Természetesen a legújabb pályák is sok javítást kaptak.
Egy héttel az új pályák és egy teljesen új játékmód után megkaptuk a legújabb frissítést. Igaz, a tegnapi patch leginkább a szokásos hibajavításokat tartalmazta, a Scrimmage mód játékosai így is örülhetnek. Breach és Seaside is frissült, sőt, végre egy évek óta fennálló, igazán bosszantó hibát is kijavított a Valve.
Általános javítások
- javították a hibát, ami miatt nem tudtuk felvenni a földről az eldobott fegyvert vagy a bombát, ha azt zavarta egy közelben lévő gránát vagy másik fegyver
- Danger Zone módban csökkent a Zeus friendly fire sebzése
- javítottak a fov_cs_debug parancson
Breach
- a teljes pályán javítottak az ütközésmodelleken
- eltűntek a lyukak a középen lévő bokrokból
- létra tetejéről kivették az ablakot és számos pixelwalk lehetőséget is kivettek
Seaside
- újra bekerült a trigger_bomb_reset parancs, amivel kiszedhetjük a bombát a vízből
- T kezdőn és B rámpán is javították a boost pozíciókat
- a híd T kezdő felőli oldalán és az A lerakón javítottak néhány pixelnyi spoton
- rengeteg helyet kijavítottak a pályán, ahol beragadhatott a bomba
- több boost exploit is elérhetetlenné vált
- általános grafikai javításokat is kapott pálya, például az esetek 99%-ában bugos ajtónál