Íme a TFT első készletének utolsó része, avagy a 9.21-es frissítés

Íme a TFT első készletének utolsó része, avagy a 9.21-es frissítés

A játékmód első fázisának utolsó köre megérkezett, íme a 9.21-es frissítés.

Itt a végső visszaszámlálás, az utolsó kör, a harmadik periódus, a negyedik negyed, a kilencedik játékrészt, az út vége, a végállomás, a zárás időpontja, avagy a Teamfight Tactics első készletének utolsó frissítése.
A második készlet az Elemek felemelkedése nevet viseli, addig is viszont itt van az utolsó egyensúly-változtatás és frissítés, amelyekkel még elérhetjük a hőn áhított rangot.

A 9.21 egyelőre az utolsó frissítés, ahol rankedozhatunk a Teamfight Tactics módban. A 9.22 a nagyobb hibák és egyensúlybeli problémák kiküszöböléséről fog szólni az új készletre fókuszálva, majd a 9.23-ban visszatér a rangsorolt várólista is.

A játékosok által elszenvedett sebzés a játék elején túl alacsony, míg a végén pedig már túl magas, így egy kis finomhangolás érkezett ezen a területen. Pontosabban csökkenték a hősök szintlépéskor kapott sebzését, és átirányítjuk azt az alapsebzésükbe

  • 1 csillagos, osztályonként: 1/1/2/2/3 ⇒ 1/1/1/2/3
  • 2 csillagos, osztályonként: 2/2/3/4/5 ⇒ 2/2/2/3/4
  • 3 csillagos, osztályonként: 3/4/5/6/8 ⇒ 3/3/3/5/8
  • Alapsebzés: 1/2/2/3/4/5 ⇒ 3/3/3/4/5/6

  • Az Őrző bónusz páncélja 45-ről 40-re csökkent.
  • A Hextech-tárgy tiltásának időtartama 7-ről 5 másodpercre csökkent.
  • A Lovag által elhárított sebzés 15/35/60-ról 15/30/60-ra csökkent.
  • A Vadászok bónusz támadási sebessége 25/70%-ról 40/70%-ra nőtt.
  • A Varázsló varázsereje 40/100/175%-ról 40/120/200%-ra nőtt.

  • Lissandra kezdeti/teljes manája 0/85-ről 0/95-re módosult.
  • Varus sebzése 50-ről 60-ra nőtt.
  • Brand Tisztítótűz varázslatának pattanási hatótávja 2-ről 3 mezőre nőtt és lövedéksebessége gyorsabb lett.
  • Cho'Gath varázssebzése 175/350/525-ről 200/400/600-ra nőtt.
  • Draven sebzése 70-ről 65-re csökkent.
  • Pantheon páncélja 80-ról 70-re csökkent.

  • Az Iron solarik medáljának időtartama 7-ről 8 másodpercre nőtt.
  • A Megváltás aktiválásához szükséges életerő 25%-ról 30%-ra nőtt.
  • Az Ismétlő számszeríj támadási sebessége és kritikus sebzési esélye jelzőnként 20%-ról 30%-ra nőtt.
  • A Shojin lándzsájának manavisszatöltése 15%-ról 18%-ra nőtt.
  • A Csapdakarom kábítási időtartama 5-ről 4 másodpercre csökkent.

Mit szóltok a változtatásokhoz?

Ha szeretnél részt venni aktuális nyereményjátékunkon, ahol 10 VB-gömböt sorsolunk ki, kattints ide a részletekért!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!