Különleges képességek: Így működik Zephrys the Great és Vulpera Scoundrel!

Különleges képességek: Így működik Zephrys the Great és Vulpera Scoundrel!

Egyedi képességekkel ruházták fel Zephryst és Vulperát. A fejlesztők elárulták, hogyan is működnek majd az új SoU lapok.

A tegnap esti órákban az utolsó Saviors of Uldum lapról is lerántotta a leplet a Blizzard, így teljes valójában láthatjuk a 135 új kártyát, amik augusztus 6-án érkeznek majd a kliensbe.

Két lap külön is megérdemli a figyelmet, ugyanis a Zephrys the Great és a Vulpera Scoundrel működése sokaknak okozhat majd meglepetéseket. Mutatjuk, hogy mit tud pontosan a két egyedi képességgel felruházott lap!

Vulpera Scoundrel

A Battlecry első felével már találkoztunk korábban. Vuplera felfedez egy spellt a saját hősünkhöz tartozó varázslatok közül, amiket képességgel felfelé mutat a játék. A Mystery Choice! azonban maga a zsákbamacska. Szintén egy saját Classunkhoz tartozó varázslatot kapunk, azonban erről nem tudjuk, hogy pontosan micsoda. Az biztos, hogy eltér a Discover során mutatott három laptól, így azonnal ki lehet zárni majd három kártyát, ami rejtőzhet a "Random Spell" felirat alatt. A gyakorlatban tehát úgy működik majd Vulpera, hogy négy opció lebeg majd az asztal felett, amiből három a Classunkhoz tartozó varázslat lesz, mint például a Magic Trick esetében, a negyedik lehetőség a Mystery Choice!, ami egy random, de a másik háromtól eltérő varázslattal tölti fel a kezünkben lévő egyik üres helyet.

Zephrys the Great

Zephrys még Vulperához képest is csavar egyet a történeten, ugyanis ha nincs duplikáció a deckünkben akkor három opciót ajánl fel a különleges Legendary, amiből egyet választhatunk, ami a kezünkbe kerül. Az opciók mindegyike kizárólag a Basic és Classic szett kártyáiból kerül ki, továbbá mindegyik az adott szituációhoz, a mesterséges intelligencia számításai alapján legjobban igazodó lesz. Példán keresztül könnyebb megérteni, így itt egy szemléltetésképp.

Üres a board, az ellenfélnek 12 életereje van. Kezünkben van Zephrys és egy Fireball. Ha ellőjük a Fireballt az ellenfél arcára, majd kitesszük Zephryst, akkor garantáltan felajánlja a második Fireballt, ezzel megnyerjük a mérkőzést. Ha előbb pakoljuk ki Zephryst, akkor az AI úgy érzékeli, hogy valami nagy burstre van szükségünk (Pyroblast pl.), kéne valami a boardra, mivel teljesen üres (Animal Companion, Feral Spirit), üres a kezünk, így laphúzásra is szükségünk lehet (Sprint).


(Kiblernek a második körben ezeket ajánlotta fel Zephrys)

Minden olyan publikus információt elemez a gép, amit egy külső szemlélő le tud olvasni, ha csak ránéz a képernyőre. Lapok száma a mi kezünkben, az ellenfél kezében, lapok száma a pakliban, lapok száma az ellenfél paklijában, életerőnk, ellenfél életereje, asztalon található minionok száma, életereje stb. Valódi programozási csoda, amit a Zephrysszel létrehozott a Blizzard, csak működjön is úgy, ahogy azt a fejlesztők előzetesen eltervezték.

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!