Fejlesztői

Fejlesztői "kérdezz-felelek": új Solo Adventure, Zephrys és sok más érdekesség

Közösségi kérdezz-feleleket tartottak a Blizzard fejlesztői. Sok érdekességre fény derült, amiről eddig nem tudtunk! 

Megígérte a Blizzard, hogy egyre többet kommunikálnak majd a közösséggel, és úgy tűnik, hogy ezt az ígéretüket igyekszenek betartani. Dave Kosak, Dean Ayala és Peter Whalen válaszolt a Hearthstone-nal, Saviors of Uldummal, új Solo Adventure-rel és Zephrysszel kapcsolatos kérdésekre, amik közül a legfontosabbakat összeszedtük nektek!

Zephrys működése újra terítéken

  • Zephrys nem törődik azzal, hogy a Battlecry effektje esetleg duplázódik (Shaman Quest). Mindkét "perfect card" esetében az adott szituációra reagál, miközben figyelmen kívül hagyja, hogy egyébként lehetne kombózni a dupla Discover miatt
  • Ha elég sok minion meghal a körben, akkor Zephrys minden esetben felkínálja a High Inquisitor Whitemane-t 
  • Ha value kártyát szeretnénk, ami nem Tirion Fordring, akkor a körünk végén kell kijátszani Zephryst. Így nagy eséllyel kaphatunk Yserát, Lord Jaraxxust vagy más drága lényt

Új Solo Adventure

  • A következő héten, vagy az azt követőn újabb részleteket tudunk meg a Tomb of Terrorról! és a hozzá kapcsolódó Onward to Uldumról!
  • Hamarosan érkeznek majd a Tomb of Terrorhoz! kapcsolódó Questek

Tavern Brawl infók

  • A Webspinneres Brawl valószínűleg jó sokáig nem kerül elő újra, mivel túlságosan random az egész
  • A Raven Idol Brawl azonban várhatóan nem vonul még vissza, mivel nem teljesen random kapjuk a lapokat az egy manás varázslatokból, hanem kicsit gondolkodni is kell

Egyéb érdekességek

  • Rengeteg dolgon munkálkodnak a fejlesztők, de amíg nincsenek kész az újdonságok, addig nem osztanak meg semmit róluk
  • Elise the Enlightenednek balról jobbra kéne lemásolnia a kezdőkezünk lapjait, de egyelőre teljesen véletlenszerűen működik a képessége. A következő nagyobb frissítésben javítják majd az anomáliát
  • Iksar szeretné, hogy a Rush mechanika a Basic szett része legyen. Egyébként nagyon örülnek, hogy a Rush ennyire bevált és a jövőben is fejlesztenek majd a képesség köré
  • Szeretnék, hogy a jövőben még jobban kirajzolódjanak az egyes Classok személyiségei (identity), emellett törekednek arra, hogy az új játékosok könnyebben elsajátíthassák az alap interakciókat, miközben megismerik a hősök tulajdonságait, gyengeségeit és erősségeit

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések