Nerfeltek végre öt lapot, de tényleg elég lesz ennyi gyengítés?

Hamarosan élesednek a hivatalos kliensben is a nerfek, addig végigvesszük, hogy jól döntött-e a gyengítések mértékével a Blizzard.

Augusztus 26-án érkezik a Hearthstone kliensébe a hivatalos nerfcsomag, aminek részeként Barnest, Dr. Boom, Mad Geniust, a Conjurer's Callingot, a Luna's Pocket Galaxyt és az Extra Arms manaköltségét megemelték. Nézzük meg közelebbről a nerfeket és a Blizzard hivatalos indoklását!

Priest - Extra Arms

A Rise of the Shadowsban az egyik leggyengébb Class volt a Priest, ami megkapta az Extra Arms buffot, de ekkor még nem változott semmi. A SoU érkezésével azonban felfedezték a játékosok, hogy a sok olcsó lény kiválóan működik együtt a buffolt Extra Armsszal, így a Combo Priest azonnal a Tier 1 tetejére mászott. A kombóelemek és a lények nem változtak, az Extra Arms visszakerült három manára. Ezzel biztosan veszít erejéből a Combo Priest, már csak az a kérdés, hogy mekkorát zuhan majd népszerűségben és teljesítményben a deck.

Mage - Conjurer's Calling

Szinte az összes Mage deckben kötelező volt két példányt játszani a CC-ból, ami a Mountain és Sea Giant miatt őrületes boardot generált szinte a semmiből. A nerf hatására sokkal nehezebb lesz egy körben kétszer elsütni a spellt, így az ellenfélnek több ideje, lehetősége és erőforrása lesz reagálni a nagy lényekre. Valószínű, hogy a lassú Mage változatokba így is befér majd a CC, nem kell félteni Jainat.

Mage - Luna's Pocket Galaxy

Buffolták a Rise of the Mech esemény során és úgy tűnt, hogy elégedettek lehetnek a fejlesztők, azonban a túl korai Luna's Pocket Galaxy káros volt a játék menetére, mivel az 1 manáért kijátszható late-game lényekre nem volt általában jó megoldás. Inkább visszaállították eredeti értékre, így megmenekültünk az 5. körös auto-Concede nyomogatásától.

Warrior - Dr. Boom, Mad Genius

Két manával drágább lett, de így is kötelező lesz a Control Warriorban, mivel a képessége nem változott semmiben. Igaz, hogy 9 mana mellé már nem nyomhatunk majd el más spellt, vagy lényt, maximum egy Shield Slamet, de ez nem érdemi megoldás arra, hogy a value szinte végtelen a Rusholó Mechek és a folyamatosan változó Hero Power miatt. A profik is tartanak attól, hogy a Control Warrior ugyanúgy egy Tier 1 pakli maradhat és ez a nerf tulajdonképpen semmit sem jelent.

Neutral - Barnes

Furcsa nerf érkezett a Wild formátumba, mivel a Big / Resurrect Priest ma már nem akkora faktor, mint volt hónapokkal ezelőtt. Oké, hogy folyamatosan sírtak miatta a fórumokon és közösségi médiában, de most bedobni ezt a csontot a Secret Mage uralta tömegbe felelőtlenségnek tűnik. Aki Big Priestezett, az ezután is játszik majd a paklival, a többiek inkább keresik az erősebb és népszerűbb Tier 1 Wild deckeket.

A Prismatic Lens + Tip the Scales kombó nem változott semmit, a Northshire Cleric még mindig a legjobb egy drop a játékban (érdemes felnézni Twitterre, ahol a profik már napok óta a Clericet ostorozzák), a Hunterek újra lubickolhatnak a metában, mivel a Highlander Mage (és mindegyik Mage valamilyen szinten) és a Combo Priest is gyengülni fog. Kicsit felemás érzések kavaroghatnak bennünk, mivel kaptunk is nerfeket a Blizzardtól, meg nem is...

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!