Évek óta vártunk már erre az apró javításra! - Megjött az új patch

Évek óta vártunk már erre az apró javításra! - Megjött az új patch

Természetesen a legújabb pályák is sok javítást kaptak.

Egy héttel az új pályák és egy teljesen új játékmód után megkaptuk a legújabb frissítést. Igaz, a tegnapi patch leginkább a szokásos hibajavításokat tartalmazta, a Scrimmage mód játékosai így is örülhetnek. Breach és Seaside is frissült, sőt, végre egy évek óta fennálló, igazán bosszantó hibát is kijavított a Valve.

Általános javítások

  • javították a hibát, ami miatt nem tudtuk felvenni a földről az eldobott fegyvert vagy a bombát, ha azt zavarta egy közelben lévő gránát vagy másik fegyver
  • Danger Zone módban csökkent a Zeus friendly fire sebzése
  • javítottak a fov_cs_debug parancson

Breach

  • a teljes pályán javítottak az ütközésmodelleken
  • eltűntek a lyukak a középen lévő bokrokból
  • létra tetejéről kivették az ablakot és számos pixelwalk lehetőséget is kivettek

Seaside

  • újra bekerült a trigger_bomb_reset parancs, amivel kiszedhetjük a bombát a vízből
  • T kezdőn és B rámpán is javították a boost pozíciókat
  • a híd T kezdő felőli oldalán és az A lerakón javítottak néhány pixelnyi spoton
  • rengeteg helyet kijavítottak a pályán, ahol beragadhatott a bomba
  • több boost exploit is elérhetetlenné vált
  • általános grafikai javításokat is kapott pálya, például az esetek 99%-ában bugos ajtónál

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések