J_Alexander az egyik legjobb Rogue játékos a világon, megmutatta ezúttal is, hogy "mitől döglik" az ellenfél.
A Miracle Rogue a Hearthstone történetének egyik legnehezebb, egyben legerősebb paklija volt a maga fénykorában. A Conceal és a Tomb Pillager Wildba kerülése óta nem igazán hallottunk erről a változatról, sőt a Preparation nerf sem tett jót még az elméletben működő verzióknak sem. J_Alexander most mégis úgy döntött, hogy elő azokkal a Questing Adventure lapokkal és nézzük meg mit tud a Miracle Thief Rogue!
J_Alexander's (zlsjs's) Legend #3 Miracle Thief Rogue
Deck kód: AAECAaIHBLICrwTn+gLc0gMNtAHtAs0DlwaIB8f4Ao+XA5CXA/uaA/6aA4mbA/WnA93SAwA=
A burgle mechanika közeli ismerősként tért vissza a fenti listában, azonban nem egyedül szállnak szembe az ellenfelekkel. A Swashburglar és a Shaku, the Collector ideiglenesen visszatért Wildból Standardba, ami azonnali hatást produkált a Thief Rogue verziókban. Sokkal erősebb lett az early game, mivel már nem csak a Pharaoh Catből szerezhetünk lapokat, így az Underbelly Fence elég jó eséllyel játszható ki 3/4-es Rushként a második körben. A Shaku csak simán elvan a boardon, általában nem lehet azonnal megoldani a Stealth miatt.
A lopkodás önmagában még nem elég a győzelemhez, ezért is kell a két Questing Adventurer a pakliba. Ha nem tudja megoldani az ellenfél az alapból 2/2-es testeket, akkor pillanatok alatt valódi veszedelemmé változhat a három manás minion. Természetesen nem kell akkora fiesztára számítani, mint a régi szép időkben, amikor a Cold Blood, a Preparation és a Razorpetal Volley is képbe kerülhetett a Questing mellé. J_Alexander pakliját kifejezetten az Aggrok ellen ajánlja zlsjs a fenti listát, aki Legend #3-ig jutott vele, ami nem könnyű, de kellően szórakoztató ahhoz, hogy mi támogassuk a kipróbálását.
OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!