A köpködő tevétől a nem túl mérges skorpióig. A közösség szavazatai alapján ezek a legrosszabb Saviors of Uldum lapok!
Augusztus 6-án jönnek a Saviors of Uldum lapjai, amik közül a 10 legígéretesebbet már bemutattuk nektek. Ezúttal jöjjenek azok, amiket nem szívesen látunk majd a pakknyitogatás során, mivel első ránézésre is feltűnhet, hogy valami nem stimmel velük kapcsolatban!
126. Spitting Camel - 2,0 / 5
A köpködő teve statjai nem kompenzálják a képességét, hiába kombózik jól a lap az Acolyte of Painnel. A Warriornak, vagy más Control decknek nincs szüksége arra, hogy plusz egy lapot húzzon egy ilyen őrült szinergiának köszönhetően.
127. Candletaker - 2,0 / 5
A Warrior Restless Mummyja ugyanezeket a statokat kapta, csak a Reborn mellé van egy Rush képessége is. A Candletaker ebben a formában nem sokat ér, de Arénában esetleg találkozhatunk majd vele, mivel a 3/1-es újraéledt lényt csak kevés Class képes megoldani Hero Powerrel.
128. Anubisath Warbringer - 1,9 / 5
Ha Battlecry lenne a képessége, még akkor sem jó ez a lap. Nagyon lassú, nagyon gyengék a statok és a Deathrattle miatt nincs azonnali hatása a boardra, vagy a kezünkre. El kell felejteni, hogy létezik.
129. Vilefiend - 1,9 / 5
Neutral Demonból viszonylag kevés van, így a Vilefiend érkezését bizonyára sokan várták. Ezek a statok azonban nem mentik meg attól, hogy a közel játszhatatlan kategóriába kerüljön.
130. Splitting Axe - 1,8 / 5
Négy manáért legalább egy 4/2-es fegyvert várnánk, vagy valami őrületes képességet. A Splitting Axe egyikkel sem rendelkezik, így nagy valószínűséggel 100 dustként látjuk majd legtöbbször.
A leggyengébb ötöst a következő oldalon találjátok!
131. Desert Obelisk - 1,5 / 5
Sokan látják a potenciált a lapban, ahogy a Star Aligner is megtalálta a helyét a Wild metában. Ha sikerül kitenni három Obelisket és megduplázzuk az end turn effektet, akkor máris OTK távolságba került az ellenfél. Wildban biztosan próbálkoznak majd a kártyával, de Standardban és Arénában egyelőre játszhatatlannak tűnik.
132. Generous Mummy - 1,5 / 5
Tulajdonképpen +2 attackot és egy Reborn képességet cserélünk arra, hogy az ellenfél minden lapja eggyel kevesebbe kerül. Ilyen üzletbe csak a legőrültebb Aggro deckek mehetnek bele, de még ők is csak akkor, ha előtte túltolták a cukoradagjukat. Arénában esetleg lehet vele nyerni tempóból, de máshol inkább ne erőltessük.
133. Sunstruck Henchman - 1,4 / 5
Ki szeretne azért 4 manát fizetni, hogy a megidézett lény az esetek felében ne csináljon semmit? Valószínűleg nincs olyan kártyás, aki ezt a kockázatot bevállalná, így a Henchman is mehet a süllyesztőbe.
134. Living Monument - 1,4 / 5
A Faceless Behemoth minden tekintetben rossz lapnak számított, a Living Monument legalább egy Taunt keywordöt kapott a nagylelkű fejlesztőktől. Sea Giant + Conjurer's Callingból elég jól mutat majd két 10/10-es Taunt a boardon, de magunktól inkább ne rakjuk bele egy pakliba sem. Arénában esetleg húzható belőle egy példány, ha nincs még late game kártyánk.
135. Wasteland Scorpid - 1,4 / 5
Maexxna 2/8-as Poisonous volt 6 manáért, a Wasteland Scorpid kapott +1/+1-et a statjaihoz, miközben egy manával drágították a tervezők. Már a Legendary pók sem volt jó, a Scorpid meg egyenesen borzalmas, legalábbis az Arénán kívül. Ott megállja a helyét, mivel a 9 életerőt nehéz csak úgy lekapni a hetedik körben. Az esetek többségében kettő, de inkább három lénnyel is képes cserélni a Scorpid, így ha szükség van egy nagyobb lényre, akkor bátran lehet pickelni.
Futottak még: Kobold Sandtrooper, Phalanx Commander, Desert Hare, Jar Dealer, Mortuary Machine, Bug Collector, Wasteland Assassin, Totemic Surge, Mischief Maker