Hirdetés

Irány a Ranked! - Íme a Taktikus csapatharc 9.14-es frissítési jegyzetei!

Huzsi | 19/07/17 12:14
Cikk mentése

Megérkeztek az első hivatalos frissítési jegyzetek a Taktikus csapatharchoz!

Hirdetés

Mielőtt belekezdenénk abba, hogy ki miben változott, merre és hány métert, fontos beszélnünk a frissítési jegyzetekről. A fejlesztők elárulták ugyanis, hogy mostantól szinte minden héten számíthatunk TCH frissítési jegyzetre!
Ez főleg azért fontos, mert az átlag League of Legends játékos a 2 hetes frissítési szakaszokhoz van szokva, no ennek itt nincs helye, ugyanis a TCH frissítései heti rendszerességgel fognak megjelenni. Ezzel is elosztva a nagyobb változtatásokat tartalmazó LoL frissítéseket, illetve az azt követő héten megjelenő másodlagos frissítések között.

Az első hivatalos frissítési hét rengeteg változtatást tartalmaz, viszont mivel ez egy hetente megjelenő frissítési forma, így ahogy a fejlesztők is, úgy elsősorban mi is egy letisztultabb, egyszerűbb, felsorolás jellegűbb módon fogjuk azt átadni számotokra.

ÚJDONSÁGOK

Megérkezett Twisted Fate, mint új egység a játékba, Kalóz és Varázsló adottságokkal, az ára pedig nem kevesebb, mint 2 arany! Képessége a Húzz egy lapot, melynek köszönhetően Twisted Fate elhajít egy kártyát, amely véletlenszerűen elkábítja a célpontot (arany), sebzést okoz a célpont körül (piros), vagy pedig manát tölt vissza saját magának és a közeli szövetségeseinek (kék).

A Taktikus csapatharc rangsorolt Bétaszezonja a 9.14-es frissítéssel kezdődik, tehát érdemes résen lenni és kitapasztalni a jó stratégiákat!

RENDSZEREK

Támadási sebesség módosításai

  • A hősök támadási sebesség aránya 1,0 helyett az alap támadási sebesség értékkel rendelkezik
  • Minden hős támadási sebesség-arányát úgy módosították, hogy a bónusz támadási sebességet a hős alap támadási sebessége alapján számolja a rendszer. Vagyis az alacsonyabb alap támadási sebességgel rendelkező hősök alacsonyabb bónuszt kapnak a támadási sebességet növelő tárgyaktól. Ezt kompenzálandó egyes hősök és támadási sebességet növelő tárgyak finomhangolva lettek ebben a frissítésben.

PvE-körök

  • Ha egy PvE-kör során nem kapunk semmilyen tárgyat, mostantól az egyik minion, szörny vagy hatalmas szörny ad aranyat helyette
  • A Sárkány, illetve az Ősi Sárkány mostantól nem részesül a Sárkány adottság bónuszaiból

Előre összeállított rangsorolt csapatok

  • Az előre összeállított, rangsorolt csapatok mérete minden rangnál 3 játékosra korlátozva. Korábban Platina alatt ez a szám 5 volt.

Szintek töréspontjai

  • A 9. szintig 70 helyett 64 tapasztalati pont szükséges

Képességek célzása

  • Az alacsony életerejű hősöket célzó képességek mostantól az életerő százalékos aránya alapján állapítják meg a legalacsonyabb életerőt a teljes életerő helyett

Bolt

  • Újrasorsolás esetén, miután szintet lépünk a körből származó TP-nek köszönhetően, a bolt az új szintnek megfelelően fog ajánlatokat adni a régi helyett

Felhasználói felület

  • Megérkezett a harcösszesítő funkció, aminek köszönhetően láthatjuk, hogy mekkora sebzést okoztak hőseink
  • A hősök statisztikái, páncéljuk, sebzésük, varázsellenállásuk és egyéb értékeik elérhetőek a jobb kattintással elérhető, felugró panelen
  • Az összes arany jelzés mellett mostantól a "Sorozat" jelzés is megjelenik, tehát külön jelzője van, ha épp győzelmi szériánk, vagy vereségi szériánk van, illetve feltünteti a különböző hosszúságú sorozatokért járó jutalmakat is

ADOTTSÁGOK

Démon

  • A manaégetés esélye 40/60/80%-ról 25/50/85%-ra módosult

Elementalista

  • A gólem sebzése 200-ról 100-ra csökkent
  • A gólem életereje 3000-ről 2500-ra csökkent

Őrző

  • A bónusz páncél immár akárhányszor halmozódhat a korábbi, maximum 2 alkalom helyett

Tüzér

  • Javítottak a tüzérek területi támadásainak vizuális hatásain
  • Javítottak néhány hibát, ami miatt az extra támadások nem mindig léptek életbe magas támadási sebesség mellett
  • A további eltalált egységek értéke 1/összesről 1/2-re módosult

Kalóz

  • Átlagos aranymennyiség ládánként 2-ről 1,6-ra csökkent

Alakváltó

  • Az életerő-gyarapodás átalakulás esetén 100%-ról 60%-ra csökkent
  • Javították egy hibát, így immár az Alakváltók mostantól az életerejük megfelelő mennyiségét kapják meg átalakuláskor; korábban a rendszer nem vette figyelembe a csillagszintjükből kapott életerőt

Vad

  • A támadási sebesség jelzőnként 7%-ról 8%-ra nőtt

ELSŐ SZINTŰ HŐSÖK

Darius

  • Mostantól a karakter csak akkor süti el képességét, ha az elsütés kezdetén vannak ellenfelek a hatótávon belül

Elise

  • Arany költsége 2-ről 1-re csökkent
  • Manaköltsége 75-ről 100-ra nőtt
  • A pókivadékok száma 2/3/4-ről 1/2/4-re módosult
  • A Démoni eredet hatás mostantól a Pókivadékokra is vonatkozik
  • Életereje 500-ról 450-re csökkent
  • Páncélja 25-ről 20-ra csökkent

Fiora

  • Támadási sebessége 0,7-ről 1-re nőtt
  • Sebzése 100-250-ről 100-400-ra emelkedett

Graves

  • Életereje 500-ról 450-re csökkent

Vayne

  • Támadási sebessége 0,6-ról 0,65-re nőtt

Warwick

  • Gangplank képessége mostantól aktiválja a találati hatásokat

MÁSODIK SZINTŰ HŐSÖK

Ahri

  • A képesség célzása véletlenszerű ellenfél helyett a jelenleg támadott célpont innentől
  • Ha a célpont meghal a képesség elsütése alatt, a varázslat új célpontot vesz célba
  • Kijavítottak egy hibát, melynek köszönhetően Ahri képessége a halálát követően nem okozott sebzést

Blitzcrank

  • Immár nagyobb esély van rá, hogy a közeli szövetségesek a Blitzcrank által behúzott egységet támadják
  • Javították a hibát, melynek köszönhetően Blitz a tábláról is képes volt lerántani egy egységet a horgával, ha annak elsütése közben meghalt

Braum

  • Manaköltsége 75-ről 50-re csökkent
  • Sebzéscsökkentése 60-90%-ról 70-90%-ra nőtt
  • A képesség célzása a legközelebbi ellenfél helyett a legtávolabbi lett
  • Javították az eszköztippjét, így az mostantól megfelelően tükrözi, hogy Braum pajzsa minden bejövő sebzést egy adott százalékkal csökkent

Lucian

  • A Könyörtelen hajsza második lövésének sebzése 65/150/235-ről 150/250/350-re nőtt

Pyke

  • Manaköltsége 100-ról 125-re nőtt
  • Kezdeti manája 50-ről 75-re nőtt

Rek'Sai

  • Beásás időtartama 1,5-ről 1 másodpercre csökkent
  • Fellökés időtartama 1,25-ről 1,75-re nőtt
  • Sebzése 150-250-ről 150-350-ra módosult

Shen

  • Kezdeti mana 50-ről 100-ra nőtt

Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?