Az Eternal esemény már készülőben van, de túl sok részletet eddig nem árult el a Riot.
Néhány hete bejelentette a Riot Games a következő nagy "eseményt", ami újdonságot hozhat a LoL kliensébe. Az Eternals, avagy Örökkévalók egy különleges kiegészítő eleme lehet a játéknak, amiben egyedi küldetéseket teljesíthetünk kedvenc hőseinkkel. Ha sikerül elérni egy mérföldkövet, akkor a meccsen rögtön felugrik oldalt, hogy milyen ügyesek is voltunk. Kozmetikai kiegészítőket kaphatunk, ha teljesítünk elég feladatot, így még teljesebb élményben lehet részünk. Gyakorlatilag a skinektől semmiben sem különbözik az Eternals, mivel ugyanúgy RP-ért lehet majd megvenni (évente kétszer feltűnik majd az "alapváltozat" a Kék Esszencia Boltban) és semmilyen befolyással nem lesz a játékra. Kicsit színesebbé, kicsit egyedibbé varázsolhatjuk a töltőképernyőt, a hangulatjeleket, sőt még arra is lesz lehetőségünk, hogy a likvidált ellenség képernyőjén mutogassuk az eredményeinket.
Legutóbb Xenogenic, a játék dizájnjáért felelős csapat vezetője megosztotta velünk, hogy pontosan milyen kihívások és küldetések várnak ránk, ha szeretnénk Örökkévalók lenni. Minden egyes hőssel kapcsolatban várták a közösség visszajelzéseit és javaslatait, így sikerült összerakni a még közel sem végleges listát. Jelenleg minden champhez három küldetést rakott össze a Riot, de ez még változhat a jövőben.
A teljes Örökkévalók küldetéslistáért kattintsatok ide!
Xenogenic megosztott néhány gondolatot is a fenti listával kapcsolatban, ami segít az eligazodásban és az olvasott dolgok értelmezésében.
- Sokan szeretnének olyan küldetéseket, amikhez rengeteg skill és tapasztalat kell, míg mások sokkal könnyebben elérhető célokat várnának az Eternalstól. Mindkét oldalnak igyekezett megfelelni a Riot
- Még változni fog a lista, ez csak egy kiindulási pont egyelőre
- Az "enemies" igazából "enemy champions"-t jelent
- A "multi-hits" azt jelenti, hogy legalább két ellenséget eltalál a varázslat
- A "long range" akkor aktiválódik, ha a varázslat megtehető távolságának legalább 75 %-át megtette a spell, mielőtt eltalálja az ellenfelet
- A "damage dealt", "damage absorbed", damage "damage dealt to" mindegyike csak ellenséges hősökre vonatkozik
- Olyan küldetéseket igyekeztek összerakni, amik nem teszik tönkre a játékmenetet. Nem akarnak olyan dolgokra kényszeríteni minket a fejlesztők, amiket amúgy nem szoktunk csinálni
- Ha elértük az összes mérföldkövet, onnantól csak az "egyéni legjobb" teljesítményért küzdhetünk és nem lesznek újabb feladatok
Ti mit gondoltok az "alpha verziós" Eternal küldetésekről?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!