Passz, lövés, kapusok, szinte minden változik valamennyit az első patchben!

Passz, lövés, kapusok, szinte minden változik valamennyit az első patchben!

Nem lett kicsi az első frissítése a FIFA20-nak, a játék több szegmensét igyekeztek javítani, hozzányúltak a játékmenethez, a kapusokhoz, a cselezések, de még a lövésekhez is.

A Title Update 2 elég tetemes frissítés lett, ami szokás szerint PC-re már élesedett, a konzol tulajoknak viszont várniuk kell egy keveset rá. Az elmúlt hetekben zajló zárt béta adatai alapján az EA Sports kidolgozta az első updatet, amivel sokat finomítanak a játék több aspektusán is.

GAMEPLAY

Három kulcsfontosságú pontot említettek meg a változások kapcsán:

  1. Ezek a frissítések a visszajelzések alapján készültek el, és leginkább a zárt béta szolgált alapjául.
  2. A továbbiakban is a közösségre támaszkodnak, és bizonyos személyeknek van lehetősége tesztelni a módosításokat az élesítés előtt, de ez a véleményük alapján változhatnak a módosítások.
  3. Óvatosan kezelnek minden frissítést és változtatást, és elsődlegesen a bugok javítására fókuszálnak.

KAPUSOK

Két fontos területen finomították a hálóőröket. Az első esetében azt várják, hogy kevesebb gól szülessen a kipattanókból.

  • A kapusok igyekeznek messzebb lökni a labdát a kaputól a védések során (főleg olyankor, ami kijön róluk)

Másodsorban a büntetők kapcsán változtattak.

  • A tizenegyesrúgásoknál megnövelték a kapusok reakcióját, ami azt takarja, hogy a középre, illetve közelébe érkező labdára hamarabb mozdul. Ezzel azt akarják elérni, hogy nagyobb esély legyen hárítani a lövéseket.

Képeken is bemutatták, hogy mire gondoltak:

Update előtt #2

A sárga rész határozza meg, hogy hol képes szinte biztosan védeni a kapu közepén a büntetőt.

Update után #2

DRIBBLING

Ez leginkább a magas Dribbling értékekkel rendelkező játékosokat érinti, és akkor érezhető a változás, ha irányt változtatunk velük:

  • A 80 vagy ennél nagyobb átlagos értékkel (Dribbling, Agility and Balance) rendelkező játékosoknál dribbling esetében jobban reagálnak a labda mozgására. Érzékenyebb és finomabb labdaérintést láthatunk ilyenkor a futballistánál. Ez azonban csak akkor érvényes, ha éppen nem használunk skill moveot vagy egyéb cselezést. Kerekítés nincs, tehát 79.97 esetében a rendszer nem fogja 80-asnak elkönyvelni ezeket az értékeket. 

FUT-ban a Chemistry hatással lesz erre a tulajdonságra (attribute).

CONTAIN/SECONDARY CONTAIN

A védekezés legjobb módja, ha mindezt manuálisan tesszük, legalábbis akkor a legkifizetődőbb. Éppen emiatt nyúltak az elsődleges és másodlagos Contain-t.

  • A játékos által irányított futballista már nem sprintel, hogy elkapja az ellenfelet, akit követett.
  • Contain funkció által irányított játékosok lassabban reagálnak a labdát cipelő ellenfél mozdulataira.

LOW DRIVEN SHOTS

  • Low Driven Shots esetében többet hibázott a játékosunk a könnyebb helyzetekben.

A képeken szemléltetik, hogy ha nincs nyakunkon a védő, még akkor is nagyobb volt a hibázási lehetőség ilyen lövéstípus közben.

Update előtt#2

Update után#2

PASSING

  • Csökkentették a Lofted Ground Passes és Lofted Through Passes hatékonyságét, ilyen passzok esetekben ugyanis többet hibázik majd játékosunk

Lofted Ground Passes Update előtt #2

Update után#2

Lofted Through Passes Update előtt#2

Update után#2

GAMEPLAY (VOLTA FOOTBALL)

  • A távoli lövéseknél, saját térfélről most már sokkal többet hibáznak majd a játékosaink.

Update előtt#2

Update után#2

FIFA ULTIMATE TEAM (FUT)

A végére pedig maradt néhány érdekesség még, miután a Squad képernyőt egy kicsit felújították, amivel az volt a céljuk, hogy egyesítsék a Club, Squad és Transfer Market funkcióit. Bekerült a játékba a Multi-Swap lehetőség, melynek működését videón szemléltették:


A Player Item Swapot is módosították egy kicsit:

Nektek bejön az új update tartalma?

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!