Nem lett kicsi az első frissítése a FIFA20-nak, a játék több szegmensét igyekeztek javítani, hozzányúltak a játékmenethez, a kapusokhoz, a cselezések, de még a lövésekhez is.
A Title Update 2 elég tetemes frissítés lett, ami szokás szerint PC-re már élesedett, a konzol tulajoknak viszont várniuk kell egy keveset rá. Az elmúlt hetekben zajló zárt béta adatai alapján az EA Sports kidolgozta az első updatet, amivel sokat finomítanak a játék több aspektusán is.
GAMEPLAY
Három kulcsfontosságú pontot említettek meg a változások kapcsán:
- Ezek a frissítések a visszajelzések alapján készültek el, és leginkább a zárt béta szolgált alapjául.
- A továbbiakban is a közösségre támaszkodnak, és bizonyos személyeknek van lehetősége tesztelni a módosításokat az élesítés előtt, de ez a véleményük alapján változhatnak a módosítások.
- Óvatosan kezelnek minden frissítést és változtatást, és elsődlegesen a bugok javítására fókuszálnak.
KAPUSOK
Két fontos területen finomították a hálóőröket. Az első esetében azt várják, hogy kevesebb gól szülessen a kipattanókból.
- A kapusok igyekeznek messzebb lökni a labdát a kaputól a védések során (főleg olyankor, ami kijön róluk)
Másodsorban a büntetők kapcsán változtattak.
- A tizenegyesrúgásoknál megnövelték a kapusok reakcióját, ami azt takarja, hogy a középre, illetve közelébe érkező labdára hamarabb mozdul. Ezzel azt akarják elérni, hogy nagyobb esély legyen hárítani a lövéseket.
Képeken is bemutatták, hogy mire gondoltak:
Update előtt #2
Update után #2
DRIBBLING
- A 80 vagy ennél nagyobb átlagos értékkel (Dribbling, Agility and Balance) rendelkező játékosoknál dribbling esetében jobban reagálnak a labda mozgására. Érzékenyebb és finomabb labdaérintést láthatunk ilyenkor a futballistánál. Ez azonban csak akkor érvényes, ha éppen nem használunk skill moveot vagy egyéb cselezést. Kerekítés nincs, tehát 79.97 esetében a rendszer nem fogja 80-asnak elkönyvelni ezeket az értékeket.
FUT-ban a Chemistry hatással lesz erre a tulajdonságra (attribute).
CONTAIN/SECONDARY CONTAIN
A védekezés legjobb módja, ha mindezt manuálisan tesszük, legalábbis akkor a legkifizetődőbb. Éppen emiatt nyúltak az elsődleges és másodlagos Contain-t.
- A játékos által irányított futballista már nem sprintel, hogy elkapja az ellenfelet, akit követett.
- Contain funkció által irányított játékosok lassabban reagálnak a labdát cipelő ellenfél mozdulataira.
LOW DRIVEN SHOTS
- Low Driven Shots esetében többet hibázott a játékosunk a könnyebb helyzetekben.
A képeken szemléltetik, hogy ha nincs nyakunkon a védő, még akkor is nagyobb volt a hibázási lehetőség ilyen lövéstípus közben.
Update előtt#2
Update után#2
PASSING
- Csökkentették a Lofted Ground Passes és Lofted Through Passes hatékonyságét, ilyen passzok esetekben ugyanis többet hibázik majd játékosunk
Lofted Ground Passes Update előtt #2
Update után#2
Lofted Through Passes Update előtt#2
Update után#2
GAMEPLAY (VOLTA FOOTBALL)
- A távoli lövéseknél, saját térfélről most már sokkal többet hibáznak majd a játékosaink.
Update előtt#2
Update után#2
FIFA ULTIMATE TEAM (FUT)
A végére pedig maradt néhány érdekesség még, miután a Squad képernyőt egy kicsit felújították, amivel az volt a céljuk, hogy egyesítsék a Club, Squad és Transfer Market funkcióit. Bekerült a játékba a Multi-Swap lehetőség, melynek működését videón szemléltették:
A Player Item Swapot is módosították egy kicsit:
Nektek bejön az új update tartalma?