akkor minden szövetséges mágikus sebzése megnő

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?