Itt a váltakozó játékmódok korának vége? Tarol a Taktikus Csapatharc!

Itt a váltakozó játékmódok korának vége? Tarol a Taktikus Csapatharc!

Riot L4T3NCY Twitter bejegyzésben beszélt a váltakozó játékmódokról és a TCH-ról.

A hét elején egy hosszabb Twitter bejegyzésben taglalta a váltakozó játékmódokat (Rotating Game Modes) és a Taktikus Csapatharcot (Teamfight Tactics) Riot L4T3NCY.

Mint azt már egy előző cikkben leírtuk, az idei évben valóban kevesebb váltakozó játékmóddal találkozhattunk. Ennek oka nem más, mint a TFT-re fordított figyelem és emberi erőforrás oka a készítők részéről. Az említett cikkben egyéb, részletes leírást is találhattok arról, hogy mit is írt Riot Meddler a hivatalos fórumon.

Riot L4T3NCY azt írta, hogy nyomon követi a játékosok visszajelzéseit és rengeteg olyannal találkozott, ahol az emberek a régi játékmódokat és eseményeket a mostaniakhoz hasonlítják. Erre azt felelte, hogy érzése szerint a TFT a lehető legjobb forgatókönyv az akkori eredményekhez képest. 

A váltakozó játékmódokat egy kikötőhöz hasonlította, ahol minden egyes játékmód egy-egy hajónak felel meg és onnan eresztik szélnek. A célja a különböző játékmódoknak az volt, hogy egy robusztus kikötőt építsenek, ami megéri a bele fektetett energiát és mindig visszatérhetnek hozzá. Ámde az, hogy újra helyet kapjon a kliensben kicsit sem olyan egyszerű, mint amilyennek szerették volna, hogy legyen. A temérdek frissítés amit a LoL kap, egy kétélű kardnak bizonyult a kódolás szempontjából. Minden alkalommal rengeteg karbantartást igényeltek, mivel némelyiket nem hosszútávra terveztek.

Ezzel ellentétben, itt a Teamfight Tactics. Ezt a módot az alapjaitól építették fel, egyes játékmódokkal ellentétben, ahol egy már meglévő pálya kapott átalakítást. A TFT alapjaiban egy hosszú távú projekt és játékmód ami sokkal kifizetődőbb egy olyan új móddal szemben, amit folyamatosan fejleszteni és tesztelni kell. Az pedig hogy az új mód "talán olyan jó" lesz, mint egy már meglévő, nem elég. Számára ez az "üzlet" nem éri meg, hiszen a TFT "szuper szórakoztató". Riot L4T3NCY is elismerte, hogy számára is hiányzik a váltakozó játékmódokban levő pörgés, ütem és sokféleség. Ugyanakkor, igen szívesen ül le egy fárasztó nap után a feleségével játszani pár kör TFT-t. A TFT pártján talán az áll, hogy bárki el tudja sajátítani a játékmódot, hiszen nem alapfeltétele a LoL játéktudás. Végezetül azzal zárta a bejegyzését, hogy a váltakozó játékmódok és a fejlesztő csapat is kiváló volt. De ha egy ilyen hajó hagyja el a kikötőt, mint a TCH az piszok jó érzés, hogy őszinte legyen.

Ezeket a sorokat olvasva jogosan merül fel bennünk a kérdés, hogy akkor ennyi lett volna a váltakozó játékmódok sorsa? Megérkezett a TCH, ami mindent elsöpör? Ekkora népszerűségnek örvendene ez a játékmód? Illetve mi lesz azzal a bejegyzéssel ami még a cikk elején említettünk, azok már csak füstbe ment tervek lesznek?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Partnereink ajánlata

Gamestar

  • hi_im_lobotomy 5 éve
    Hát igen... tarol. Nálam olyan szinten tarol, h le van ragasztva post-it-tel a képernyőn az a felület, ahol be lehet lépni a játékmódba. Szerencsére nem takarja ki a minimap-et. XD
    0 0 Válasz
    • Komojtalan 5 éve hi_im_lobotomy
      Azért a napi 70 pontot szedd be, én is csak annyit TFT -zem. Meg kell nyomni a kell az ajándék gombot 22 óránként :-).
      0 0 Válasz
  • hi_im_lobotomy 5 éve
    De amúgy nincs' panasz. Egy rakat tehetségtelen/toxic (egyikből következik a másik?) player-t elszipkázott ranked-ből. Azóta érezhetően csökkent az AFK-ok, trollok és feederek száma.
    0 0 Válasz
  • kiskeni 5 éve
    Milyen váltakozó játékmódok? Wtf? Ne akarják már bemagyarázni, hogy a TFT miatt nincsenek ezek a játékmódok, mert ez ordenáré nagy kamu... A legutóbbi, ehhez a várólistához tartozó játékmód 2018 februárjában volt elérhető (Blood Moon), azóta semmi (az áprilisi kötelező URF-eken kívül, de ez nem tartozik a váltakozó játékmódokhoz). És mielőtt még valaki azzal jönne, hogy a Nexus Blitz is egy ilyen játékmód, nem, nem ilyen. A Nexus Blitz-et egy állandó, 2. fun queue-nak tervezték volna, csak nem jött be, helyette tartunk most a TFT-nél, ami bejött és ami nem mellesleg egy IDEI ötlet... De nyilván, kényelmesebb hibáztatni a TFT-t, hogy az miatt nem csináltak semmit se a váltakozó játékmódok várólistáján több, mint 1 éve, minthogysem bevallani, hogy srácok, bocsi, de szartunk a fejetekre... Pedig kár, én nagyon szerettem ezeket a játékmódokat, jó volt minden hétvégén elereszteni más-más játékmódokon is magamat.
    0 0 Válasz
  • MiszterSzandii 5 éve
    Se váltakozó jatekmod, se kanyargó de legalább kapok 70 pontot 22 orankent...
    0 0 Válasz
  • Tundererdo 5 éve
    Ne tessék összekeverni. A tft egy teljesen másmilyen játék csak a háttér egyezik meg. A váltakozó játékmódok alapja a lol és a sok változtatás miatt külön csapat kell a zökkenőmentes működéshez. Ezt fentartani nem éri meg a riotnak mivel gyorsan megunja mindenki és megy vissza rankedezni. Ezt a csapatot küldték át tftre mivel az meg gondolom olyan népeket is ide vonzott akiktől távol áll a lol. Teljesen értelmetlen összehasonlítani a kettőt. Nyilván sokan mindkettő típusú játékot kedvelik de ezt inkább úgy kéne kezelni mintha külön kliensben működne. Persze ez sose lesz hiszen mindkét játéknak ingyenreklám a másik. (Mellesleg már csak játékmenetből is szerintem elég egyértelmű melyik a toxicabb környezet)
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!

Közvetítések