Túl erős volt a Lux nerf, a 9.16-ban kaphat egy kis erősítést

Túl erős volt a Lux nerf, a 9.16-ban kaphat egy kis erősítést

Itt van a szokásos QGT, a LoL vezető tervezőjének, Riot Meddlernek a tollából. Ez vár ránk a 9.16-ban!

Ahogy azt már egy ideje megszokhatták a League of Legends rajongói, a Riot vezető tervezője, Meddler időről-időre felvázolja, hogy milyen célok, tervek vannak a következő frissítésre. Fontos, hogy még az alábbi változtatások is gyakran csak koncepciók, amelyek menet közben változhatnak, viszont segítenek belelátni abba, hogy a fejlesztők hogyan látják a játék egészét, vagy akár egy-egy hős életútját.

A következő, 9.16-os frissítés előtt Meddler listázta, kik azok a hősök, akik erősítést vagy gyengítést kapnak, de kaptunk egy kis ízelítőt a tervezett Taktikus Csapatharc változásokról és a 10. szezon dzsungelt érintő módosításairól is!

Erősítések:

Jax-re egy kis tuning vár, főleg a felső ösvényes távolsági karakterek ellen, hogy a játék korai szakaszában ne legyen annyira kiszolgáltatott helyzetben. Ez nagyjából abban merül majd ki, hogy a Q töltési idejét lejjebb viszik.

Lux: a kislányt földbe döngölték a mostani frissítéssel, és bár ez is volt a cél, Meddler szerint kicsit túllőttek a célon, ezért a 9.16-ban a W szintenkénti erősítést kap majd várhatóan.

Shen: Vizicsacsi egyik kedvenc és legeredményesebb hőse több splitpush lehetőséget majd kap, főleg a tankosabb hősök ellen. A gyakorlatban ez a Q %-os életerő sebzését és az E sebzését érinti majd. A cél az lenne, hogy a nindzsát inkább topra vigyék és ne supportnak.

Gyengítések:

Azirra egy minimáls nerf vár, a Q töltési idejét fogják növelni egy kicsit, hogy a játék vége felé több lehetőség legyen ellene játszani. 

Corkinak az alap AD és AD / szint sebzéséhez szeretnének hozzányúlni, hogy elvegyenek az erejéből. Meddler szerint ennek nem kéne nagyot szólnia, de a történelem eddig azt bizonyította, hogy ilyen parányi módosítások is nagy hullámokat tudnak gerjeszteni.

A soloQ huszárok most szomorkodhatnak, ugyanis Riven is nerf elé néz, pontosan azért, mert a solo ladderen túl erős. Valószínűleg a 9.10-ben behozott Q töltési idő csökkentést fogják eltörölni.

TFT változtatások

Bár konkrétumokat még nem tudott mondani, változások jönnek a ranked rendszerben is. Ami egyébként nagyon is szükséges, ugyanis most kicsit olyan érzése lehet az embernek, hogy minél többet játszik, annál magasabb rankot tud elérni, hiszen az első pár hellyel elég sok pluszpontot lehet szerezni, és nagyon-nagyon rossznak vagy pechesnek kell lenni ahhoz, hogy valaki komolyan visszaessen.

A ranked rendszer mellett pedig az item dropok és a szerencsefaktor is szóba került, a lényeg, hogy egy olyan megoldáson dolgoznak, amivel azoknak a játékosoknak is jobb/több lehetőséget biztosítanának, akiknek kevesebb tárgy esik egy adott meccs során. 

Jungle változások a következő szezonra

Az eredeti QGT-ben nem, volt benne, de a kommentek között Meddler elhintett egy apróságot a következő szezon kapcsán. A dzsungelben az arany/xp jutalmakat a Krugoktól inkább más campek felé vinnék, főleg a kék oldalra, hogy a dzsungelezés ne legyen annyira erőltetett. Tervek már vannak, de még nem kiforrottak.

A 9.16-os frissítés augusztus 14-én, azaz jövő héten szerdán érkezik.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

A borítókép Lucpinkey munkája.

Kövess Minket!