Hirdetés

Skill4ltu megdöbbentően őszinte véleménye a tüzérek jelenlegi helyzetéről

Scheff | 19/08/16 14:03
Cikk mentése

A litván profi egy meglehetősen részletes videóban prezentálja véleményét a tüzérség jelenlegi helyzetéről.

Hirdetés

Az örök és megválaszolhatatlan kérdés, hogy mi szükség tüzérségre egy olyan játékban, ami elsősorban a tankokról szól? Kártékonyak-e a játékmenetre a tüzérek, és ha igen, akkor mit tehetnénk, amivel megoldhatnánk a problémát? Arty áfium elleni orvosság címmel már mi is foglalkoztunk ezzel a témával, és ezúttal egyfajta továbbgondolásként megosztanánk veletek a litván profi játékos, skill4ltu gondolatait a téma kapcsán.

Már a cím is sokat sejtet, szóval vélhetően már mindenki kitalálta, hogy hová is fut ki ez az egész. A videó első 20 percében Skill bemutatja, hogy milyen érzés egy nehéz tankkal három tüzér ellen játszani, majd a videó utolsó harmadában előhúzza a kalapból a Conqueror GC-t, hogy egy meglehetősen laza és eredményes csatával prezentálja, valójában mennyi tudás is kell ezekhez a járművekhez.

Egérrel a lábadon, sörrel a kezedben is Top Gunt lőhetsz

Több, mint nevetséges látni, hogy milyen egyszerű játszani a tüzérrel, és ehhez csupán annyit kell tenned, hogy a csata elején hátrébb tolass a vörös vonalig, kinyisd a sörödet vagy elindítsd kedvenc mobilos játékodat, majd hátradőlve -akár egérrel a lábadon-, néhány klikkeléssel pusztítsd el ellenfeleid járműveit.

Mindent egybevéve skill4ltu elsősorban azokról a csatákról beszél, ahol oldalanként három tüzér van, illetve az olyan helyzetekről, amikor a Wargaming rákényszeríti a játékosokat a tüzérrel való játékra, ami számára visszataszító. Itt a személyes kampány küldetéseire kell gondolni, amiket ugyan meg lehet csinálni tüzérség nélkül is, de valljuk be, hogy sokkal könnyebb, ha van egy magas tierű tüzér a garázsodban.

Skill4ltu prezentációja megváltoztatta a tüzérségről alkotott véleményedet?

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Hirdetés
29 db hozzászólás
  • aron75 1 hónapja
    Ugyanilyen video jöhet még (feltétel, hogy az ellen - akárcsak ebben a videóban - nem mozog és folyamatosan bénázik, valamint hősünk csak prém lőszert spammel): - TD a bokorban, aki kacsavadászatot tart (közben meg sem mozdul); - Heavy belőhetetlen hulldown pozícióban, 10+k pattintás és szitává lövi az ellent (közben meg sem mozdul); - Light spotter pozícióban reflektorozza az ellent, miközben a távolból a csapatunk rommá lövi őket, 10+k spot sebzés (közben meg sem mozdul); ... még sorolhatnám. Mindegyik videóról elmondhatnánk, hogy csak a csata gombot volt nehéz megnyomni... nemde? Ez semmi más, mint gyűlöletkeltés és ennek a meglovaglása. Mutasd már meg Mester, milyen könnyű arty-val játszani mondjuk Himmelsdorfon, egy a tiednél jobb random team ellen. Szívesen megnézném, mennyire könnyű! Nem mellesleg, a játékban a kezdetek óta van tüzér, ahogyan az igazi csatatereken is voltak - már az ókorban -, vannak és lesznek. Nem véletlenül. Az amúgy áttörhetetlen - vagy csak nagyon komoly vérveszteséggel áttörhető - védelmek áttörése (ez lehet egy komoly várfal, vagy egy - pár - hulldownba ásott belőhetetlen tornyú chieftain) a feladatuk. Jelenleg, oltári baromság lenne, ha nem lennének a játékban. Ugye nem kell kifejteni, miért? Nem tudod lefarmolni a kis vöröskéket - vagy bátrabb játékosokat, akik meg merik nyomni a "W"-t - nagy nyugalomban a kényelmes és biztonságos fedezéked mögül, mert csesztet az arty... hááát igen. Ez a dolga. Amúgy, a mostani kábításos ökörség (megnövekedett splash körrel, csökkentett töltési idővel) valóban toxic, de ismétlem, ha ki akarják venni a játékból, teljesen át kell gondolni és dolgozni az összes tank összes paraméterét, valamint a pályákat is. Ellenkező esetben, a csaták túlnyomó többsége egy csodálatosan izgalmas patt helyzettel indulna, és ha egyik fél sem unja meg, úgy is végződne. Egyszóval, a káros gyűlöletkeltés helyett, érdemi javaslatok, gondolatok kellenének. Talán majd legközelebb sikerül... (ps: az esport1 köszönettel tartozik neked Scheff, mert enélkül a cikk nélkül nem regisztráltam volna ide... még ha ez a motiváció nem is éppen a legpozitívabb értelemben történt)
    0 0 Válasz
    • karcsi0627 1 hónapja aron75
      Áron, a conq gc himmelsdorfon is remekül alkot ha a hegyet lövi easy 2k dmg akkor már, ahhoz hogy 10k-t spotolj balf.sz enemy kell hozzá és egy prohorovka, a 10k pattintot type 5 heavyvel a legesélyesebb mert azt nem ütik be mint egy chieftain tornyát repesszel, és ahhoz hogy tudj pattintani 10k-t vagy 10k spot, már mozognod kell egy pozícióba és ott van esély arra is hogy az enemy light rád fut és ki spotol, a meccsnek lőttek, artynál ez nehéz mert nem elég hogy bokorban áll hátul, de még 5-6 tank van előtte ami miatt már nehéz ki spotolni az artyt, a heavyt goldal be ütik ha már egy kicsit is hibázik a tankkal súlyos 1k hp veszteség lenne, főleg egy nyílt mappon mint amin skill4ltu játszott, az artyk lőtték emiatt nem állhatott egy helybe főleg egy nerfelt kis maussal, össze farmolt volna 4k dmg-t minimum ott de az enemy arty a 26seces töltésével mert nem nagy löveges volt a su-14-1 kábított ami miatt pontatlan volt, lassan töltött, és nem tudott még annyira se mozogni mint azelőtt, a pályák 80% az artyk belövik 95% a conqueror gc szint úgy, minsken már nem tudsz sokat alkotni egy ebr el, mivel a csapat nem tud támogatni a dombok miatt, csak az arty, aki hátul a bokorba campelget, de még az se támogat mert próbálkozik belőni a házak közé, nem is tudom ilyenkor mi is a jobban szívatósabb 3 chieftain vagy 3db 10es arty, a chieftaint van esélyed kilőni, vagy farmolni a hp jából, de az artynál nem tudsz, csak ő tudd a te hp-d ból farmolni főleg ha bedob chieftainnel malinovka, ''ezaz egy jó map kihasználhatom a tornyomat'' amíg megnem látod a 3 artyt, abból már én 100% bokor campet vállalok inkább lefarmoltatom magam heavy tankkal minthogy egy arty farmoljon le éngemet, aki artys küldikre használja az artyját azokkal nincs probléma, én is csak annyira használom de aki 53k csatával 300 tól több wn8at 40% winratel nem tud alkotni az ne is játsszon ezzel a játékkal soha többet, csak a wg zsebét tölti és elrontsa más játékélményét azzal hogy bot és meghal a meccs elején emiatt súlyos hátrányba hozza a csapatját főleg ha lightozik..
      0 0 Válasz
      • aron75 1 hónapja karcsi0627
        Karcsi... mivel a játékban kifejleszthető összes tankom (is :D) megvan - köztük a tüzérekkel, és igen, ha már nem is sokat, de néha még most is csapatom velük, hidd el, tudom mit beszélek. Mondandód elején pontosan azt írtad le, amivel én kezdtem az enyémet. Bizonyos feltételek mellett... Pár észrevétel még... tény, hogy a conc gc jobban működik a többi arty-nál himmelsen a meredek röppálya miatt, de barokkos túlzés azt állítani, hogy remekül :D; a type5 tornya gold spam ellen semmit nem ér a repeszt pedig nem számolja a játék felfogott sebzésnek; nem a kis mausnak kellett volna flankelni-spotolni; az arty önmagában semmit sem ér csapat nélkül még a legjobb játékosok kezében sem (ezért sem szeretik az epic huszárok); bármilyen tankban ülve választhatnék, hogy három hulldown chifi ellen, vagy 3 tüzér ellen harcoljak... háááát... inkább kergetném a három clikkert :D ; szóval, ha küldik miatt lő szét az arty, az ok, ha nem, akkor nem ok... na ezt ugyan hogyan döntöd el? - szerintem semmi különbség nincs, ugyanolyan bosszantó... Mondandód végén viszont egy nagyon is valós probléma van. Azonban, nem az eltiltás szerintem a megoldás. Az MM-nek figyelembe kellene vennie a játékosok képességeit. Rettenetesen unbalanced meccseket eredményez az, hogy - és maradjunk a te példádnál - ha mondjuk egy prohón, vagy malinovkán egyik csapat kap egy vörös light-ot, míg a másik csapat egy bond-dal szerelt epic light-ot. A csata már el is dőlt. Persze, ez kb. akkor is igaz, ha egyik oldalon van öt 2k+ player a másik oldal 1k- játékosaival szemben. A maradék 10 játékos hiába van kb. egy szinten, a csata ismét el van döntve. Perzse, vannak kivételek.. tudom... de az esetek 90+%-ban ez lesz az eredmény.
        0 0 Válasz
  • aron75 1 hónapja
    Hja és még valami. Eme csodálatos szellemi termék, mit gondolsz, lesz-e némileg kontraproduktív? Frusztrál a sok arty? Mit gondolsz, ha olyan okosságokat fogalmazol meg, hogy: Uraim! Íme az arty! Kérem szépen, ide nem kell skill! Nagylábad újjával lőheted a top gun-t! Mindenkit is lelőhetsz! Te leszel az ÁSZ! ... stb., akkor nem-e fog még több player a könnyű siker reményében ezzel az osztállyal játszani? Arról nem beszélve, hogy ez ordenáré hazugság. Erre persze majd az is rájön, aki ezen felbuzdulva nekiveselkedik a tüzéreknek... Nézd már meg légy oly kedves, hogy mennyire is könnyű tüzérrel top gun-t lőni? Csak úgy kíváncsiságból... mondjuk összevetve bármelyik nem tüzér láncos/kerekes talicskával a játékban.
    0 0 Válasz
    • Gyusza91 1 hónapja aron75
      Az arty nem medál szerzésre van a játékban. Egyfajta noob proof class.
      0 0 Válasz
      • aron75 1 hónapja Gyusza91
        "EGÉRREL A LÁBADON, SÖRREL A KEZEDBEN IS TOP GUNT LŐHETSZ" ... persze hogy nem... de nem is én állítottam az idézettet :D
        0 0 Válasz
  • Gyusza91 1 hónapja
    Nem hiszem, hogy kellene a valóságot és a játékot keverned. Az arty a játékra nézve káros hatással van úgy mint ahogy a Type5 volt, FV tdk. Ezekhez zero játéktudás kell és sikeres lehetsz velük. Én visszasírom a régi a arty-t ahol legalább 1 lövésből a garázsba küldött és nem tette tönkre a játékomat további 20-30 másodpercre miután kiosztott egy 500-600-as sebzést (és ez max 40 másodperc múlva ismétlődik.) Oldalanként max. 1 arty bőven elég lenne és ne legyenek a játékosok rákényszerítve az arty-zásra.
    0 0 Válasz
    • aron75 1 hónapja Gyusza91
      Nem keverése volt a valóságnak a játékkal, hanem példa a valóságból, hogy mi - lenne - a szerepe a játékban az arty-knak. A zéró játéktudás nem igaz. Ismerned kell a pályákat, a játékosok legvalószínűbb pozícióit, tudnod kell mit honnan lőhetsz be, számolnod kell a röpidővel, a becsapódási szöggel... stb., ahhoz, hogy hatékonyan tudj játszani a tüzérekkel. Ha arra gondolsz, hogy egy tomato véletlen eltalál valamit, akkor ez bármelyik tankra igaz lehet. Vélelten dobhat az RNG neki egy ammo rack-et bármiből is engedi ki a gránátot. A type5, és az FV mellé simán odarakhatod az összes OP szutykot (907, chieftain, 279e, defender, stb.) amik egy jó játékos kezében kezelhetetlen előnyt jelentenek egy "átlagos" random játékossal szemben. Már csak azért, mert a játék egyensúlyát felborítják (jelzem, és kiemelem: ne csak a "jó" játékosok szemszögéből nézd a játék egyensúlyát). Szóval, ha OP szutykok lehetnek a jó játékosok kezében, akkor lehetnek repesztard szutykok a gyengébbek kezében is. Sárkány ellen sárkányfű. A többivel teljesen egyetértek. Én is visszasírom a régi rendszert. Az sokkal kezelhetőbb volt. 1, max 2 arty elég randomban... de több nagyon nem kellene.
      0 0 Válasz
    • karcsi0627 1 hónapja Gyusza91
      Te vagy az az ember aki azt kéri amit én, 1arty csapatonként :D
      0 0 Válasz
  • Ayroes 1 hónapja
    Én azóta nem nézek streameket és influenszer gameplayeket mióta felderült a nagy közönség előtt, hogy a wintrade igenis létező fogalom. A másik kedvencem a lejátszok 10 meccset csak azért hogy összeállítsak egy olyan videót, amivel olyan közhangulatot váltok ki, amivel a csatorna forgalmát szeretném növelni. Mivel valljuk be ezzel csak felpaprikázza a nézőt, aki ez miatt rokonszenvet fog érezni és már be is követi. De a valós problémára nem tud olyan megoldást, ami ne követelné a teljes játék újragondolását. Ahogy az előttem szóló is megfogalmazta, a játékban lévő tankok, pályák nagyrészét újra kellene gondolni. Nem is folytatnám a szócséplést, mivel minden játékos el tudja képzelni, hogy ez mekkora munka lenne és nem biztos, hogy száz százalékos elégedettséget hozna. Már pedig a wargaming nem fog olyat tenni szándékosan, amivel csökkenheti a játékosok táborát.
    0 0 Válasz
    • aron75 1 hónapja Ayroes
      Sajnos, ez igaz. Amióta a negatív figyelem is forintosítható, azóta ez van. Az is igaz, hogy a WG nem nagyon fog kockáztatni a közeljövőben, mert kezd üresedni a padlás... :D Azonban, ez a "wintrade" számomra homályos dolog. Mi is ez?
      0 0 Válasz
      • Ayroes 1 hónapja aron75
        A megfizetlek téged és vagy a csapattarsaidat, hogy veszítsetek ellenem. Ennek több módja is lehet wotba pl az ellenfélnél kém segít nekem.
        0 0 Válasz
  • Nemerdekes 1 hónapja
    Arty mérgezi a játékot. De ami számomra bosszantobb frusztrálobb, hogy a küldetésekben rá kényszerítenek. NEM akarok vele játszani, mert nem és kész. Volt erre egy halom szavazás, hogy legalább a küldetésekből vegyék ki. Szartak rá. Ha olyan jó lenne a játékélmény, és "mindenki" arty-zni szeretne, akkor jönnének belőle a pénzért, aranyért, CW nyerhető toxic-ik. De nem. Szerintem érzik, hogy ezzel az osztállyal megölték a játékot és nem akarnak pár lapáttal rátenni. Előbb vagy utóbb valamit tennie kell a WG-nek, mert csak a szart kenik jobbra-balra (nerf, buff, ammo ballance), de be kell látniuk itt helye nincs.
    0 0 Válasz
    • aron75 1 hónapja Nemerdekes
      Jelenlegi formájában valóban toxic. Azonban, még rosszabb lenne a helyzet, ha most egy csapásra kivennék a játékból úgy, hogy semmit sem változtatnak. Első hozzászólásomban olvashatod, miért gondolom ezt. A küldetésekben kényszerítik az embereket arra, hogy játszanak ezzel az osztállyal. Teljesen egyetértek veled abban, hogy ez nagyon nincs rendben. Nemhogy nem szerencsés, de egyenesen káros. Mondjuk ezt igaznak tartom minden olyan küldetésre, ahol a tankosztály kötelezően meg van adva közvetve, vagy közvetlenül. Erőltetik azt a játékstílust az egyéni küldetésekben, amire az általuk biztosított környezetben csekély eséllyel lehetsz képes (random MM, random pálya, RNG ... elbatázott balansz, stb.). Amúgy valóban, nem egy élmény arty-val játszani, bár nem hiszem, hogy ez lenne az egyetlen probléma a játékkal. Nem tekintem szent grálnak az arty kérdést. Nagyobb probléma a MM és a francos RNG (ami amúgy több, mint 25%), de én támogatom: vegyék ki a játékból, azonban ez esetben, rajzolják át a játékot teljesen. Rebalance kell szinte mindenre.
      0 0 Válasz
  • tinglitanki 1 hónapja
    Áron-nal értek egyet, arty volt, van és remélem lesz. Persze szívás a repesz a semmiből, de arty-ra a lt roham hasonló frusztráló hatású. Szerintem is néha sok ha egynél több van, de oldalanként az egyensúly mindig meg van.
    0 0 Válasz
  • tinglitanki 1 hónapja
    Még egy gondolat : olyan nincs és nem is lesz ami mindenkinek jó
    0 0 Válasz
  • hungarian_tanker 1 hónapja
    Azt mondom, bár szeretek, és jól is játszom artyval, hogy ebben a formában nem lehet a játék része,( csakúgy, mint a kerekes járművek sem, az irreális paramétereik miatt.). Ha úgy működne, mint a valóságban, hogy egy területet lő be vakon, kapott koordináták alapján, akkor lenne létjogultsága, de így, hogy felülről szinte kicentizi az ellenfelet, nem igazságos. Nem tudom, hogy mi a célja a wg idiótáinak azzal, hogy csőpályákat hoznak létre, ahol kizárt a kezdeményező, és manőverező készség és lehetőség, így kempelésre ítélve a játékosokat, de ha ezen változtatnának, már egy lépést tennének a játékosok megtartása felé.
    0 0 Válasz
    • aron75 1 hónapja hungarian_tanker
      Az ötlet nagyon is jó! Bár már megkaptam, hogy a valóságot keverem a játékkal, de megint csak példának hozom... :) A való életben sem látják a tüzérek a célt, sok esetben még a célterültetet sem. Közvetett célzással irányozzák az ágyút a célra. Kicsit zavarosnak tűnhet, de a lényege a dolognak az, hogy nem oda céloznak, ahová lőnek. Szerintem ez megoldható lenne. A saját tankok (ahogyan azt most is megtehetik, illetve meg is teszik) kérhetnek tűztámogatást (fene sem emlékszik melyik gombbal). Ez esetben, a tüzér előtt feltünhetne egy kisegítő cél, amire rá kellene céloznia oldalban, illetve egy irányzékállás, amire be kell irányoznia a lövegcsövet. A töltettel ne bonyolítsuk a dolgot. Fene tudja... szerintem a WG-nél is megfontolták, hogyan lehetne a közvetett iréányzást implementálni a játékba, de gondolom, túl bonyolultnak találták. Azonban, ha mégis bevezetnék, talán megoldás lehetne arra, hogy igencsak népszerűtlen legyen az arty... Nagyon kevesen értenék, mit kellene csinálni, bár ne legyen igazam... :D
      0 0 Válasz
  • KSA 1 hónapja
    Anno direkt a "nagy nerf" előtt kipróbáltam az amcsi arty ágat. Kifejezetten jól teljesítettem de akkor a szórás hatalmas volt, viszont ha betalált a lövésed 8as szinten és felette 800-akat sebeztél. Most a helyzet az, hogy nagyon pontosak az artyk, jelenleg az amcsi arty ágat próbáltam újra és az átlag sebzéseim nem hogy maradtak de még javultak is! Szóval a nerf semmit sem ért, mert még stunolsz is a sebzésed mellé, gyakrabban lősz és pontosabb vagy. Nagy arty buff volt inkább. Ha a robbanó lövedék átütését nem csavarták volna le, akkor már OP lenne a mostani arty.
    0 0 Válasz
  • B_O_N_D 1 hónapja
    Na egy csatával le lét tudva az arti használat de semi ojan nincs Bene hogy a Kb 12 pájából csak 3 páján lehet hatékonyan használni őket + nem is beszélve az artivadászokról nameg a kerekes szutykokrór akik a csata első 40 másodpercében már ki is szpotolt eről nincs szó nameg egy mecs ez komoj legalább 10 mecs öszesitésére vagyok kíváncsi nem ara améken jól tudot tejesiteni????????????
    0 0 Válasz
    • Full_Adj_Meg1 1 hónapja B_O_N_D
      Neked még senki nem szólt, hogy ilyen helyesírással csak beszélned volna szabad?
      0 0 Válasz
      • B_O_N_D 1 hónapja Full_Adj_Meg1
        Csak azért írok ijen hejtelen hogy a magamfajta kötekvő barmokat jól hejre tugyam rakni aki még saját magát se meri felválalni ha meg nem tecik ahogy írtam a nevedben öt a válaszom ;)
        0 0 Válasz
  • 5tmann 1 hónapja
    De akkor is, valahogy az artys küldiket megkell csinálni, hogy a kampány tankokat megkapd, nem igaz?
    0 0 Válasz
  • Frankypapa 1 hónapja
    Arty no skill rendben akkor kérlek tegyél az artyba egy 100%os 0 skilles legénységet és kiváncsi lennék hogy sikerülne az első 10 csatád. Ültess le egy kb 1000 csatás játékost aki még kezdő egy ugyan ilyen 0 skilles 100%os legénységgel rendelkező artyba játszon 10 csatát, ha ezzel is meg vagy akkor tedd bele a 3-4-5 skilles legénységed abba arty és játszle 10 csatát ha az eredményesség nem változik a 30 csata alatt akkor tényleg NO SKILL az arty
    0 0 Válasz
    • aron75 1 hónapja Frankypapa
      Természetesen, az is ordenáré hazugság, hogy nem kell skill a tüzérekhez. MINDEN tankhoz kell. Ez persze, amúgy független a legénységi skill-ektől. Ugyanazzal a tüzér egységgel, ugyanolyan legénységgel és felszereléssel játszon le mondjuk 100 csatát egy 2k+ és egy 1k- játékos. Szignifikáns különbség lesz a kettő között. Ahhoz, hogy eredményesen tudj játszani tüzérekkel, igenis kellenek skillek.
      0 0 Válasz
    • Gyusza91 1 hónapja Frankypapa
      Szerintem te nem tudod mit takar a "no skill" kifejezés.
      0 0 Válasz
  • LeslieAr 1 hónapja
    Röviden az Arty-ról: aljas, inkorrekt eleme a játéknak. Szerintem rengetegen ez miatt hagyják ott a WOT-ot és néznek valami korrektebb, kevesbé szivatós játék után. Be kell látni végre, hogy nincs helyük és céljuk a játékban. A legjobb csatáim mind Arty nélküliek voltak, ahol mindenki tudott a helyzetre, ellenfélre, csapattársra figyelni és nem lőtte tarkón egy aljas, láthatatlan ellenség. Dúrván fogalmazva: az Arty egy rákos betegsége az egyre gyengülő WOT szervezetének.
    0 0 Válasz
  • ApaPro 1 hónapja
    Sziasztok. Olvasom a kommenteket és támadt némi hiányérzetem. A rossz csőpályákat adom, az artymágnes super heavykkel, tudok azonosulni. Az artyk skill igényével egyetértek, de nem esett szó a témáról a medek, lightok szemszögéből, pedig az artyk jelenléte itt nyer értelmet. Szerintem a probléma pont a sörözős meccsnézős játékosokkal van, akik töltés után megkeresik a legközelebbi piros pöttyöt és klikkelnek. Ha Én vagyok az áldozat nálam is repked a füles ,egér meg a k>nyátok. Viszont mikor medezek, 2tier+ fogok ki, az RNG nem szeret, a gyenge ontok közelébe nem hajlandó lőni a tankom, és kifogok egy értelmes tüzért- akkor egész más a helyzet. (bár az értelmes tüzérek általában az ellenségnél vannak ) Ha jól támogatnak és velük szinkronban tudok előre menetelni akkor kifejezetten hasznosnak tartom őket, és azt hiszem itt lenne/van az ő helyük a játékban. Senki ne mondja hogy egy rosszul megválasztott pozícióban kialakult gyászos helyzetben nem jött jól neki a tüzérségi támogatás. Én ritkán artyzom, de ha mégis a csapatom mozgását figyelem és próbálom az előrehaladást segíteni. Nem a nagy sebzés az elsődleges szempont, hanem hogy hol van szükség a segítségre. És hiszem hogy pár "köszi, ez jól jött" elhangzott már az évek során!
    0 0 Válasz
  • LeslieAr 1 hónapja
    Minden Arty mellett leírt szó, egy újabb szög a WOT koporsójába. A dohányzást is meg lehet ideologizálni. De lássuk be, hogy káros eleme a játéknak. Pont azt bünteti az Arty aljas lövése, aki elöl próbál tenni valamit a frontvonalban. Én egy dolgot várok csak. Hogy lehessen majd egyszer menüből kikapcsoln az Arty-kat. Aki meg szereti a szívást, azt játszon Arty-s csatában. Ne feledjétek, hogy drasztikusan csökken a játékosok száma. Ehhez az Arty is hozzájárul. Ez biztos.
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?