Öt hasznos boost, amivel simán megfordíthatjátok a meccset Dust2-n

Öt hasznos boost, amivel simán megfordíthatjátok a meccset Dust2-n

Hasznos boost kombinációk a játék egyik legrégebbi pályáján.

Szinte bármelyik versenypályán ismerünk olyan helyeket, ahol két ember egymásra állva információt szerezhet az ellenfél csapatának játékosainak pozíciójáról, a legtöbbet talán Overpass rejti, az egyikből pedig anno 2014-ből kisebb fajta botrány is keletkezett, akik régóta figyelemmel követik a Major versenyeket, biztosan emlékeznek arra a bizonyos momentumra, amikor a régi fnatic " A " rakó kamionján egy boost-nak köszönhetően SCAR és SSG fegyverek használatával iktatta ki a DreamHack Major versenyének elődöntőjében az akkori LDLC csapatának tagjait. Azóta persze a pálya azon hibáját már kijavították, sőt, rengeteg átalakítás lépett életbe Overpass-on.

Most azonban nem a legfrissebb Overpass-on mutatjuk be a TOP 5 boost-ot, hanem a nagy múltú Dust 2-tőn.

Az egyik leggyakrabban használt a rövidről alsóba betekintő boost, melyet könnyen lehet abszolválni, és az esetek nagy részében meg is tudjuk szerezni az első ölést, főleg ha egy AWP-s játékost engedünk a fejünk tetejére, ráadásul utána hamar fedezékbe tudunk vonulni.

Ugyanígy röviden szintén lehet egy boost-ot alkalmazni, de ezúttal " A " rakó iránya felé, melyhez jobb, ha van előttünk egy füst is, hiszen annak fedezékében az alul elhelyezkedő játékos meg tud bújni, viszont ha a társunk ellövi magát, akár sikerrel jár akár nem, gyorsan el kell, hogy meneküljünk, ugyanis füstön keresztül hamar áldozatul eshetünk, akár társunkkal együtt. Egy visszafoglalás szituációban CT-ként olykor füstre sincs szükségünk, hiszen ha a terrorok már kihajítottak egyet doboz mellé, azt kihasználva könnyen kreálható ez a totem.

Listánk harmadik helyén az " A " hosszú fakapuknál elhelyezkedő dobozokra történő boost szerepel. Terrorként akkor érdemes alkalmazni, ha egy játékost ott hagyunk, amíg a többiek a pálya többi részén csapnak zajt, egy hosszút védő CT pedig elveszítheti a türelmét, és agresszív módba kapcsolván kitolja, és ha nem elég óvatlan, könnyedén oldalba tudjuk lőni, ha pedig ez megtörtént akár a csapat forgatható is át " A " rakóra. Védőként akkor van ennek a boost-nak talán a legtöbb értelme, ha egy védőakció közepén járunk, és szeretnénk minél több fegyvert elvenni ellenfelünktől, vagy akár saját magunknak is kaparintani egyet.

Az első három boost inkább " A " bomba felé irányult, azonban " B " rakón is van egy hely, ahonnan könnyen meglephetjük ellenfelüket, ez pedig nem más, mint az ablak felett áttekintő boost. Egy kerítős " B " támadást könnyen lefülelhetünk innen, amíg társunk a tunnel-ből érkező terrorokat lövi le, de ha a terrorok sikeresen telepítették a bombát, akkor a középről érkező visszafoglalásra éhes védőkkel is könnyen végezhetnek.

Végül, de nem utolsó sorban visszatérünk " A " hosszú környékére, hiszen az ott elhelyezkedő kék szemeteskonténer tetejére is feltehető egy CT játékos. Bár egy eléggé nyitott pozíció, ellenfelünk elsőként nagy valószínűséggel mégsem ide fel fog majd tekinteni, hanem előre az épület sarkára, az első találkozást követően azonban hamar fedezékbe kell bújnunk, akár a konténer melletti kis dobozra, vagy a kapu mögé, esetleg teljesen visszavonulhatunk.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések