A Na'Vi kreatív igazgatója beszélgetett a szlovák mesterlövésszel.
Pár napja számoltunk be arról, hogy kiszivárgott információk szerint a Na'Vi-nál bőven vannak gondok. Zeus távozása után, mintha senki sem tudná, pontosan mit is kellene csinálnia, a játékosok pedig egymással veszekednek. Nem tudni ez mennyire fedi le a teljes valóságot, az biztos, hogy a StarSeries katasztrofálisan sikerült a csapatnak, a DreamHack Malmö során is többet vártak maguktól, viszont az EPL csoportkörében remekeltek.
A csapat kreatív igazgatója, Alexey Kostylev ült le beszélgetni a FaZe után gyakorlatilag hazatérő GuardiaN-nel, akivel rögtön rá is tértek az első témára, mi volt a gond a legutóbbi meccseken?
(...) "Egyszerűen rosszul játszottunk, Őszintén szólva, nehéz erről okosat mondani. Én nem játszottam jól, ez biztos. De még így sok tapasztalatot szereztünk, amit aztán felhasználhatunk a hibáink kijavításához. Egyelőre próbáljuk megtalálni az egyéni formánkat, de az EPL-ben például jól szerepeltünk, abból még kisülhet valami."
Egy rosszabb meccs vagy verseny után a rajongók általában azonnal szétszedik a játékosokat, rögtön elözönlik a netet a mémek. Mit gondolsz azokról, akik elhamarkodottan, gondolkodás nélkül formálnak véleményt egy játékosról? Szoktál figyelni az ilyen kommentekre?
"Nem, egyáltalán nem. Nem olvasok ilyeneket és nem is foglalkozok velük. Ha hibázom, akkor visszanézem a játékomat és megpróbálom kitalálni, hogy mit kéne tennem, hogy ez még egyszer ne legyen ilyen. Szerintem mindenkinek ezt kellene tennie. Nem a HLTV vagy a Twitter posztok a fontosak, hanem, hogy tud értékelni önmagad és észre tudd venni, hogy miben kell fejlődnöd."
Mit gondolsz Boombl4-ról? Hogyan irányítja a csapatot? Lesz olyan jó IGL, mint zeus vagy karrigan?
"Boombl4 egy jó irányító, de még van hova fejlődnie. Jelenleg inkább a saját játékát irányítja, mintsem az egész csapatét. Vannak helyzetek, amikor inkább a saját pozíciója szerint hív be egy kört, ilyenkor gyakorlatilag nem tudunk csapatként játszani. B1ad3 sokat segít neki és már most is egy jó kapitány, egyszerűen csak többet kell koncentrálnia a csapat egészére."
Melyik nyelven megy gördülékenyebben a kommunikáció? Angolul vagy oroszul? Vagy esetleg az anyanyelved lenne a legkényelmesebb?
"Nagyon, de nagyon sokat beszélek angolul és oroszul is, néha már nehéz elővennem a szlovákot. Jelenleg az angol a legkényelmesebb, de egy hónap múlva már az orosz lesz az."
Ha lehetőséged lenne befolyásolni a fejlesztőket abban, hogy melyik pálya legyen játszható a versenyek alatt, akkor hogy nézne ki a te versenypálya gyűjteményed?
"Infernot mindenképpen kivenném. Nem tudom miért, egyszerűen nem szeretem azt a pályát, túl bonyolult. (…) Dust2 és Mirage talán a leginkább kiegyensúlyozott pálya, szerintem. Mindkét oldalon megjátszhatsz rengeteg taktikát. (…) Mindkét oldalon játszhatsz 15-0-át is akár."
A GuardiaN-nel készült teljes beszélgetést a lenti videóban tudjátok megtekinteni, angol felirattal.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!