Minh Le, a Counter-Strike fejlesztője beszélt a játék sikerének kulcsáról.
A Counter-Strike egyik atyja, Minh Le szólalt meg Kölnben, aki 20 éve vett részt a fejlesztésben. Elmondása szerint, kezdetben egy hobbi projektnek indult, amit olyan művek inspiráltak, mint a Szemtől szemben, a Ronin, az Airforce One filmek, és a Rainbow Six kötetek.
Ha az emberek azt kérdik tőlem, hogy mik voltak a legemlékezetesebb pillanataim a CS-ben, akkor néhány igazán elvetemült hibát mondok. Voltak vezethető járművek, taktikai pajzs, és VIP túszok, de végül nem kerültek bele a végleges játékba, mert mindegyik elég bugos volt.
Nem gondoltam volna annak idején, hogy ennyire sikeres lesz a CS. Hiszek benne, hogy azért alakult így, mert a közösség bevonódott a fejlesztésbe. Például pályákat csináltak, amik frissen tartották a játékot.