A 9.17-es frissítésben érkezett erősítésre volt szüksége Pantheonnak, hogy sikeresebb legyen a játékokban.
A fejlesztők is látták, hogy a dzsungelharcos Pantheon nem volt elég erős, annak ellenére sem, hogy korábban megszüntették és enyhítették a Q-ja és az E-je szörnyek elleni sebzéscsökkentését.
Ezért hát a 9.17 során teljesen megszüntették az E képességén a szörnyek elleni sebzéscsökkentést, mert úgy tűnt, erre van szükség. És láss csodát, az erősítés működni látszik! Mindemellett módosult a Q döfésének módosítása, és segít azoknak, akik újból meg szeretnék tanulni irányítani a karaktert.
VÁLTOZTATÁSOK
Q - Lángoló dárda
Új effekt: Ha előredöfsz Pantheon lándzsájával (a billentyűt kevesebb mint 0,35 másodpercig lenyomva), az mostantól nagyobb fizikai sebzést okoz, ha a célpont életereje a maximális érték 25%-a alatt van (megegyezik a teljes erőből elhajított lándzsa bónusz sebzésével).
E - Égiszroham
Eltávolított effekt: Mostantól nem okoz csökkentett sebzést a nem hatalmas szörnyek ellen.
STATISZTIKA
A 9.16-os frissítés során a dzsungelharcos Pantheon 43,83%-os győzelmi mutatót tudhatott magáénak, ezzel ellenben most 48,55%-on áll hősünk, közel 5%-os növekedést mutatva! Természetesen az erősítésnek köszönhetően népszerűbb is lett, 3,9%-os mutatója 4,16%-ra nőtt. Bár ez utóbbinál sokkal kisebb a differencia, de azért Pantheon is egy elég gyakran, pontosan 22,37%-ban kitiltott karakter.Érdekesség, hogy a felső ösvényen 48,87%-os statisztikája 52,83%-ra nőtt, ezzel a 42. helyről egészen a 2. helyre ugrott a felső ösvényes karakterek között! A középső ösvényen pedig jelenleg 51,98% a győzelmi mutatója, mely korábban 48,99% volt. Így bátran kimondhatjuk, hogy jól jött neki az erősítés.
Ti milyen gyakran játsszátok Pantheont?