Átugorhatatlan reklámok miatt háborognak a játékosok!

Átugorhatatlan reklámok miatt háborognak a játékosok!

Háborognak Redditen a játékosok az átugorhatatlan Snowfall reklám miatt.

2018. szeptember 7-én jelent meg az NBA 2K19, ami több mikrotranzakciót tartalmazott, mint némelyik EA játék, ezért a játékosok az első néhány játékóra után elárasztották a fórumokat a negatív kritikákkal. Hiába egyeduralkodó a kosarasjátékok piacán a 2K, a legutóbbi résszel erősen mellényúltak és hiába telt már el közel egy év, újabb botrány alakult ki a játék háza táján. Átugorhatatlan Snowfall reklámok jelent meg a közel 20 000 forintos játék töltő képernyőjén, ami kiverte a biztosítékot a legkitartóbb gamereknél is!

Korábban már volt rá példa, hogy a Converse, vagy más gyártók képeit kellett nézni a loading screen közben, de ez a 60 másodperces spot túltesz mindenen. Van megoldás rá, de erre nem jött rá mindenki azonnal. A Main Menu Settingsben ki kell kapcsolni a 2KTV opciót és utána eltűnik az idegesítő reklám, ahogy arra felhívták a játékosok figyelmét Redditen. Persze a 2K nem nyilatkozott semmit az ügyben, inkább leszállították nem is olyan rég a játék árát 3 (!) euróra, ami nagyjából megfelel annak, amennyit ér az egész.

Átugorhatatlan és idegesítő reklámok, pay-to-win konstrukció és semmi újítás. Ilyen előjelekkel várhatjuk a 2K20-at, ami szeptemberben már érkezhet is a boltokba, hogy újra megtömje a 2K pénztárcáját. Szerencséjükre az EA nem képes használható NBA-s játékot kiadni, így marad a bosszankodás és a 60 eurós árcédula azoknak, akik szeretnének LeBron Jamesszel és Steph Curryvel a lehető legélethűbb formában bajnoki címet szerezni.

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!