Problémásan indult a Rise of the Mechs, de a Blizzard megnyugtatott mindenkit. Jön a patch mobilra is hamarosan!
A nagyobb kiegészítőknél érthető, hogy lassabban indulnak el a szerverek, de a Rise of the Mechs frissítés kapcsán nem ezt vártuk a Blizzardtól. Alig akarta update-elni magát a játék számítógépen, a mobilos felhasználóknak még ennyi szerencséjük sem volt. Természetesen reagált a Blizzard is, de egyelőre még várni kell a hivatalos patch-re Androidon és iOS-en egyaránt...
A már korábban megszokott 19:00-s frissítés rendesen megcsúszott, ugyanis többeknél csak 21-21:30 magasságában sikerült csak frissíteni a játékot, de ebben sem volt sok köszönet. Hiába az új, ingyenes Legendary SN1P-SN4P, ha a Lackey-k és Battlecry-ok bugosan működtek a sima módokban és a rotáció utáni Arénában egyaránt. Lehetetlen volt így játszani, ezért a Blizzard úgy döntött magyar idő szerint hajnali 4 óra körül, hogy egyszerűen kikapcsolják az Arénát.
Viszonylag gyorsan sikerült azonban felszámolni az Arénával kapcsolatos hibákat és 7:45-től újra élvezhetjük az "új" Arénát. Azonban a mobilon HS-ező kártyásoknak ez nem segített abban, hogy ők is élvezhessék a Rise of the Mechs esemény buffjait és az új Legendet. A szituációra megoldást csak magyar idő szerint késő délután 6 órára ígértek, amikor elméletileg élesedik a 14.4-es frissítés az összes mobileszközön.
Egyelőre a mobilosoknak azt javasoljuk, hogy ne is próbálkozzanak a HS-sel délutánig. Egyelőre semmi sem garantálja, hogy azok, akiknek valamilyen oknál fogva frissített a játék, ne találkoznának gamebreaking bugokkal.
A Reddit kommentek között valószínű a választ is megkapjuk arra, hogy mi okozta a mobilosoknál az összeomlást. Elméletileg, ha PC-n belépett egy olyan játékos a HS-be, akinek volt megkezdett Aréna runja, akkor megkapta a rewardot az aktuális győzelmek után és a ticketet a következő ingyenes runhoz, azonban utána elég volt megnyitni mobilról a játékot, majd újra visszamenni PC-re és ismét be lehetett zsebelni az Aréna jutalmat és a ticketet. Ez a glitch lehetett az, ami összezavarta a Blizzard rendszereit és inkább a teljes leállás mellett döntöttek.
Ti milyen egyéb hibával találkoztatok?