Közösségi kérdezz-feleleket tartottak a Blizzard fejlesztői. Sok érdekességre fény derült, amiről eddig nem tudtunk!
Megígérte a Blizzard, hogy egyre többet kommunikálnak majd a közösséggel, és úgy tűnik, hogy ezt az ígéretüket igyekszenek betartani. Dave Kosak, Dean Ayala és Peter Whalen válaszolt a Hearthstone-nal, Saviors of Uldummal, új Solo Adventure-rel és Zephrysszel kapcsolatos kérdésekre, amik közül a legfontosabbakat összeszedtük nektek!
Zephrys működése újra terítéken
- Zephrys nem törődik azzal, hogy a Battlecry effektje esetleg duplázódik (Shaman Quest). Mindkét "perfect card" esetében az adott szituációra reagál, miközben figyelmen kívül hagyja, hogy egyébként lehetne kombózni a dupla Discover miatt
- Ha elég sok minion meghal a körben, akkor Zephrys minden esetben felkínálja a High Inquisitor Whitemane-t
- Ha value kártyát szeretnénk, ami nem Tirion Fordring, akkor a körünk végén kell kijátszani Zephryst. Így nagy eséllyel kaphatunk Yserát, Lord Jaraxxust vagy más drága lényt
Új Solo Adventure
- A következő héten, vagy az azt követőn újabb részleteket tudunk meg a Tomb of Terrorról! és a hozzá kapcsolódó Onward to Uldumról!
- Hamarosan érkeznek majd a Tomb of Terrorhoz! kapcsolódó Questek
Tavern Brawl infók
- A Webspinneres Brawl valószínűleg jó sokáig nem kerül elő újra, mivel túlságosan random az egész
- A Raven Idol Brawl azonban várhatóan nem vonul még vissza, mivel nem teljesen random kapjuk a lapokat az egy manás varázslatokból, hanem kicsit gondolkodni is kell
Egyéb érdekességek
- Rengeteg dolgon munkálkodnak a fejlesztők, de amíg nincsenek kész az újdonságok, addig nem osztanak meg semmit róluk
- Elise the Enlightenednek balról jobbra kéne lemásolnia a kezdőkezünk lapjait, de egyelőre teljesen véletlenszerűen működik a képessége. A következő nagyobb frissítésben javítják majd az anomáliát
- Iksar szeretné, hogy a Rush mechanika a Basic szett része legyen. Egyébként nagyon örülnek, hogy a Rush ennyire bevált és a jövőben is fejlesztenek majd a képesség köré
- Szeretnék, hogy a jövőben még jobban kirajzolódjanak az egyes Classok személyiségei (identity), emellett törekednek arra, hogy az új játékosok könnyebben elsajátíthassák az alap interakciókat, miközben megismerik a hősök tulajdonságait, gyengeségeit és erősségeit