Ahogyan a fejlesztők ígérték, szorgosan foglalkoznak minden héten a visszajelzésekkel, a hősök és tárgyak egyensúlyával az ARAM játékmódon belül is.
Az ARAM játékmód egyre közkedveltebb, főleg amióta tesztelték pár frissítéssel ezelőtt, hogy ha lehetőségünk lenne kitiltani hősöket ott is, milyen lenne a játékmenet és a közösség véleménye a játékmódról.A kitiltások lehetősége ugyan nagy sikert aratott, mégis eltávolították a fejlesztők, ellenben nincs kizárva, hogy majd a későbbiekben vissza hozzák azt. Most azonban kizárólag a hősökről lesz szó, mely szintén egy jó pont, hogy ilyen rendszerességgel foglalkoznak ott is, a hősök egyensúlyával, nézzük, ezúttal mit osztott meg Riot Mort a publikummal.
Fontos külön kiemelni, hogy ezek csak tervezett változtatások, így bármi módosulhat, változhat, vagy épp meg nem történt is lehet, mire ténylegesen eljutunk a 9.14-es frissítésig. Maguk a változások egyébként semmi extrát nem tartalmaznak, kizárólag a legerősebb hősöket gyengítik picit, illetve a leggyengébbeket erősítik.
A frissítésben érkező módosításokkal kizárólag felsorolás szinten foglalkoznánk, mert nem igazán igényelnek további magyarázatot.
Gyengítések
- Corki: +5% okozott sebzés és -5% elszenvedett sebzés helyett csak -5% elszenvedett sebzéssel rendelkezik
- Illaoi: -5% okozott sebzés és +5% elszenvedett sebzés
- Jarvan IV: +5% okozott sebzés és -5% elszenvedett sebzés helyett csak -5% elszenvedett sebzéssel rendelkezik
- Kled: +5% okozott sebzés és -5% elszenvedett sebzés helyett csak -5% elszenvedett sebzéssel rendelkezik
- Nami: +5% elszenvedett sebzés
- Tryndamere: 10% okozott sebzés és -10% elszenvedett sebzés helyett csak +5% okozott sebzéssel és -5% elszenvedett sebzéssel rendelkezik
- Urgot: -5% okozott sebzés
- Volibear: +5% elszenvedett sebzés
Erősítések
- Akali: +18% okozott sebzés és -8% elszenvedett sebzés helyett +18% okozott, továbbá -12% elszenvedett sebzést kap
- Alistar: +5% elszenvedett sebzés helyett a normál értékek kerültek elő
- Jayce: +5% okozott sebzés
- Qiyana: +12% okozott sebzés és -10% elszenvedett sebzés
- Sylas: +5% okozott sebzés
- Syndra: +5% okozott sebzés
- Talon: -5% elszenvedett sebzése megmarad, emellett kap +5% okozott sebzést
- Trundle: +5% elszenvedett sebzés helyett a normál értékek kerültek elő
- Yuumi: +5% okozott sebzés
Ti örültök a tervezett módosításoknak? Min változtatnátok még?