Több, mint egy tucat hőst változtattak a PBE-n!

Több, mint egy tucat hőst változtattak a PBE-n!

TFT ide, vagy oda, a PBE-n rengeteg hőst módosítottak a legutóbbi patchben.

A tesztszerveren nem csak a Demacia Vice kinézetek és a Teamfight Tactics került a középpontba, ugyanis 20 hőst is módosítottak. Vágjunk is bele!

A Charm (E) elsütése ismét megszakítja minden folyamatos mozgást, továbbá a plusz sebzés mértékét 3 másodpercre csökkentették a jelenlegi 5 másodpercről.

A Five Point Strike (Q) AP arányát 70 %-ról 80 %-ra emelték, a Twilight Shroud (W) töltési idejét egységesen 25 másodpercre módosították, ez a 25 mp akkor indul el, amikor a Shroud lejár. Még egy kis kiegészítés a Shroudhoz: immár 80 Energyt tölt vissza, az eddigi 40/50/60/70/80 Energy helyett.

Változtatták még a Shuriken Flip (E) sebzését is, ugyanis mostantól PBE-n a lövedék 40/70/100/130/160-at sebez alapból, amihez hozzáadódik még a teljes AD 35 %-a és az AP 50 %-a. A ráugrás sebzése is változott 40/70/100/130/160-ra, plusz a teljes AD 35 %-a és az AP 50 %-a.

Nem hagyták nyugodni az ultit sem, mivel a Perfect Execution (R) töltési ideje 100/85/70 másodpercről 120/110/100 másodperce nőtt.

Átalakították Blitzcrank Overdrive (W) képességét. A plusz mozgási sebességet csökkentették 70/75/80/85/90 %-ról 20/25/30/35/40 %-ra, továbbá a W hatóidejét is csökkentették 4 másodpercre 5-ről. Eltörölték a lassítást, ami az Overdrive után rövid ideig hatott, helyette földbe gyökereznek Blitzcrank lábai 1 másodpercre, plusz minden egyes stackelés után még 1 másodpercre. A plusz Attack Speedet is csökkentették 30/35/40/45/50 %-ra, de az egésznek a lényege, hogy immár háromszor is elsüthetjük az Overdrive-ot, hogy még tovább tartson a plusz mozgási sebesség hatóideje.

Tovább módosították a nemrég átdolgozott Static Fieldet (R). Először is átnevezték Hardwire-re, majd megváltoztatták a töltési idejét 60/45/30 másodpercről 90/60/30 másodpercre. Ha elsütjük az ultit az összes pajzsot elpusztítja a célpontokról, emellett az összes mozgást módosító effektek leszedjük magunkról, mint egy mini-megtisztulás.

Csökkentették a Miasma (W) minimum elsütési távolságát 500-ról 100-ra, növelték a töltési idejét 24/21/18/15/12 másodpercre és a lassítást is csökkentették 20/30/40/50/60 %-ra. Hozzányúltak még a Twin Fanghez (E) is. A gyógyítását változtatták 5-22 szintenként + 10 % AP-ról, 13/16/19/22/25 % AP-ra. Cserében a minionok és kisebb szörnyek csak a Twin Fang gyógyításának 25 %-át adják majd és még a manaköltségét is módosították minden szinten 50-re.

Fizznél csak a Nimble Fighterhez, azaz a passzívhoz nyúltak a fejlesztők. A sebzéscsökkentést 4/6/8/10/12/14 (alaptámadások ellen 1/4/7/10/13/16) -ról megváltoztatták az összes sebzés ellen 5 + 1 % AP-ra.

A Focused Resolve (W) immár True Sightot biztosít az ellnséges célpontra.

Csak az ultit buffolták, azt sem jelentősen. A Death Lotus (R) gyógyítás csökkentését emelték 40 %-ról 60 %-ra.

A Bear Trap on a Rope (Q) ha visszarántja az ellenfelet nem csak megsebzi azt, de még 60 %-kal is lecsökkenti a gyógyulását a célpontnak 5 másodpercig.

Az Ethereal Chains (E) Karma W-jéhez hasonlóan True Sightot biztosít a célponton.

Két képességét is módosították a mostanában nem túl népszerű támogatónak. Az Eclipse (W) 8/12/16/20/24 sebzéscsökkentést biztosít alapból, azonban kevesebb armort (20/25/30/35/40) és kevesebb magic resistet (20/25/30/35/40) ad. A Solar Flare (R) kapott egy jó kis nerfet, ugyanis eltörölték az Incandescence plusz képességet, vagyis nincsenek most már erősített alaptámadások.

Túl jól teljesít a Lux support, ezért a Primsatic Barrierről (W) leszedték a dupla effektet a visszatérő pajzsról. Cserében növelték a pajzsot 50/70/90/110/130 + 30 % AP-ra, maximálisan 100/140/180/220/260 + 60 % AP-ra. A pajzs hatóideje minimálisan csökkent, 3 másodpercről 2,5 másodpercre.

Megpiszkálták még az ultit is, ugyanis nem resetel mostantól a Final Spark (R), de csökkent a töltési ideje 80/60/70 másodpercre, sőt növelték az AP arányát is 75 %-ról 80 %-ra.

Malphite még mindig tesztelés alatt van, újra bevezették PBE-re a május elején már látott módosításokat.

A többi hősről a következő oldalon olvashattok!

Soul Shackles (R) képesség mostantól lefogás közben True Sight-ot biztosít

Ha a Steadfast Presence (W) képesség megállít egy ellenfelet miközben mozgási képességet használ, akkor 25%-kal belassul és két másodpercig nem használhat további mozgási képességeket (Grounded)

  • A képesség időtartama 2,5 másodpercről 2-re csökkent
  • A mozgási sebesség 30%-ról 35%-ra nőtt
  • A töltési idő 24/22/20/18/16-ról 24/21/18/15/12-re csökkent

Phantom Undertow (E) képesség ismét kábít minionokat és szörnyeket is. 

Death from Below (R) képesség a következőképpen változott:

  • A sebzés [250/290/330/370/400/430/450/470/490/510/530/540/550 (+80% AD)(+150% Halálosság)-ról [250/350/450 (+200% AD)(+200% Halálosságra)] változott
  • Mostantól 50%-kal kevesebbet sebez arra, akit nem öl meg
  • Mostantól Pyke HP-ja mellett megjelenik az ulti ikonja, ha szabadon felhasználható

Ruthless Predator (W) képesség 50 Fury felett használva elpusztítja az ellenfélen lévő shieldet, majd rásebzi a W alap értékét.

Ravenous Flock (Passzív)

  • Mostantól akármennyi lélektöredéket tárolhat
  • Minden lélektöredék 5 életerőt ad
  • Egy lélektöredék összegyűjtése 4/5.5/7% manát tölt vissza

Death's Hand (Q)

  • A lövedékek közötti szünetek 8-ról 10-re emelkedtek
  • Az újratöltési idő 7.5/6.25/5/3.75/2.5-ről 7/7.5/6/4.5/3-ra emelkedett
  • Már nem tölt vissza 3% manát egy egység megölése
  • A lövedékek átmennek a minionokon és csak az ellenfél hőseiben állnak meg
  • A képesség sugara 725 egység helyett 625-re csökkent

Demonic Ascension (R)

  • Mostantól nem nyomódik el magától a képesség második fázisa
  • Ulti közben lélektöredékekként plusz 5 életerőt gyógyul az alap mellett
  • Swain már a láthatatlan egységeket is sebzi
  • Az ulti második részébe, akkor léphetünk, amikor mi akarunk

Demonic Ascension (R2)

  • Mostantól nem 45/60/75 (+21% AP)-t sebez töredékenként
  • A Demonflare sebzése mostantól attól függ, hogy mennyi HP-t szipolyozott el ellenfeleitől swain
  • A maximum érték 200/300/400 + 1.0 AP lehet.

An Acquired Taste (Passzív)

  • Mostantól a képességeknek és a passzívnak nincsen stackenkénti bónusz sebzése
  • A sebzés mostantól [1.5% Tahm Kench max HP-jaról]  [2.5% Tahm Kench Max HP-jává] változott

Tongue Lash (Q)

  • Az újratöltési idő 8/7/6/5/4-ről 8/7.5/7/6.5/6-ra növekedett
  • Kábítás esetén Tahm Kench elhasználja az összes stackjét
  • A lassítás 50/55/60/65/70%-ról 3/35/40/45/50%-ra csökkent
  • 2 másodperc helyett 3-ig lassít
  • A kábítás 1,5-ről 2-re növekedett

Devour (W)

  • Mostantól az ellenfelek látják az egész pályát, ha bekerülnek TK hasába
  • Az ellenfelek kiköpés után mostantól nem kábulnak el 2,5 másodpercre
  • Mostantól a Red és Blue buffon is használhatjuk

Thick Skin (E)

  • A szürke HP-ként megtartott sebzés 80/85/90/95/100%-ról 50/52.5/55/57.5/60%-ra csökkent
  • A szürke HP általi gyógyítás [20/25/30/35/40%]-ról [100%]-ra növekedett
  • Az újratöltési idő 6-ról 11/9/7/5/3 másodpercre változott
  • Az újratöltési idő mostantól onnan indul, ha a shield letört vagy lejárt

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések