Innentől kezdve tilos öngyilkosnak lenni egy profi IEM meccsen!

Innentől kezdve tilos öngyilkosnak lenni egy profi IEM meccsen!

Új szabályt hozott létre az IEM, aminek talán páran egyáltalán nem fognak örülni.

Az IEM mai nap folyamán nyilvánosságra hozott szabályzata szerint, innentől kezdve tilos szándékosan meghalni egy mérkőzés folyamán. 

A szabály azokra a pályákra vonatkozik, ahol akár szándékosan megtudjuk ölni magunkat, mint például Vertigo vagy akár Nuke. Egy-egy öngyilkossággal azt érik el a játékosok, hogy az ellenfél ne tudjon akár egy SMG-vel kivégezni minket, ezáltal kevesebb pénzhez jut. Több ízben láttunk már hasonlóra példát, gondoljunk csak a Na'Vi-ra, akik 2017-ben szándékosan beleálltak mind az öten stanislaw molotovjába , csak azért, hogy az SMG-kkel rendelkező Liquid ne szerezhessen minél több pénzt. 

Az ilyesfajta öngyilkosságok innentől kezdve tiltva lesznek. Nyilván nem a legegyszerűbb eldönteni egy-egy halálról, hogy most szándékos volt-e, avagy sem. Gondoljunk csak Vertigora, ahol akár még a profik is képesek véletlen leesni a pályáról. Arról egyébként nem osztott meg információt az ESL, hogy milyen büntetés jár egy-egy ilyen akcióért. Túlságosan kemény büntetésre nem tudunk gondolni, inkább csak figyelmeztetésre, aztán hogyha egy csapat többször is elköveti egy torna folyamán, akkor már jöhet egy büntetés. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések