Egy nap elteltével egy újabb frissítés érkezett a tesztszerverre, most azonban csak öt hős került a célkeresztbe.
A tegnapi nap folyamán beszámoltunk arról, hogy 20 hőst változtattak a PBE-n, a minapra virradóan pedig újabb változtatások érkeztek. Ezek között vannak olyanok is, akiknek a tegnapi frissítéseit vonták vissza. Ne is húzzuk tovább az időt, nézzük meg, milyen újdonságokkal érkezett az új patch a tesztszerverre.
Az Overdrive (W) képessége került a középpontba most is, viszont visszavonták a mozgási és támadási sebesség csökkentését, valamint a képesség időtartama is marad az eredeti állapotában. Visszakapta az Overdrive használata utáni lassítást is, viszont teljesen eltörölték a földbe gyökérzést és a stackelős megoldást is. A hármas elsütés sem tűnt a legjobb megoldásnak, úgyhogy ettől is búcsút vettek a fejlesztők. Plusz ráadás még, hogy a képesség töltési idejét 5 másodperccel megnövelték.A szeretett kis robotunk végső képessége visszakapta eredeti, Static Field (R) nevét. A név megváltoztatása mellett az eredeti töltési idő is visszatér, valamint teljesen eltörölték, hogy az összes mozgást módosító effektet letudjuk szedni magunkról. Viszlát mini-megtisztulás!
Passzívjának eltörölték azt a tulajdonságát, miszerint ha egy képességgel eltalálunk egy ellenfelet, akkor csökken a töltési idő. Nagy mértékben növelték a passzívval történő következő alaptámadás erősségét és három másodperccel kevesebb töltési időt kapott, valamint 20%-al növelték a varázsellenállás rátáját.A Wind of War (Q) képessége egy kisebb gyengítésben részesült, ugyanis korai szinteken jókora növelést kapott a töltési ideje, de cserében olcsóbban süthetjük el ezt. A sebzésen is finomítottak egy picit, a korai szinteken nem jelentős a változás, viszont a későbbiekben már jóval többet sebez.
A Shield of Durand (W) sem maradt érintetlenül. A töltési idején csökkentettek 16/15/14/13/12-ről 16/14,5/13/11,5/10 másodpercre, valamint azon is, hogy mekkora mértékben lassítja saját magát a hős, 30% helyett immár csak 15%, miközben használjuk a képességet. A legnagyobb veszteség mégis az, hogy innentől kezdve nem süthetjük el a Flasht a képesség használata közben.
A Justice Punch (E) nem kapott akkora rivaldafényt egy minimálisan növeltek a sebzésén, 80/120/160/200/240-ről 80/125/170/215/260-ra.
A Shock Blast (Cannon Q) képességén változott egy kicsit a sebzés, ugyanis ez nem csak az alap kiosztásban módosul, viszont az eddigi 100% AD bónusz helyett innentől kezdve 120% segít majd nekünk. Az alap sebzés értéke emellett 70/115/160/205/250/295-ről 55/110/165/220/275/330-ra módosult.
A mostanság rengeteg változtatást kapó hős most sem úszta meg. A Seismic Shard (Q) képességén a mozgási sebesség lopás csökkentve lett 20/25/30/35/40%-ról 15/20/25/30/35%-ra. Ezen kívül a Thunderclap (W) elsütése után az első támadás ereje csökkenntve lett, viszont a bónusz páncélon növeltek. A Ground Slam (E) képessége visszakapta eredeti állapotát, pontosabban azt a részét, ami a mana költségére vonatkozik, így ismét 50/55/60/65/70 manát használ a korábbi, 40/45/50/55/60 helyett.
Szegény majom összes változtatását ismét visszavonták, hogy majd egy későbbi időpontban folytassák annak tesztelését.