Összegyűjtöttünk minden fellelhető információt a World of Tanks Battle Royale játékmódjáról.
Augusztus 26-a reggel 11:00 órától lehetőségünk lesz kipróbálni a World of Tanks Steel Hunter, azaz Battle Royale játékmódját. A harcokat a teljesen egyedi szabályokkal és előrehaladási rendszerben zajló módban egészen szeptember 16-a hajnali 4:00 óráig folytathatjuk, -és persze a legkiválóbb parancsnokok ismét értékes jutalmakra számíthatnak.
A Steel Hunter esemény több szempontból is különleges lesz. A random csatáktól eltérően itt csak magadra számíthatsz. Játssz akár egyedül, akár csapatban, a cél minden esetben, hogy végül csak a te járműved/szakaszod maradjon életben.
Három egyedi választható jármű
A mérkőzés elején választhatunk egyet a három kifejezetten erre a módra megalkotott tank közül. A harckocsink minden mérkőzés elején tier I-esnek számít, de csata közben felfejleszthetjük.
A fejlesztések nemcsak a jármű paramétereiben, hanem megjelenésében is visszaköszönnek majd.
Minden egységhez egy speciális legénység tartozik Sixth Sense és Eagle Eye képességekkel, továbbá mindegyiknek megvan a maga gyenge pontja, amiket játékon belül meg tudtok majd tekinteni.
Red Dawn
Gyors egység magas páncélátütési értékekkel, aminek a percenként kiosztott sebzése alacsony, és a radar észlelési képességei sem túl jók.
Rattlesnake
Jó radar észlelési képesség magas percenként kiosztott sebzés értékkel, csakhogy a páncélzata vékony és az alfa sebzése alacsony.
Flammenschwert
Jól páncélozott egység magas alfa sebzésű löveggel felszerelve, aminek a sebessége és az átütési értékei látják kárát.
A járművek fejlesztéseiről
Ahogy már korábban is írtuk, a járműveinket csata közben fejleszthetjük, mindehhez XP-re van szükségünk, amit lootolással és sebzéssel szerezhetünk.
A fejlesztési folyamat úgy néz ki, hogy tier II-nél lánctalpat, tier III-nál rádiót, tier IV-nél motort, tier VI-nál testet, tier VII-nél tornyot, és végül, de nem utolsó sorban tier V-nél és tier VIII-nál löveget választhatunk. A felkínált lehetőségeket akár a videóban látható gyorsbillentyűk lenyomásával is kiválaszthatjuk.
Loot Boxok típusai
A pályán található Loot Boxok közül néhánynak fix helye van és azonnal felvehetjük, másokat repülőgépről véletlenszerű helyekre dobnak le a mérkőzés ideje alatt. A Loot Boxok harci XP-t, lőszert és fogyócikkeket tartalmaznak.
Lőszerek | Fogyócikkek | Megsemmisült ellenséges tank | Airdrop* |
Lőszert és harci XP-t ad, továbbá egy kevés HP-t is visszatölt. | Fogyócikkeket és harci XP-t ad. | Az elpusztított ellenséges tank minden felszerelését tartalmazza, továbbá egy kevés harci XP-t is ad. | Értékesebb fogyócikkeket tartalmaznak, mint a zöld típusúak, sőt harci XP-ből is többet adnak, mint bármelyik másik. |
*A levegőből ledobott ellátmányok a legértékesebbek, és mivel helyzetüket minden játékos ismeri, ezért ádáz harcokra kell számítani a közelükben.
Különleges észlelési mechanika
A Steel Hunter játékmódban csak a lövegünk előtti zöld sávban derítjük fel a célpontokat, viszont ha egy ellenséges tank 50 méteren belülre ér, akkor a normál észlelési mechanizmusnál is alkalmazott automatikus észlelési szabály lép életbe, azaz az 50 méteren belül tartózkodó tankokat mindenképpen látni fogjuk, -még akkor is, ha épp nem felé néz a csövünk vagy ház mögött van.
Veszélyzónák a térképen
A csata maximum 15 percig tart, ugyanakkor a játéktér percről percre egyre szűkül. Az először narancssárgává váló területen még büntetlenül mozoghatunk, viszont amint vörösre vált a szektor, elkezdődik egy visszaszámlálás, amely letelte után folyamatosan HP-t veszít járművünk amíg benne tartózkodunk.
Radar észlelés
A radar észlelés bekapcsolásával láthatóvá válnak a közelben lévő Loot Boxok és ellenséges tankok, viszont mi is felfedjük az aktuális pozíciónkat. A radar egyfajta pillanatképként szolgál, ami az aktiválás pillanatában ad információt, viszont ezt követően nem frissül se a mi, se az ellenség pozíciója.
FOGYÓCIKKEK
Egy időre a tankod végsebessége és gyorsulása megnő. | Egy meghatározott mennyiségű HP-t visszatölthetsz. | Javítja a célzási időt, a löveg stabilizációját és egyéb paramétereit. | Minden sérült modult megjavíthatsz. |
KÉPESSÉGEK
A zónán belüli szövetséges tankok HP-ja visszatöltődik. | Légicsapást hívhatsz a kijelölt területre. | A kijelölt területen belül az ellenséges járművek lelassulnak. | Füstfelhőt hozhatsz létre, amiben eltűnhetsz. |
Előrehaladási rendszer
Az előrehaladási rendszer nagyon hasonló lesz a rangsorolt csatákban megismerthez, azaz itt is a teljesítményedtől függően haladhatsz előre, -vagy épp eshetsz vissza. Stráfot azok kapnak, akik bejutnak a top 10 közé, de akkor sem kell aggódnod, ha a 11-14-edik hely között végzel, hiszen ilyenkor ugyan nem kapsz semmit, de nem is veszítheted el a már megszerzett pontjaidat. Ugyanakkor ha az elsők között lőnek ki, akkor egy, rosszabb esetben két stráftól foszt meg a játék.
A jutalmak
A legmagasabb szint elérésével összesen 5.000 kötvényt, 2.150.000 kreditet, 4 nap prémiumot, továbbá medálokat és egyedi álcastílust lehet szerezni. A napokban ugyan felröppent egy hír, miszerint az E 75 TS lesz a játékmód főnyereménye, de azóta ezt megcáfolták a fejlesztők.
A képre kattintva megnyílik galériánk, ahol szemügyre veheted a játékmóddal szerezhető egyedi álcastílusokat a Maus és az Object 705A harckocsikon.
Steel Hunter küldetések
Küldetés | Feladat | Jutalom |
I'm Going Hunter 1 | Végezz a Steel Hunter szóló módjának legjobb 15 játékosa között. | 20.000 kredit 1 token |
I'm Going Hunter 2 | Végezz a Steel Hunter szóló módjának legjobb 15 játékosa között. Szerezz 4 tokent az előző küldetésből. Naponta egyszer teljesíthető. |
20.000 kredit 2 jegy |
I'm Going Hunter 3 | Végezz a Steel Hunter szakasz módjának legjobb 5 szakasza között. Naponta ötször teljesíthető. |
20.000 kredit |