Ezek a hősök nyerték vagy veszítették a legtöbbet - 9.14-es frissítés

Ezek a hősök nyerték vagy veszítették a legtöbbet - 9.14-es frissítés

Összesen 35 hős változott, közülük 10 komoly nerfet vagy éppen buffot kapott.

Elérkeztünk a szezon legnagyobb frissítéséhez, ami már nem csak a közeljövőre, de a VB-re is kihatással lehet. Igaz, azért az októberi verseny előtt még jön egy nagyobb frissítés, de kétlem, hogy Malphite mini-reworkje vagy éppen Swain átalakítása megváltozna. Ők ketten kapták a legnagyobb figyelmet ebben a frissítésben, de mellettük még nyolcan komolyabb buffot vagy éppen nerfet kaptak, míg olyan is akad, akinél ezt teszt előtt nem lehet eldönteni. Persze nem csak az itt látható változtatások érkeztek meg, ugyanis a Death Recapet is teljesen újragondolták, további 25 hős kisebb változásokon ment át, míg a TFT nem csak ranked módot, de UI változtatásokat és rengeteg nerfet/buffot is kap.

Egyelőre viszont maradjunk a Szurdoknál, azon belül is pedig a nagyobb változtatásoknál, nézzük is őket szépen sorjában.ttatataPasszívjáról eltávolították a Filézés effektet, így a képességek mostantól nem okoznak a passzív jelzők számától függő bónusz varázssebzést. Ezen kívül a Nem ennivaló effekt is törölve lett, így a képességek mostantól nem alkalmaznak Ízelítő jelzőket. A találati sebzés Tahm Kench maximális életerejének 2,5%-a bármennyi jelző esetén a korábbi 1,5% jelzőnként érték helyett. Q képessége mostantól nem egy széles ívben találja el a Tahm Kench előtt álló közeli ellenfeleket. Új effektként érkezett azonban, hogy ha a Nyelvcsapás elkábít egy ellenfelet, felemészti az összes Ízelítő jelzőt. A lassítás időtartama 2-ről 3 másodpercre, míg a kábítás időtartama 1,5-ről 2 másodpercre nőtt. A lassítás mértéke 50/55/60/65/70%-ról 30/35/40/45/50%-ra csökkent. W képessége mostantól nem csökken az elnyelt ellenfelek látótávolsága, sőt, az ellenfelek mostantól nem kábulnak le 0,25 másodpercre a Felöklendezés után. A sebzési arány a célpont maximális életerejének 11%-a lett a korábbi 9/10/11/12/13% helyett. A szörnyeknek okozott maximális sebzés 400/450/500/550/600-ról 500-ra módosult. Ellenben kapott egy új effektet is, melynek köszönhetően Tahm Kench mostantól lenyelheti és felöklendezheti a Kék Gólemet és a Vörös Szederhátat. Végezetül E képességéhez is hozzányúltak, ahol a szürke életerő a Tahm Kench által elszenvedett sebzés 45/50/55/60/65%-a lett a korábbi 80/85/90/95/100%-a helyett. A szürke életerő gyógyítása a szürke életerő 75%-a lett minden szinten a korábbi, 20/25/30/35/40% helyett. Végezetül a képesség töltési ideje immár nem 6 másodperc az elsütéstől kezdve, hanem 3 másodperc a Vastag bőr pajzsának megszűnése, vagy elpusztítását követően.sysysPasszívján a sebzéscsökkentés minionok ellen 70%-ról 50%-ra csökkent. Q képességén a robbanás sebzése 40/60/80/100/120 (+0,4 varázserő) értékről 45/70/95/120/145 (+0,6 varázserő) értékre nőtt. E képessége új effektet kapott, melynek köszönhetően 2 másodpercig minden varázssebzéstől megvédi magát az első aktiválással. A töltési idő fix 14 másodperc lett minden szinten a korábbi 18/17/16/15/14 helyett, a kábítás időtartama pedig 0,5 helyett 0,35 másodperc. Változott az ultija, az Elfoglalás is, melynek bevetési hatótávolsága 1050-ről 950-re, míg az ellopott végső képesség megtartási ideje 120 másodpercről 90 másodpercre csökkent. A képesség töltési ideje 85/50/15-ről 100/80/60 másodpercre nőtt. Végezetül pedig a varázserőarány-átalakítás 0,5 varázserő = 1,0 bónusz sebzés, 0,7 varázserő = 1,0 teljes sebzés helyett  0,4 varázserő = 1,0 bónusz sebzés, 0,6 varázserő = 1,0 teljes sebzés értékre változott.swswswAlapértékeinél az életerő növekedése 90-ről 85-re, támadási hatótávolsága 550-ről 525-re csökkent. Passzívjánál Swain mostantól nem tud akár 5 lélektöredéket tárolni, amelyek felerősítik a Démontűz hatását. Ellenben érkezett két új effekt, melynek köszönhetően Swain véglegesen eltárolja a lélektöredékeket, 5 ponttal növelve maximális életerejét minden lélektöredék után, továbbá a lélektöredékek begyűjtése visszatölti Swain manájának 4/5,5/7%-át. Q képességéről eltávolították a Totál szívás effektet, így a célpontok megölése mostantól nem tölti vissza Swain maximális manájának 3%-át. Új effektként érkezett azonban a Villámcsapás, így a lövedékek mostantól mindig áthaladnak a minionokon, de ellenséges hősöket érve azonnal megállnak. A képesség hatótávolsága 725-ről 625-re csökkent, töltési ideje 7,5/6,25/5/3,75/2,5 másodpercről 10/8,5/7/5,5/4 másodpercre módosult. A lövedékek által bezárt szög pedig 8-ról 10-re nőtt.

Ultiját két részben taglalnánk, mert mindkét használata során módosult. Az első, a Démoni felemelkedés, ahol 0-ról 100-ra nőtt a képesség mana költsége. A bónusz életerő 150/275/400-ről 125/200/275 (+5 lélektöredékenként) értékre változott. A csökkentett gyógyítás minionok és szörnyek esetében 80%-ról 90%-ra nőtt, továbbá kapott egy új effektet, melynek köszönhetően Swain a hatótávon belüli összes egységtől életerőt szív el, beleértve a láthatatlan egységeket is.

Ultijának másik része, a Démontűz esetében Swainnek mostantól nem kell visszatöltenie 125/300/450 életerőt ahhoz, hogy elsüthesse a Démontüzet, amely mostantól azonnal elsüthető. A Démontűz sebzése 45/60/75 (+0,21 varázserő) helyett a Swain által a Démoni felemelkedés során elszívott életerő 75%-ával egyenlő varázssebzés (egy felső határig). A Démontűz minimális sebzése 100/150/200 (+0,5 varázserő), míg maximális sebzése 200/300/400 (+1,0 varázserő).ppppE képessége új effektet kapott, melynek köszönhetően a Hullámtörés mostantól elkábítja a nem hős típusú egységeket, de nem okoz nekik sebzést. Ultijához is hozzányúltak azonban, ott is érkezett egy új effekt, melynek köszönhetően 50%-kal csökkentett sebzést okoz a Gyilkos mélység túlélőinek. Ezen kívül innentől amikor Pyke megöl egy ellenfelet a Gyilkos mélységgel, az utolsó asszisztáló szövetséges és Pyke is megkapja „A te részed” típusú aranyat. Sőt, amikor Pyke asszisztot szerez a Gyilkos mélységet követő gyilkosság után, 2 „A te részed” típusú aranyat kap. Végezetül a Gyilkos mélység ikonja mostantól megjelenik Pyke életerősávja mellett, ha költség nélkül süthető el.mamammaaMalphite megjelenése frissült elsősorban, ugyanis megérkeztek az új vizuális effektek minden képességhez és kinézethez, továbbá a játék elején valamivel kisebb, és nagysága mostantól a páncéljával arányosan növekszik. A maximális mértet 850 páncélnál éri el. Passzívjánál a pajzs regenerálódása saját vizuális effektet kapott. Q képessége mostantól kb. 100 egységgel Malphite előtt hozza létre a követ, nem a karakter modelljének központjában. A lassítás időtartama 4-ről 3 másodpercre csökkent, ellenben maga a lassítás mértéke 14/17/20/23/26%-ról 15/20/25/30/35%-ra nőtt. W képessége teljesen megújult, felerősített alaptámadásának köszönhetően Malphite 6 másodpercen belüli következő alaptámadásának 50 egységgel nagyobb a támadási hatótávja, és 20/35/50/65/80 (+0,2 varázserő) (+0,15 páncél) bónusz fizikai sebzést okoz. A Göröngyös út effektnek köszönhetően az elsütést követő 5 másodpercben Malphite alaptámadásai egy tölcsér alakú területen 10/20/30/40/50 (+0,2 varázserő) (+0,1 páncél) fizikai sebzést okoznak minden eltalált ellenfélnek. A képesség mana költsége 25 helyett minden szinten 30/35/40/45/50 mana.

gaAlapértékei közül a mana növekedése 20-ról 40-re nőtt. Passzívjából eltávolították a töltési idő csökkentését, így mostantól nem csökken a Kolosszuscsapás töltési ideje, valahányszor Galio egyéni ellenséges hősöket talál el a képességeivel. Töltési ideje a továbbiakban 8 helyett csak 5 másodperc, sebzése 12-80 (az 1-18. szinten) (+1,0 teljes sebzés) (+0,5 varázserő) (+0,4 bónusz varázsellenállás) helyett 15-160 (az 1.18. szinten) (+1,0 teljes sebzés) (+0,5 varázserő) (+0,6 bónusz varázsellenállás). Q képességén a töltési idő 10/9,5/9/8,5/8 másodpercről 14/13/12/11/10 másodpercre, míg a széllökés sebzése 70/105/140/175/210-ről 80/115/150/185/220-ra nőtt. A képesség költsége 80/90/100/110/120 helyett 80/85/90/95/100 mana. W képessége két új effektet is kapott, melyeknek köszönhetően Galio nem használhat Átvillanást a Durand pajzsa előkészítése közben, továbbá a Durand pajzsa mostantól megszakítható bármilyen tömegirányító hatással, amely egyébként is megszakítja a varázslást. Az önlassítás értéke 30%-ról 15%-ra csökkent.cacaCassiopeia innentől előkészítheti a képességei elsütését. Alapértékei közül életereje 537-ről 575-re, míg életerő növekedése 87-ről 90-re nőtt. Manája 418-ról 350-re, páncélja 25-ről 20-re csökkent. Mana növekedése 31,5-ről 40-re módosult. W képességéről eltávolították a minimális bevetési hatótávolságot, a maximális pedig 800-ról 700-ra csökkent. A képesség töltési ideje 18/17,5/17/16,5/16 másodpercről 24/21/18/15/12 másodpercre változott. E képessége új effektet kapott, melynek köszönhetően Cassiopeia 75%-kal kevesebbet gyógyul, amikor miniont vagy kis szörnyet mérgez meg. Ellenben a képesség gyógyítása immár nem 5-22 szinttől függően plusz 0,1 varázserővel megtoldva, hanem az aktuális varázserőnk 13/16/19/22/25%-a. A képesség költsége 50 mana minden szinten a korábbi, 40/45/50/55/60 helyett.asolQ képességén a kábítás maximális időtartama 1,65/1,8/1,95/2,1/2,25 másodperc 5 másodperc utazást követően érték helyett 2,2/2,4/2,6/2,8/3 másodperc 5 másodperc utazást követően (a kábítás minimális időtartama továbbra is 0,55/0,6/0,65/0,7/0,75/0,8 másodperc). A csillag sugarának növekedése 33%-kal nagyobb. E képességén a maximális bónusz mozgási sebesség 25/30/35/40/45% helyett 25-45% az 1-18. szinten.akaliAlapértékei közül a varázsellenállása 32,1-ről 37-re, míg az életerő növekedési értéke 85-ről 95-re nőtt. Q képességén az AP ráta 0,5 varázserőről 0,6-ra nőtt. W képességén megváltoztatták a láthatatlanság típusát homályról lopakodásra, így Akalit mostantól teljesen felfedik az Igazlátás típusú hatások, nem csak a körvonala látszik. Töltési ideje 25/22/19/16/13 helyett fix 20 másodperc minden szinten, ellenben a visszatöltött energia 40/50/60/70/80 helyett 80 lett minden szinten. Eltávolították az időtartam meghosszabbítása effektet, így mostantól nem nő meg a Homálygömb időtartama, amikor Akali alaptámadással vagy képesség használatával töri meg a lopakodást. E képességén a dobócsillagok sebzése 70/105/140/175/210 (+0,7 bónusz sebzés)-ről 40/70/100/130/160 (+0,35 teljes sebzés)-re módosult. A dobócsillag varázserőaránya 0,5 varázserő lett, ez teljesen új effektként érkezett. A roham sebzése 50/80/110/140/170 (+0,7 bónusz sebzés)-ről 40/70/100/130/160 (+0,35 teljes sebzés)-re változott. A roham is megkapta a 0,5 varázserős varázserőarányt, akárcsak a dobócsillagok.aatrxAlapértékei közül az életerő-regeneráció növekedési értéke 0,75-ről 1-re nőtt. Ezen kívül hozzányúltak az ultijához is, Aatrox sajnos mostantól nem éledhet újjá, ha gyilkosságot ér el. A felerősített öngyógyítás cserébe 40/55/70% helyett 50/60/70%. A képesség töltési ideje 140/120/100 másodperc helyett 120/100/80 másodperc.

Nektek hogy tetszik a gigafrissítés?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!