Leheletnyivel kevesebb zöld és apróbb változtatások a profik kénye-kedve szerint.
Szeptember 29-én az ESL One New York döntője előtt végre bemutatták az új Cache-t, amin FMPONE és volcano egészen hihetetlen mennyiségű órát dolgozott. Sokak meglepetésére hatalmas változások nem történtek, de véleményem szerint az új külső és apróbb újdonságok tökéletesen megtartották azokat a tulajdonságokat, amiért szeretjük a jelenlegi Cache-t, de mégis egy kicsit megfűszerezte a régi, már-már unalmassá váló pályát. Ettől függetlenül viszont a map még nem érkezett meg azonnal, ugyanis a vélemények alapján ezen a héten még szeretnék kicsit átformázni a készítők a pályát. Szerencsére rengeteg tipp érkezett, a legtöbbjük pedig profiktól. Ezekből válogatott össze egy jókora csokrot FMPONE, elmondása szerint az említett dolgok mindenféleképpen megváltoznak majd az október 10-ei kiadás előtt.
I’d like to thank @ESLCS and NYC for being so kind to myself and @SalGarozzo ❤️
— FMPONE ???????? (@FMPONE) September 30, 2019
We got a LOT of feedback, thankfully the pro feedback seemed positive! But here’s what we’re going to fix before 10.10.2019 pic.twitter.com/WtfW0RMTOf
(A kép nem teljes, nyissátok meg a Twitter posztot, hogy az egészet lássátok!)
Pontosan nehéz lefordítani az apróbb változtatásokat, de több nagyon fontos javítás érkezik majd. Rögtön az elején láthatjuk, hogy a kifelejtett s1mple graffiti valószínűleg visszakerül a helyére, emellett pedig a zöldből is kicsit lejjebb vesznek a fejlesztők, amit leginkább a Digital Vibrance nevű beállítás miatt kell eszközölniük. A profik ugyanis szeretik ezt duplán használni, a monitoron és a Nvidia beállításokban is teljesen felhúzzák, hogy a színek élesebbek, az ellenfelek pedig észrevehetőbbek legyenek. Emellett jó pár clipping bug és eltűnő fegyver helyek is javítva lesznek, Rain viszont jó pár wallbang változtatást dobott be. B előtt jelenleg szinte T-ről be lehet lőni a rakóra az ablakok miatt, míg az új lámpa spotot nem lehet átlőni, ezen is változtatni szeretne a FaZe játékosa.
Mindezek mellett sokatok aggodalmát is megemlítette a pálya készítője, a megjelenésig megpróbálnak minél több FPS-t összekalapálni, hogy véletlenül se érződjön rosszabbnak a teljesítmény.
Kíváncsian várjuk, hogy végül miként fest majd a teljes kiadás, de abban biztosak lehetünk, hogy a megérkezés után még jó párszor alakítanak rajta, hogy minden a lehető legjobb legyen, ezután pedig minden bizonnyal lecserél egy pályát a profik map pooljában. Hivatalos információt még nem kaptunk, hogy melyik jelenlegi map lesz az, de tippre vagy Mirage vagy Train távozhat egy hosszadalmas felújításra.