ÉrdekAshességek: 10 érdekesség, amiről lehet, hogy nem tudtál - 30. rész

ÉrdekAshességek: 10 érdekesség, amiről lehet, hogy nem tudtál - 30. rész

Minden játékban vannak apróságok, rejtett dolgok, érdekességek, utalások, –amikről talán nem is tudunk.

Minden játékban léteznek apróbb, rejtett dolgok. Vannak ahol easter eggek, máshol különleges kapcsolatok találhatóak a karakterek között. Néha azonban csak jó belesni a színfalak mögé, hogy mi ihletett egy-egy alkotást, vagy hőst, esetleg hőskinézetet, –netán melyik zene és tánc alapján animálták meg kedvenc karakterünk mozdulatait.
Malzahar története egy referencia lehet Abdul Alhazredre a Cthulhu Mítoszából, amit H.P. Lovecraft írt.

Shacot a fejlesztése alatt egyszerűen csak Jester-nek hívtak. Shaco egy utalást rejthet a Diablo játékból ismert Harlequin címerre.

Kassadin lélegzetvétele utalás lehet a Star Warsból ismert Darth Vaderre.01

Ryze neve a fejlesztés alatt Rhyze volt, és ő volt az első hős aki kilenc hőskinézettel rendelkezett. Szintén ő volt az első, aki két halloweeni kinézettel büszkélkedhetett (2010-ben a Zombi és 2012-ben a Kalóz)

Története szerint a karakter, Twisted Fate ereje egy Dr. Xavier Rath által végzett kísérletnek köszönhető, mely az X-Menből ismert, Professzor Xavierre utal.ewqRakan alap támadását távolról köpenye végzi, míg közelről a puszta öklével üti meg áldozatát. Ehelyett, amikor a karakter bekerült az Idézők Szurdokába, egy rejtett passzív képessége volt, miszerint plusz egy bónusz sebzést okozott, amikor az öklét használta.

Leona tánca hasonlít a Cabal Online játéban található Force Shielder kaszt képességére, a „Shield Break”-re.

Vayne tánca a Gun Fu-ra utal, ismertebb nevén a Gun Katára, mely egy fiktív harcművészet, amit az Equilibrum filmben láthattunk.

A fejlesztőket Nami készítésekor a nevét és karakterét illetően a Kis Hableány ihlette. Később Romlariel-nek akarták elnevezni tervezője után, akit Trevor 'Classick' Romleski-nek hívnak.

Pyke-nak két kódneve is volt, AssassinSupport és ThiefSupport-ként is nevezték.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések