Cache készítőinek interjújából megtudtuk, melyik játék adott ihletett a felújításhoz

Cache készítőinek interjújából megtudtuk, melyik játék adott ihletett a felújításhoz

Cache készítőit kérdezték a felújított pályával kapcsolatban.

Interjúkból rengeteget olvashatunk, sokszor ugyanazok a játékosok szólalnak megy minden egyes versenyen, így már a második alkalommal azt érezhetjük, hogy "Hé, ezt már hallottam." Szerencsére vannak igazán jó interjúk is, érdekes játékosokkal, érdekes témákban. Ezúttal viszont nem játékosokkal, hanem Cache készítőivel, Sal "volcanoGarozzo-val és Shaw "FMPONE" Snelliggel készített interjút a HLTV és a dotesports.com is, ezekből válogattunk most.

(...) Beszéljünk az újdonságokról. A pálya közepét feltehetőleg sokkal könnyebben tudják majd megtartani vagy visszafoglalni a CT-k, a támadóknak pedig több gránátra lesz szükségük, hogy ők uralják közepet. Mit gondoltok, mennyivel lesz nehezebb dolga a támadó játékosoknak?

Volcano: "A kötő új ablaka azért jött létre, mert a T-k túl egyszerűen, egyetlen füsttel ki tudták zárni azt a pozíciót és az ottani ellenfelüket. A CT-ket így nagyon könnyen forgásra, gránátjaik kihasználásra tudták kényszeríteni. Az új ablakkal több lehetősége lesz a védekező játékosoknak megfogni közepet, míg a támadóknak több gránátot kell elhasználniuk, vagy kell egy ember aki letartja azt a plusz pozíciót. Úgy gondolom idő kell még ahhoz, hogy a profik is kitapasztalják mennyire éri meg akár középen, akár A-n több gránátot elhasználni, hiszen egy esetleg forgatásnál kevesebb marad B-re. Ezek mind mind összeköttetésben állnak egymással, és egyelőre még mi is látni szeretnénk, nem csak a profi, de a kompetitív közösség reakcióit is."

Mi a helyzet B lerakó új boost pozíciójával? A védekezésben szintén segíthet a CT-knek, de visszafoglalni eddig is nagyon nehéz volt B-t, ezek után pedig valószínűleg még nehezebb lesz.

Volcano: "Igen, én úgy gondolom, hogy ezek természetes dolgok a felújított pályán. Elsőre úgy tűnhet, hogy sok újdonságból csak az egyik fél profitálhat, de igazából mindkét csapatnak előnyös változtatások ezek. Lehet, hogy B-n könnyebb dolga lesz megtartani a lerakót a támadóknak, de például közepet és A-t szerintem sokkal könnyebb lesz visszafoglalni."

Sal "Volcano" Garozzo és Shawn "FMPONE" Snelling, Cache alkotói

Volt esetleg valami, ami inspirációt adott a pálya felújításához?

FMPONE: "Persze, sok más játék. Valami ütőset akartam. Ha például visszaemlékszünk a S.T.A.L.K.E.R. játékokra, ott minden sötét és lepusztult volt. Azt a kinézetett szerettem volna alapul venni, hogy aztán azzal dolgozhassak. Ősz vagy tél helyett sokkal inkább nyáriasabbá akartam tenni, valami ismerős, de mégis újat alkotni."

Sok visszajelzést kaptatok New York után? Hogyan fogadta a közösség a pálya bemutatását?

FMPONE: "Igen, rengeteg visszajelzést kaptunk a profiktól is. Nagyon könnyű velük szót érteni és mindig remek véleményekkel álltak elénk. Nem igazán tudtam, hogy mit várjak ettől az egésztől, mert korábban nem csináltam ilyet. De végül remek visszajelzéseket kaptunk, igazán jó élmény volt a profikkal együtt dolgozni. A legtöbb javítás persze számunkra apróság volt, a játékosoknak viszont, akik október 10-én megkapják majd a pályát, sokat jelent majd."

Mennyire kommunikáltatok a Valve-val? Tudtok esetleg arról, hogy azonnal vissza is akarják-e rakni Cache-t a versenypályák közé?

FMPONE: "Sajnos nincs rálátásunk az ilyen folyamatokra, de az biztos, hogy a közösség kiáll emellett, ha újra versenypályaként szeretnék Cache-t, akkor az nyitott fülekre talál majd."

Ne feledjétek, hogy Cache érkezésére ma este számíthatunk, magyar idő szerint a legtöbben a kora esti, 18-19 órára teszik a legtöbben. Sokan azt várják, hogy egy új Operation, esetleg egy CS20 eseménnyel egybekötve érkezik majd a felújított pálya, de erről eddig semmilyen hivatalos információnk nincs.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!