Frissítések hada áll Garen mögött a tesztszerveren, mégsem használható úgy, ahogyan azt a fejlesztők szeretnék.
Inkább csak trollkodásra lett jó a változtatásokat követően Garen, illetve az eddig megszokott tárgyválasztások is mehetnek a kukába. Biztosan nem érkezik a 9.18-as frissítésben, mivel még nem áll készen és további tesztelésekre van szüksége.Az utóbbi időben elég komoly változtatásokat kapott a hős, mely változtatások egyben megkérdőjelezhetőek is. Az E képessége támadási sebesség után skálázik, a W-je sokkal kevesebb ellenállást biztosít, illetve a passzív képessége aktív marad akkor is ha szörnyektől kap sebzést. A Riot egyértelműen megakarja szüntetni bennünk azt a látképet, miszerint Garen a felső ösvényre készült és pont. Az utóbbi időben a PBE-re érkezett módosítások nagy részben megegyeznek és hasonlítanak, ezért könnyen összeáll egy kép a fejlesztők elképzeléséről. Igaz, nem állítjuk, hogy értjük mindezt.
Alapvetően Garen egy felső ösvényes tank hős, akinek tankossága ellenére nem feltétlenül csak a tankos tárgyakat vesszük meg. Ez tette őt erőssé, így megszokott volt, hogy az ellenség arcába fut és pörög, majd egy végső képességgel kivégezi azt. Ez lenne a megszokott Garen.
A frissítés viszont teret ad az olyan alternatív ösvényeknek és tárgyválasztásoknak, mint a dzsungel és a támadási sebességet biztosító tárgyak. Az E képessége támadási sebesség után skálázódik, tehát elengedhetetlen ennek beszerzése. Ugyanakkor az eddigi 4 pörgés helyett 6-ra van szükség ahhoz, hogy az ellenfél páncélját megtörjük. A W képesség gyengítése miatt kevésbé lesz tankos, valamint ha támadási sebességet építünk életerő vagy ellenállás helyett, akkor igencsak sebezhetők leszünk. Így ismételten elveszik az eddig ismert tankos karakter és úgymond mindent be kell vetni a célpontra, ami elég fura ismerve az eddigi játékstílusát a hősnek.
A passzív képessége immár nem kapcsol ki, ha dzsungel szörny támadja meg, így az erdész pozícióban elég komoly erősítésnek számít. Ez a változtatás nem befolyásolja az ösvényen történő játékát. Végül de nem utolsó sorban a végső képessége. Eltávolították a Gonosztevő passzív részét, helyette a képesség minden esetben tényleges sebzést okoz. Önmagában ez az egyetlen erősítés amit a hős kapott, hisz a fix tényleges sebzés összességében még mindig jobb mint az eddigi varázssebzés, még akkor is ha az alapvető sebzése csökkent.
Számunkra úgy tűnik, hogy a Riot arra biztat minket ezekkel a furcsa változtatásokkal, mint a támadási sebesség skálázódás és tényleges sebzéssel rendelkező végső képesség, hogy építsük sokkal inkább sebzés orientáltra a karaktert, és kevésbé tankosra. Emiatt viszont elveszítjük az eddig ismert hőst és annak jellemzőit. Biztos jó irányba haladnak a változtatásokkal? Miért akarnak egyre több hőst carry pozícióba kényszeríteni?
Írjátok meg nekünk ti mit gondoltok? Spin to win?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!